Ja dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dacht je? Ik ga hier _zo_ een topic over maken als ik thuis ben!?
Wie weet leest die vrouw nu mijn topic.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dacht je? Ik ga hier _zo_ een topic over maken als ik thuis ben!?
Wil je ook wel in je gezicht spugen als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik kan een psycho bitch zijn hoor![]()
Oke gezellig zo'n klodder spuug op je gezicht.
Wil ook wel citroenstukjes op je gooien als je dat nog leuker vindt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil je ook wel in je gezicht spugen als je dat leuk vindt.
Nee, laat dan maar.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wil ook wel citroenstukjes op je gooien als je dat nog leuker vindt.
Als je ooit een schouder nodig hebt om op uit te huilen ik ben er voor je hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo kortaf, aanhankelijk mannetje.
Als je je mond niet houdt dan laat ik je weer alle hoeken van de kamer zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo kortaf, aanhankelijk mannetje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je je mond niet houdt dan laat ik je weer alle hoeken van de kamer zien.
Ja wel handig. Maar chroestjov is een watje, dus niet nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als je ooit een schouder nodig hebt om op uit te huilen ik ben er voor je he
Nee, ik sla vrouwen liever niet, dat is ongewenst gedrag is mij aangeleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]jij durft mij niet eens te slaan
[..]
Ja wel handig. Maar chroestjov is een watje, dus niet nodig
Vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik sla vrouwen liever niet, dat is ongewenst gedrag is mij aangeleerd.
Je mag best bij mij komen uithuilen hoor, als je het verdiend hebt.
Nee, vrijwel nooitquote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Draag je ooit wel iets bij aan een topic ipv die oneliners elke keer
Had dat tegen die kut vrouw gezegd.quote:Bemoeizuchtige hypocritische mensen.![]()
Ze luistert toch niet en anders gaan ze weer beginnen met "de jeugd van tegenwoordig".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had dat tegen die kut vrouw gezegd.
Terwijl ze zelf ook ooit 'jeugd van tegenwoordig' was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Ze luistert toch niet en anders gaan ze weer beginnen met "de jeugd van tegenwoordig".
zieligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Fera het volgende:
Een kennis van mij had een keer meegemaakt dat zijn zwangere vrouw bijna omver gereden was door een oude vrouw op een fiets. Toen schreeuwde hij: "OUDE MENSEN MOETEN NIET FIETSEN, DIE MOETEN LOPEN!!!" Toen is dat mens serieus afgestapt en verder gaan lopen.
Als je niet kan fietsen, moet je het niet doen.quote:
jee flauw zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Drinky het volgende:
Vandaag kwam er een auto man naar ons toe en vroeg: "zijn jullie motorduivels?"
En daarna zei hij: "ik ken een weg waar je 140 mag rijden die en die weg veel plezier"
gr.
Die weg was overigens niet 140
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |