Meid toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Strawberrystra. het volgende:
Ik was dus aan het fietsen en het stoplicht stond op oranje dus ik fietste gewoon door.. Komt er zo'n oude mevrouw me inhalen en zeggen dat ik niet door rood of oranje mocht gaan rijden terwijl ze dat zelf ook deed.
Mijn klacht: Bemoeizuchtige hypocritische mensen.
Dikke facepalm voor jullie!
Ik had gezegd dat zij zelf ook door "oranje" reed en niet zo moet gaan zeiken, vervolgens ging ze wegfietsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan vertel je haar dat je wél door oranje mag rijden als je niet meer op tijd kon stoppen. En sla je vervolgens haar een bloedneus met je elleboog.
Wat je trouwens allemaal wel niet meemaakt zeg, op de fiets.
Wauw wat een sarcasme. Lol.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Dit zijn toch wel de meest vreselijke dingen die je kan overkomen. De rillingen liepen over m'n rug toen ik het las.
Ik ga gewoon op mijn gemak fietsen, niet zoals sommige mensen die denken dat ze in een race zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Zaiks93 het volgende:
Een oude mevrouw die harder fietst dan TS
Draag je ooit wel iets bij aan een topic ipv die oneliners elke keerquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef BaBy-G het volgende:
Je had een vinger in haar reet moeten stoppen
ja dat kan ook of in haar gezicht spugenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee zo verdrietig boos met van die traantjens in je ooghoeken
Volgens mij ben jij heel schattig als je boos bentquote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat kan ook of in haar gezicht spugen
Ik kan een psycho bitch zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel schattig als je boos bent
-edit-
en je mag altijd in mijn gezicht spugen hoor![]()
In mn mond via je tongquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik kan een psycho bitch zijn hoor![]()
Oke gezellig zo'n klodder spuug op je gezicht.
Te laat.quote:
Nou eigenlijk schrok ik me toen ik haar opeens naast me zag fietsen en zo'n bek trok.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, had niet verwacht dat er nog zulke mensen rondliepen over straat. wat moet je geschrokken zijn TS
Je hebt vast zon bek teruggetrokkenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nou eigenlijk schrok ik me toen ik haar opeens naast me zag fietsen en zo'n bek trok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |