Meid toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Strawberrystra. het volgende:
Ik was dus aan het fietsen en het stoplicht stond op oranje dus ik fietste gewoon door.. Komt er zo'n oude mevrouw me inhalen en zeggen dat ik niet door rood of oranje mocht gaan rijden terwijl ze dat zelf ook deed.
Mijn klacht: Bemoeizuchtige hypocritische mensen.
Dikke facepalm voor jullie!
Ik had gezegd dat zij zelf ook door "oranje" reed en niet zo moet gaan zeiken, vervolgens ging ze wegfietsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan vertel je haar dat je wél door oranje mag rijden als je niet meer op tijd kon stoppen. En sla je vervolgens haar een bloedneus met je elleboog.
Wat je trouwens allemaal wel niet meemaakt zeg, op de fiets.
Wauw wat een sarcasme. Lol.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Dit zijn toch wel de meest vreselijke dingen die je kan overkomen. De rillingen liepen over m'n rug toen ik het las.
Ik ga gewoon op mijn gemak fietsen, niet zoals sommige mensen die denken dat ze in een race zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Zaiks93 het volgende:
Een oude mevrouw die harder fietst dan TS
Draag je ooit wel iets bij aan een topic ipv die oneliners elke keerquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef BaBy-G het volgende:
Je had een vinger in haar reet moeten stoppen
ja dat kan ook of in haar gezicht spugenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo verdrietig boos met van die traantjens in je ooghoeken
Volgens mij ben jij heel schattig als je boos bentquote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat kan ook of in haar gezicht spugen
Ik kan een psycho bitch zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel schattig als je boos bent
-edit-
en je mag altijd in mijn gezicht spugen hoor![]()
In mn mond via je tongquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik kan een psycho bitch zijn hoor![]()
Oke gezellig zo'n klodder spuug op je gezicht.
Te laat.quote:
Nou eigenlijk schrok ik me toen ik haar opeens naast me zag fietsen en zo'n bek trok.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, had niet verwacht dat er nog zulke mensen rondliepen over straat. wat moet je geschrokken zijn TS
Je hebt vast zon bek teruggetrokkenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nou eigenlijk schrok ik me toen ik haar opeens naast me zag fietsen en zo'n bek trok.
Ja dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dacht je? Ik ga hier _zo_ een topic over maken als ik thuis ben!?
Wie weet leest die vrouw nu mijn topic.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dacht je? Ik ga hier _zo_ een topic over maken als ik thuis ben!?
Wil je ook wel in je gezicht spugen als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik kan een psycho bitch zijn hoor![]()
Oke gezellig zo'n klodder spuug op je gezicht.
Wil ook wel citroenstukjes op je gooien als je dat nog leuker vindt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil je ook wel in je gezicht spugen als je dat leuk vindt.
Nee, laat dan maar.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wil ook wel citroenstukjes op je gooien als je dat nog leuker vindt.
Als je ooit een schouder nodig hebt om op uit te huilen ik ben er voor je hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo kortaf, aanhankelijk mannetje.
Als je je mond niet houdt dan laat ik je weer alle hoeken van de kamer zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo kortaf, aanhankelijk mannetje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je je mond niet houdt dan laat ik je weer alle hoeken van de kamer zien.
Ja wel handig. Maar chroestjov is een watje, dus niet nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als je ooit een schouder nodig hebt om op uit te huilen ik ben er voor je he
Nee, ik sla vrouwen liever niet, dat is ongewenst gedrag is mij aangeleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]jij durft mij niet eens te slaan
[..]
Ja wel handig. Maar chroestjov is een watje, dus niet nodig
Vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik sla vrouwen liever niet, dat is ongewenst gedrag is mij aangeleerd.
Je mag best bij mij komen uithuilen hoor, als je het verdiend hebt.
Nee, vrijwel nooitquote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Draag je ooit wel iets bij aan een topic ipv die oneliners elke keer
Had dat tegen die kut vrouw gezegd.quote:Bemoeizuchtige hypocritische mensen.![]()
Ze luistert toch niet en anders gaan ze weer beginnen met "de jeugd van tegenwoordig".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had dat tegen die kut vrouw gezegd.
Terwijl ze zelf ook ooit 'jeugd van tegenwoordig' was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Ze luistert toch niet en anders gaan ze weer beginnen met "de jeugd van tegenwoordig".
zieligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Fera het volgende:
Een kennis van mij had een keer meegemaakt dat zijn zwangere vrouw bijna omver gereden was door een oude vrouw op een fiets. Toen schreeuwde hij: "OUDE MENSEN MOETEN NIET FIETSEN, DIE MOETEN LOPEN!!!" Toen is dat mens serieus afgestapt en verder gaan lopen.
Als je niet kan fietsen, moet je het niet doen.quote:
jee flauw zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Drinky het volgende:
Vandaag kwam er een auto man naar ons toe en vroeg: "zijn jullie motorduivels?"
En daarna zei hij: "ik ken een weg waar je 140 mag rijden die en die weg veel plezier"
gr.
Die weg was overigens niet 140
Wordt er in Rotterdam dan nog Nederlands gesproken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:38 schreef sinepedraap het volgende:
Je zou dit voor de grap eens in Rotterdam moeten doen
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef valek het volgende:
[..]
Wordt er in Rotterdam dan nog Nederlands gesproken?
Klopt, dus ik snap haar ook niet echt. :-pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf ook ooit 'jeugd van tegenwoordig' was.
Daarbij reed ze zelf ook door rood, toch?
Waar heb jij het over? Ik ben niet eens een marokkaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef sleepingatm het volgende:
Van Marokko.nl naar FoK! omdat ze daar niet genoeg aandacht kreeg.
Hoezo denk je dat?quote:
Nee. Dat laat mijn geweten niet toe. :-pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:37 schreef Twiitch het volgende:
Had haar van de fiets afgetrapt en dan zeggen dat het gevaarlijk is om te vallen op de openbare weg.
Ikweet niet, beetje mijn tijd doden denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef LoganMCV het volgende:
Wat doe je op een forum als je je nergens mee wilt bemoeien
Omdat je in de stad niet zo snel zal worden aangesproken voor het fietsen door rood.quote:
is toch soort van Nederlands?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampje
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampje
Oh ja, das waar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat je in de stad niet zo snel zal worden aangesproken voor het fietsen door rood.
Of wielrenners die je uitschelden als je niet aan de kant gaat. Koop dan eens een fietsbelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
Net zo irritant als mensen die op het fietspad wandelen (!) en dan zeggen dat jij niet zo hard moet fietsen![]()
Of mensen die vinden dat JIJ uit moet kijken als ze hun teringhond op het fietspad los hebben lopen.
Of rimpelsauriers die zich doodschrikken als je ze na 100 keer bellen uiteindelijk maar gewoon inhaalt waarna jij allemaal verwensingen naar je hoofd krijgt dat je eerst moet bellen (! )
Bemoeials zijn enorm irritanten meestal reageren ze zo geirriteerd omdat ze dondersgoed weten dat ze zelf fout zijn.
iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Of wielrenners die je uitschelden als je niet aan de kant gaat. Koop dan eens een fietsbel
Of als ze gaan klagen dat we op de stoep niet mogen gaan fietsen, terwijl ze zelf midden op de fietspad lopen en met hun dikke reet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
Net zo irritant als mensen die op het fietspad wandelen (!) en dan zeggen dat jij niet zo hard moet fietsen![]()
Of mensen die vinden dat JIJ uit moet kijken als ze hun teringhond op het fietspad los hebben lopen.
Of rimpelsauriers die zich doodschrikken als je ze na 100 keer bellen uiteindelijk maar gewoon inhaalt waarna jij allemaal verwensingen naar je hoofd krijgt dat je eerst moet bellen (! )
Bemoeials zijn enorm irritanten meestal reageren ze zo geirriteerd omdat ze dondersgoed weten dat ze zelf fout zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |