ik snap het wel, vind het ook niks als een man dunner is dan ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal dat een man dunnere benen heeft dan de vrouw?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal dat een man dunnere benen heeft dan de vrouw?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik snap het wel, vind het ook niks als een man dunner is dan ik.
Ik heb het niet over dikker of dunner in totaal, maar vrouwen hebben vaak gewoon dikkere bovenbenen. Hoort bij de vrouwelijke bouw, net als de kont.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik snap het wel, vind het ook niks als een man dunner is dan ik.
Maar jij bent dan ook heul slank.quote:
Heb je nog steeds drie opties:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef rival het volgende:
Ben ik net die bierbuik aan het kwijtraken, lees ik dit
Vrouwen zonder kont zijn stom.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dikker of dunner in totaal, maar vrouwen hebben vaak gewoon dikkere bovenbenen. Hoort bij de vrouwelijke bouw, net als de kont.
[..]
Maar jij bent dan ook heul slank.
KIES OPTIE 3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds drie opties:
1) zoek een meisje dat er niet zo over denkt
2) zoek een über skinny meisje
3) dank God op je knietjes en en ga loosch bij de eerste de beste kroeg die je vandaag tegenkomt
Wilde gewoon ff melden dat ik bijna van de bierbuik af benquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds drie opties:
1) zoek een meisje dat er niet zo over denkt
2) zoek een über skinny meisje
3) dank God op je knietjes en en ga loosch bij de eerste de beste kroeg die je vandaag tegenkomt
quote:
quote:
Ik ben vrolijk dankzij mijn gefaal om 6:15 vanochtendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Wa ben jij gvd vroeg op zeg, en vrolijk![]()
Witte nie hoe vroeg t is!
Word gezellig zaterdagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk dankzij mijn gefaal om 6:15 vanochtend(zoe vorige pagina...
niet boos zijn ) En vanwege zonnn en de koffie die ik nu ga halen
Lekker combikotsen. Met zakjes wit.quote:
Ik wilde goeie morgen zeggen; maar nu kan ik dat niet meer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
Gezelligheid niet af laten hangen van de hoeveelheid drank en frituur.
Bittergarnituurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
Gezelligheid niet af laten hangen van de hoeveelheid drank en frituur.
Dat ligt aan jouw invite aan Reneequote:
Knal er wat alcohol bij en dat word janken en samen even apart gaan zitten praten enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw invite aan Renee![]()
![]()
Ach, verwacht niet dat mijn mail verschil gaat makenEn als dat wel zo is, zitten we daar allebei met een goede instelling. Knal er wat alcohol bij en dat komt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |