Inderdaad en het is ook niet echt onderscheidend van de andere verzonnen verhaaltjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles? Dat je dat denkt geeft eens en te meer een groot gebrek aan creativiteit aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
Je hebt wel zeer sterk zaad of niet.
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
En hier heb je een paar maanden een vriendin :S naast je huwelijk zeker
Mag niet vreemdgaan van collega.
Die 16-jarige van vorig jaar
Verliefd op een 16 jarig meisje.
Weer incestproblemen
Verliefd op mijn stiefzusje...
Bedankt, maar dan zoek ik liever een lekker wijf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, volgen mij moet jij gewoon eens flink ge-dp-d worden. Of nog beter, een sessie airtight.
Och ik ben niet zo moeilijk. Een hartslag is meestal voldoende criteria.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt, maar dan zoek ik liever een lekker wijf.
@CC: Zit je tampon scheef ofzo?.
Dat is bij soms ook niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och ik ben niet zo moeilijk. Een hartslag is meestal voldoende criteria.
Ik denk eerder dat jij op je pikkie bent getrapt omdat je uitgekauwde poging tot humor niet meer werkt en je de creativiteit mist om iets nieuws te verzinnen. Dat komt hard aan, op een zolderkamer.quote:
Niet echt. Sorry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij op je pikkie bent getrapt omdat je uitgekauwde poging tot humor niet meer werkt en je de creativiteit mist om iets nieuws te verzinnen. Dat komt hard aan, op een zolderkamer.
quote:
Misschien had je het hele topic moeten lezen, deze TS geeft al zelf toe dat het allemaal onzin is, en dan open jij het weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef Re het volgende:
in elk verhaal zit een kern van waarheid, het gestelde is misschien niet waar, ik weet het niet daarvoor is het internet maar het klinkt toch wel plausibel, krea beleeft allerlei gekke avonturen. Hoe die het doet weet ik niet maar hij verveelt zich nooit als ik het zo lees. neem er een korreltje zout bij zou ik zeggen
Dacht dat jij een trol was, moet jij niet een diagnose gaan stellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:53 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Deze TS is een trol. Kijk maar eens naar zijn andere topics en reacties.
Verder kun je afleiden aan zijn anders posts dat hij helemaal niet getrouwd is, laat staan ooit buiten komt of seks heeft...
Moeten we hier dan de psychiater van krea gaan uithangen dat het de diep gekoesterde wens van hem is om zijn nichtje te bezwangeren, en waardoor die fantasie ontsproten kan zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef Re het volgende:
in elk verhaal zit een kern van waarheid, het gestelde is misschien niet waar, ik weet het niet daarvoor is het internet maar het klinkt toch wel plausibel, krea beleeft allerlei gekke avonturen. Hoe die het doet weet ik niet maar hij verveelt zich nooit als ik het zo lees. neem er een korreltje zout bij zou ik zeggen
vraag of hij je zwager's kleinkind wil adopterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |