Prima, de volgende keer is het jouw beurt dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
waardeloze TT
Zet dan iets neer over topless zonnen ofzo
Ik stond klaar.. maar je was te snelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Prima, de volgende keer is het jouw beurt dan..
That's what she saidquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond klaar.. maar je was te snel
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef piere het volgende:
[..]
Nog steeds geen toegang (aangevraagd)
Ninja edit: En live is toch het beste
Nee hoor op een foto kan ik ze bewerken tot in de perfectie live lukt dat nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef piere het volgende:
[..]
Nog steeds geen toegang (aangevraagd)
Ninja edit: En live is toch het beste
hihihiquote:
Heb je er wel van genoten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Halloooo.. lieve users uit de sex sc
Ik heb gister paardgereden en nu ben ik een wandelende zombie.
vandaar dat mijn voorkeur live is. Niet bewerkt en 3D enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee hoor op een foto kan ik ze bewerken tot in de perfectie live lukt dat niet
Au?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Halloooo.. lieve users uit de sex sc
Ik heb gister paardgereden en nu ben ik een wandelende zombie.
Net een rondje buiten gelopen. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit al weer in de schaduw... Tis me te heet zeg pfff
Het was hemels, rengalop over de heide, door de bossen en het zand. En dan met die zon. Wauw.quote:
Dan maar witte benenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Net een rondje buiten gelopen. Ik ben het helemaal met je eens.
de romantiek!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was hemels, rengalop over de heide, door de bossen en het zand. En dan met die zon. Wauw.
En het klinkt een stuk beter dan wit!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toepasselijk met die bloemen tattoo
en ook mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toepasselijk met die bloemen tattoo
er omheen is het witquote:
Voor mij wordt het waarschijnlijk een pizza op een terrasje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er omheen is het wit
Zo vlees staat in de marinade
ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor mij wordt het waarschijnlijk een pizza op een terrasje.
mag ik ook komenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef piere het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maar het zal eten worden in de tuin.
Wijntje erbij!
Jij hebt het toch veelste druk voor wijn en tuin enzoquote:
In het weekend wel, maar door de weeks niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt het toch veelste druk voor wijn en tuin enzo
ik bedoelde het niet op die manierquote:
Lol! dit weekend pas?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet op die manier
natuurlijk.. uitstel kan ook erg lekker zijnquote:
Makat het vaak wel intenser ja! Maar dat is nog best lang wachten. Ik zou het niet volhoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. uitstel kan ook erg lekker zijn
Weet ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |