Hap hap hap.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat zegt mijn reactie helemaal nietSterker nog, mijn reactie zegt helemaal niks over mijn eigen seksleven.
Drogredeneringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Hap hap hap.
Thank you, you just proved my point.
Jij hebt echt een dikke internetpiemel. Zuig je daar altijd verhalen uit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef KeimpeHart het volgende:
Lijkt mij ongeloofwaardig dit, ik heb wel eens vanaf rond 10 uur ochtends toen we bijkwamen tot half 8 avonds alleen maar bezig geweest met mijn ex en een vriendin van haar, 20 en 24, jong en fit dus. Toch wel stuk of 10 keer klaargekomen. En dan begeeft een heuse neger bij 6 oudere vrouwen die minder fit zijn?
Oftewel, lijkt mij broodje aap dus.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die volgende vrouw is dan ook getrouwd met die groep mannen?? Denk het niet he
Denk ik wel ja, 3 keer in elkaar gebeukt toen hij wilde vluchten ofzo, plus een zwak hart, het nodige alcoholgebruik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef Karina het volgende:
Dus na 4 keer neuken kreeg hij een hartstilstand? Wat een watjeZal nog wel iets anders gebeurd zijn, met die messen bijvoorbeeld.
Vrouwen kunnen wel wat hebben hoor, nog nooit zo'n gangbang gezien?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:21 schreef Chadi het volgende:
dit is verkrachting met dood als gevolg. Als het een vrouw was geweest was deze wereld te klein geweest.
Jawel maar in zo'n doos kan je een schip aanmeren. Daar voelt ze niks van.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen wel wat hebben hoor, nog nooit zo'n gangbang gezien?
In Afrika? Meh. Aan de orde van de dag, dat soort dingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:21 schreef Chadi het volgende:
dit is verkrachting met dood als gevolg. Als het een vrouw was geweest was deze wereld te klein geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |