quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Knal er wat alcohol bij en dat word janken en samen even apart gaan zitten praten enzo
Maarja, gisteren fucking 2 uur op hem in lopen praten dat ie ook even langs kwam, weet zeker dat ie nu niet meer komt
Een kwade breuk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef MohMi het volgende:
[..]Ah, en dan mijn mail erachteraan
zeer geloofwaardig dat we dat niet hebben afgesproken xD Nou ja, best case scenario voor mij; ik heb me van mijn goede kant laten zien én ik hoef me niet druk te maken over awkward situaties
Exen nog wel, als in meervoud!? Nice!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Alcohol, exen, een gezamelijke vriend en een feestje... Foute combinatie! Ik kan het weten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:01 schreef MohMi het volgende:
[..]Ah, en dan mijn mail erachteraan
zeer geloofwaardig dat we dat niet hebben afgesproken xD Nou ja, best case scenario voor mij; ik heb me van mijn goede kant laten zien én ik hoef me niet druk te maken over awkward situaties
quote:
2 mensen zijn elkaars exen tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Exen nog wel, als in meervoud!? Nice!
Damn, you got me there!quote:
quote:
Ik al bijna 4!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voor de verandering al 2 uur wakker
Ik 3,5quote:
Ik niet. Als ik echt kon kiezen zou ik 24 wakker en dronken zijn!quote:
Ik ben 24quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik echt kon kiezen zou ik 24 wakker en dronken zijn!
Broekie!quote:
Als niets mij wakker zou maken, zou ik voor altijd slapen. Elk weekend is daar een goed voorbeeld vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Broekie!![]()
Ik twijfel trouwens nog. Slapen is toch ook wel een van mijn grotere hobby's namelijk, misschien dat ik toch nog 8 uurtjes mee zou pikken. Ook als het niet hoeft.
We kunnen je wel vermoorden met de fok knokploegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Als niets mij wakker zou maken, zou ik voor altijd slapen. Elk weekend is daar een goed voorbeeld van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |