Wordt er in Rotterdam dan nog Nederlands gesproken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:38 schreef sinepedraap het volgende:
Je zou dit voor de grap eens in Rotterdam moeten doen
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef valek het volgende:
[..]
Wordt er in Rotterdam dan nog Nederlands gesproken?
Klopt, dus ik snap haar ook niet echt. :-pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf ook ooit 'jeugd van tegenwoordig' was.
Daarbij reed ze zelf ook door rood, toch?
Waar heb jij het over? Ik ben niet eens een marokkaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef sleepingatm het volgende:
Van Marokko.nl naar FoK! omdat ze daar niet genoeg aandacht kreeg.
Hoezo denk je dat?quote:
Nee. Dat laat mijn geweten niet toe. :-pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:37 schreef Twiitch het volgende:
Had haar van de fiets afgetrapt en dan zeggen dat het gevaarlijk is om te vallen op de openbare weg.
Ikweet niet, beetje mijn tijd doden denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef LoganMCV het volgende:
Wat doe je op een forum als je je nergens mee wilt bemoeien
Omdat je in de stad niet zo snel zal worden aangesproken voor het fietsen door rood.quote:
is toch soort van Nederlands?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampje
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee dan is het gamala gamala jy niet fiesen door die rode lampje
Oh ja, das waar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat je in de stad niet zo snel zal worden aangesproken voor het fietsen door rood.
Of wielrenners die je uitschelden als je niet aan de kant gaat. Koop dan eens een fietsbelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
Net zo irritant als mensen die op het fietspad wandelen (!) en dan zeggen dat jij niet zo hard moet fietsen![]()
Of mensen die vinden dat JIJ uit moet kijken als ze hun teringhond op het fietspad los hebben lopen.
Of rimpelsauriers die zich doodschrikken als je ze na 100 keer bellen uiteindelijk maar gewoon inhaalt waarna jij allemaal verwensingen naar je hoofd krijgt dat je eerst moet bellen (! )
Bemoeials zijn enorm irritanten meestal reageren ze zo geirriteerd omdat ze dondersgoed weten dat ze zelf fout zijn.
iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Of wielrenners die je uitschelden als je niet aan de kant gaat. Koop dan eens een fietsbel
Of als ze gaan klagen dat we op de stoep niet mogen gaan fietsen, terwijl ze zelf midden op de fietspad lopen en met hun dikke reet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
Net zo irritant als mensen die op het fietspad wandelen (!) en dan zeggen dat jij niet zo hard moet fietsen![]()
Of mensen die vinden dat JIJ uit moet kijken als ze hun teringhond op het fietspad los hebben lopen.
Of rimpelsauriers die zich doodschrikken als je ze na 100 keer bellen uiteindelijk maar gewoon inhaalt waarna jij allemaal verwensingen naar je hoofd krijgt dat je eerst moet bellen (! )
Bemoeials zijn enorm irritanten meestal reageren ze zo geirriteerd omdat ze dondersgoed weten dat ze zelf fout zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |