Ja beetje "sensatie" zoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
1503 posts over; schuldig of onschuldig?
nee een discussie over iets wat in het nieuws isquote:
Heel vreemd gegeven vind ik dat, lopende nieuwsberichten in NWS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef sp3c het volgende:
nee een discussie over iets wat in het nieuws is
zie je vaker in NWS
de slowchat daarentegen loopt voor geen meter!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel vreemd gegeven vind ik dat, lopende nieuwsberichten in NWS.
Discussie? Ja of de vecht-Marokkaan het wel of niet gedaan heeft bedoel je, de feitelijkheden zijn minimaal en iedereen komt zn plasje doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een discussie over iets wat in het nieuws is
zie je vaker in NWS
Die mannen in een AT laten zich niet zomaar mishandelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha ha ik denk dat dit door zijn managment ingegeven is, als er een AT voor zijn deur staat zie ik hem doorflippen en ook nog eens een extra aanklacht voor diender mishandeling op zijn brood krijgen.
in dit geval of hij wel of niet verdacht isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Discussie? Ja of de vecht-Marokkaan het wel of niet gedaan heeft bedoel je, de feitelijkheden zijn minimaal en iedereen komt zn plasje doen.
Nee verder een aardig kneuterig roddel reeks wat mij betreft, en die heb je ook nodig in de vakantieperiode.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk! Dat iedereen op een forum gewoon maar zijn/haar zegje kan doen over een ongoing nieuwsfeit!
ik vind het zelfs verderfelijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk! Dat iedereen op een forum gewoon maar zijn/haar zegje kan doen over een ongoing nieuwsfeit!
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Ja natuurlijk. Iedereen in dit topic zit hier vanwege de Marokkaanse touchquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.
Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Ja precies. Het heeft er niets mee te maken dat het een K1-zwaargewicht kampioen is die al meerdere malen mensen voor niets het ziekenhuis inramt en daar tot nu toe altijd mee wegkwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
probeer het nog isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het leest alleen zo verschrikkelijk moeilijk weg als je door gaat scrollen naar de feitelijke inhoud.
nee het betreft een bekende Nederlanderquote:Overigens, er wordt op zoveel feesten wel iemand in elkaar geslagen, maar dit betreft vermoedelijk een dader van Marokkaanse afkomst, zal er ook wel iets mee te maken hebben.
nou ja, het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat het ook nog een marokkaan is natuurlijk, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het een bekende nederlander is die recentelijk nogal in het nieuws is geweest... dat maakt het wel sappigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies. Het heeft er niets mee te maken dat het een K1-zwaargewicht kampioen is die al meerdere malen mensen voor niets het ziekenhuis inramt en daar tot nu toe altijd mee wegkwam.
Het is razzzzzisme.
Deze zal het ook wel goed doen dunkt me: http://www.medium-catrina.nl/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat ik je kon helpen je juiste medium te vinden.
100% dat dit niet zulk nieuws was geweest als niet net ervoor dat hele Estelle verhaal zo groot in het nieuws was geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat het ook nog een marokkaan is natuurlijk, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het een bekende nederlander is die recentelijk nogal in het nieuws is geweest... dat maakt het wel sappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |