Prima, de volgende keer is het jouw beurt dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
waardeloze TT
Zet dan iets neer over topless zonnen ofzo
Ik stond klaar.. maar je was te snelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Prima, de volgende keer is het jouw beurt dan..
That's what she saidquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond klaar.. maar je was te snel
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef piere het volgende:
[..]
Nog steeds geen toegang (aangevraagd)
Ninja edit: En live is toch het beste
Nee hoor op een foto kan ik ze bewerken tot in de perfectie live lukt dat nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef piere het volgende:
[..]
Nog steeds geen toegang (aangevraagd)
Ninja edit: En live is toch het beste
hihihiquote:
Heb je er wel van genoten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Halloooo.. lieve users uit de sex sc
Ik heb gister paardgereden en nu ben ik een wandelende zombie.
vandaar dat mijn voorkeur live is. Niet bewerkt en 3D enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee hoor op een foto kan ik ze bewerken tot in de perfectie live lukt dat niet
Au?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Halloooo.. lieve users uit de sex sc
Ik heb gister paardgereden en nu ben ik een wandelende zombie.
Net een rondje buiten gelopen. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit al weer in de schaduw... Tis me te heet zeg pfff
Het was hemels, rengalop over de heide, door de bossen en het zand. En dan met die zon. Wauw.quote:
Dan maar witte benenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Net een rondje buiten gelopen. Ik ben het helemaal met je eens.
de romantiek!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was hemels, rengalop over de heide, door de bossen en het zand. En dan met die zon. Wauw.
En het klinkt een stuk beter dan wit!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toepasselijk met die bloemen tattoo
en ook mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toepasselijk met die bloemen tattoo
er omheen is het witquote:
Voor mij wordt het waarschijnlijk een pizza op een terrasje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er omheen is het wit
Zo vlees staat in de marinade
ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor mij wordt het waarschijnlijk een pizza op een terrasje.
mag ik ook komenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef piere het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maar het zal eten worden in de tuin.
Wijntje erbij!
Jij hebt het toch veelste druk voor wijn en tuin enzoquote:
In het weekend wel, maar door de weeks niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt het toch veelste druk voor wijn en tuin enzo
ik bedoelde het niet op die manierquote:
Lol! dit weekend pas?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet op die manier
natuurlijk.. uitstel kan ook erg lekker zijnquote:
Makat het vaak wel intenser ja! Maar dat is nog best lang wachten. Ik zou het niet volhoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. uitstel kan ook erg lekker zijn
Weet ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet op die manier
Ik natuurlijk welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef piere het volgende:
[..]
Makat het vaak wel intenser ja! Maar dat is nog best lang wachten. Ik zou het niet volhouden
Mwehehehe het klonk leuk maar is niet haalbaar!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik natuurlijk wel
who am i kidding
Geen problemen meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:17 schreef piere het volgende:
[..]
Mwehehehe het klonk leuk maar is niet haalbaar!
In tegenstelling tot LoLaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou nogal moeilijk iddlukt me echt nevernooit
hmm heb zon vermoeden dat lola ook wel eens van die buien heeft...quote:
schatje jij kan nooit minder geil zijnquote:
hahahaha helemaal niet! Ik constateer alleen dat je er dus geen moeite mee hebt. Dan kan je nog een geile godin zijn hoorquote:
Smaken verschillen nog steedsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje jij kan nooit minder geil zijn
Oh absoluut ik ben ook vaak genoeg een vies lelijk mens genoemd.. terwijl ik heus vaak douchequote:
ZIEK? Yuk dan geen kusje heurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moet ik goddomme persé met DIT weer ineens ziek worden
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moet ik goddomme persé met DIT weer ineens ziek worden
Enkel en alleen hulde voor de scherpe opmerking. Ik hoop dat de uitvoering minder briljant, of nooit, uitgevoerd zal worden.quote:
Mwoah, het gaat alweer beterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ZIEK? Yuk dan geen kusje heur
Heb je niet iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwoah, het gaat alweer beter
Had vanmorgen een belachelijk zere buik
Niet dat ik weet, was ook meer aan de linkerkant van de buik, niet echt rond de maag ofzoquote:
moet je ongesteld worden? of miss heb je een verstoppingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat alweer beter
Had vanmorgen een belachelijk zere buik
Ben net ongesteld geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je ongesteld worden? of miss heb je een verstopping
quote:
Nee, dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dan is zwangerschap ook geen optie..
Welke kleur worden ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik ga mijn nagels maar even lakken.. mooi tijd voor op t werk
rozerood achtig geloof ik.. beetje perzikachtigquote:
Klinkt zeker als een erg leuke kleur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rozerood achtig geloof ik.. beetje perzikachtig
is het ookquote:
hmm.. vlees aardappels en groente heb ik zo geen zin in.. maar hey het is verantwoord en shit en ik bedenk wel wat..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
of niet. Vlees bakken, brood erbij, klaar.
Van mij hoef je die moeite niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. vlees aardappels en groente heb ik zo geen zin in.. maar hey het is verantwoord en shit en ik bedenk wel wat..
ik denk dat het wordt wok met gemarineerd vlees met rijst en saus en groente
jawel want anders ga jij vanavond bal gehakt ofzo vreten en wordt je dik en wil ik geen seks meer met jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij hoef je die moeite niet te doen hoor.
dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel want anders ga jij vanavond bal gehakt ofzo vreten en wordt je dik en wil ik geen seks meer met je
ja natuurlijk ! weet je hoe eng mijn fantasie soms isquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja natuurlijk ! weet je hoe eng mijn fantasie soms is
tevens wordt ik dan lui en mega dik en wil jij geen seks meer met mijdan wordt ik zo een dik mens wat nooit seks heeft zelfs niet met zichzelf want YUK vies dik
Ik vind het om te huilen, ik zit straks met een dikke vriendin opgescheept en moet altijd de deur uit voor mijn pleziertjes.quote:
Ik ben net een paar kilootjes kwijtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het om te huilen, ik zit straks met een dikke vriendin opgescheept en moet altijd de deur uit voor mijn pleziertjes.
Whahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
everyday i'm swaffeling tutututtutututu
Whehehequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knetter morgen serieus op het werk:
Fijne dag nog meneer tot ziens.. *hangt op* *kijkt collega aan* Niet swaffelen in the dixie lalalala
Ben al een uurtje wakkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:23 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen.
Ben al een uurtje aan het werk.
Bij mij was het bijna net zo erg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ben al een uurtje wakker
Zo staat op de slaapkamer... dreef uit bed
Ander voordeel: Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
enige voordeel van een jurkje, het is makkelijk aantrekken
I know...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm dat oordeel geef ik nie zo snel over mezelf
Dat is waar...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
I know...
Maar ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind of niet.
Als ik zeg dat ik iets leuk vind, dan vind ik het ook leuk!
Lang leven de airco...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is waar...
bluh tis nu al warm
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
enige voordeel van een jurkje, het is makkelijk aanuittrekken
Bwehehe ik kan je nog meer plagen door te whatsappen met foto's maar dat zal ik maar niet doen he?quote:
Doe maar!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
Bwehehe ik kan je nog meer plagen door te whatsappen met foto's maar dat zal ik maar niet doen he?
Jammer dat ik oldskool geen whatsapp heb maar alleen pauper BB ping...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch nog iets mee van deze mooie dag!
hoe werkt zoiets als je van.android naar een ping ofzo wilt doen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef piere het volgende:
[..]
Jammer dat ik oldskool geen whatsapp heb maar alleen pauper BB ping...
Uhmuh.... Ik heb geen idee! heb een dichtgetimmerd zakelijk ding dus nooit uitgezocht. Maar je kan me de foto's ook mailen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe werkt zoiets als je van.android naar een ping ofzo wilt doen?
Het was een foto van blauwe lucht met een boomquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef piere het volgende:
[..]
Uhmuh.... Ik heb geen idee! heb een dichtgetimmerd zakelijk ding dus nooit uitgezocht. Maar je kan me de foto's ook mailen hoor![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een foto van blauwe lucht met een boom
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een foto van blauwe lucht met een boom
ik wil bij het water liggen sexy zijn enzo.. zit ik hier op kantoor gewoon beetje te zittenquote:
Jij bent niet de enige vandaag....quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil bij het water liggen sexy zijn enzo.. zit ik hier op kantoor gewoon beetje te zitten
jij wil ook bij het water liggen en sexy zijn?quote:
Ja, waarom niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wil ook bij het water liggen en sexy zijn?
hmm ik kan hier langs een sloot liggen aan de snelwegquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, waarom niet.
Zal alleen dan langs de maas worden.
Op kantoor kan je zitten sexy zijn toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil bij het water liggen sexy zijn enzo.. zit ik hier op kantoor gewoon beetje te zitten
nee hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef piere het volgende:
[..]
Op kantoor kan je zitten sexy zijn toch?
Auch...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moest even wat nieuws leren
en mijn collegas plaagden me met de verf die op mijn hoofd zit door de kapper.
zeiden dat ik mega voor schut liep enzo
ja nu weet ik natuurlijk wel dat ik dat niet doe omdat ik dat gewoon niet doequote:
ik was vergetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Saucijsjes! En aardappeltjes.
Het is woensdag hè.
maar kun jij wel gezond etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Saucijsjes! En aardappeltjes.
Het is woensdag hè.
Dikke kans dat t patat of pizza word. Koken met dit weer, nee, dank u.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kun jij wel gezond etenwhihi
doe ik wel kippie met wedges en meuk enzo
whaha.. dit gaat ons vaker gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dikke kans dat t patat of pizza word. Koken met dit weer, nee, dank u.
Zei eet woensdag altijd op de zaak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef Nixx- het volgende:
Oh, jullie hebben kennelijk een vast eetpatroon?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef Nixx- het volgende:
Oh, jullie hebben kennelijk een vast eetpatroon?
Uhuh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha.. dit gaat ons vaker gebeuren
Pizza heb ik gisteren al op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dikke kans dat t patat of pizza word. Koken met dit weer, nee, dank u.
Dat eerste deel vandaag weer lekker gerealiseerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil bij het water liggen sexy zijn enzo..
Hij zag er geen gat inquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
1gaatje
Bijna weer thuis, gelukkig liep het geen half uur uit
Ik vind je niet grappigquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij zag er geen gat indoor de warmte smolt het gaatje gelijk weer dicht?
Sorryquote:
Lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje vroeg wakker
maar goed... nog tot half 5 en dan weekend
Lekker lang weekendquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga door tot kwart voor 7 voor hetzelfde resultaat.
Ja maar eer van je werk is toch ook wel tof?quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar zitten.
Eerder een klussend weekend.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar eer van je werk is toch ook wel tof?
Vind ik wel altijd
+1quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die slaan we even over ... je hebt luxe ...blabla
Wil je liever ruilen?quote:
Zwembad in de tuin, kinderen met de was laten spelen in het zwembad, opgelostquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je liever ruilen?
Ik heb voor je in de aanbieding 4 kinderen 2 wassen, een badkamer die nog schoongemaakt moet worden en er mag ook wel een stofzuiger door het huis
Wat is er oneerlijk aan.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Speedball het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin, kinderen met de was laten spelen in het zwembad, opgelost
Is het nog een beetje uit te houden daar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker, kom je dan in mijn tuintje zitten?
beter dan gisterquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het nog een beetje uit te houden daar?
Maar, lekker.![]()
Jep en minder warm ....quote:
Lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep en minder warm ....
En de kinderen zijn ook een stuk liever
Zo hou ik het wel vol tot half 5
Gister was echt ff TE voor mij.. incl spanning vd tandartsquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Misschien was het ze gister ook wel té warm dan.
Even een voorbeeldje, de boven en onderkant van onze reclamepennen zitten vastgelijmd. Toen ik gistermiddag instapte had die lijm gewoon losgelaten.
Maar ik klaag niet!
Fijn dat het vandaag beter is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister was echt ff TE voor mij.. incl spanning vd tandarts
Haha onbruikbare pennen...
Ik zou als taximan ook nie klagen. Al dat lekkers wat voorbij loopt
Ik hoop dat het van het weekend ook nog lekker isquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn dat het vandaag beter is.
En damn, hell yeah.
En gewoon pas om half twee van de standplaats weggaan omdat het nog zo gezellig en zulk lekker weer is.
Ik hoop zo dat het weer nog een dagje opschuift, en het pas zaterdagavond gaat regenen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat het van het weekend ook nog lekker is
Ze zeggen morgenavond vanuit het zuiden. Bij ons komt het dan al nie eens, dan zijn de druppels al opquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het weer nog een dagje opschuift, en het pas zaterdagavond gaat regenen.
Met dit soort temperaturen wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zeggen morgenavond vanuit het zuiden. Bij ons komt het dan al nie eens, dan zijn de druppels al op
Nee dat is goed voor de businessquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Met dit soort temperaturen wel ja.
We zullen het wel meemaken, ik moet morgennacht toch werken dus dan zou een stevig buitje, of twee, niet erg zijn.
Zo rond de klok van 2, half 3 als het ff kan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is goed voor de business
ik help het je hopen
Ja zeg, en nog eisen stellen ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo rond de klok van 2, half 3 als het ff kan.
Daarvoor hebben we het al druk zat, meestal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg, en nog eisen stellen ook
Nou dan wat klaag je dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we het al druk zat, meestal.
Ik bedoel qua werk. Normaal is het vrijdagnacht na 2, half 3 wel zo'n beetje gebeurt, en dan is het vaak nog best lang wachten tot 5. Dus als ik dan nog wat te doen heb.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat zou er dan allemaal beter moeten?
Belgieeeee!quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik roer er speciaal voor jou wel een extra schepje snelfiltermaling doorheen.
Ja, is alweer zo lang geleden. Maar nu eerst een verjaardag.quote:
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, is alweer zo lang geleden. Maar nu eerst een verjaardag.
Pfoe, dadelijk heb ik geen tijd meer om te FOK!en,.
Duurt nog wel even voordat ik dat kan doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Bijna weekend.....
* LovelyLady telt af
yessss weekendquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat ik dat kan doen.
Het is/was te warmquote:
Meer je rechter hand gebruiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef Rainymood het volgende:
Mijn libido is veel hoger dan dat van mijn vriendin .. what do!?
De linkerhand.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Meer je rechter hand gebruiken.
Alhoewel er ook andere opties zijn.
Wat bedoel je, stoeipoesjequote:
Nice, iets voor R&P of een date voor SEX?quote:
Geen idee, ben nog niet bekomen van de cocktails.quote:
Meer iets voor R&P hoewel haar mening wellicht naar het 2e verlangt... Geen ideequote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice, iets voor R&P of een date voor SEX?
We horen het welquote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer iets voor R&P hoewel haar mening wellicht naar het 2e verlangt... Geen idee
Me dunkt dat een meid zonder libido ook geen fan van Russisch zal zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet bekomen van de cocktails.
Staat hier ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juh![]()
* LovelyLady ploft op de bank met een bak koffie
Maar wel leuk toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een druk weekend gehad.
En weinig slaap.vooral dat.
heerlijk nat gezwommen, foute film gekeken en conditie opgebouwdquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijk nat gezwommen, foute film gekeken en conditie opgebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |