het is een mix van beide eigelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoort dit rijtje bij zijn top uitspraken of juist bij de bloopers ?
Opaatje is gewoon opaatje is volledig zichzelf, das ook een gave!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus in zijn jonge jaren was hij een soort forum-hoolie. Dat had ik niet achter hem gezocht
Nu ben ik benieuwd naar de meest vermakelijke Opa uitspraken of gebeurtenissen die er op de stream langs zijn gekomen sinds Johan er niet meer on stream was. Ik geloof dat hij daarna is begonnen met streamen.
Ik denk dat PB vast wel een aantal topuitspraken of bloopers van hem heeft verzameld.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:58 schreef beequeen het volgende:
Nou, als deze posting Cc niet over de streep trekken om gezellig een avondje ouwe te kijken, weet ik het ook niet meer.
sorry maar ik gebruik niets voor een vete .al mijn posten gaan nog steeds over opaatje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben we hier te maken met volwassenen? Kan gewoon niet geloven hoe kinderachtig en sneu sommigen hier zijn.
Ga lekker naar die chats waar jullie het over hebben en maak elkaar daar uit voor rotte vis of wat dan ook.
Niet hier.
Houtvester en Margo. Blijkbaar lezen jullie je dm's niet. Dan maar even zo.
Nokken nu.
En niet die Opa als vehikel voor jullie vetes gebruiken.
Is oud nieuws, maar ondertussen zit opa lekker in het zonnetje in zijn eigen tuin en heeft geen idee van dit alles! En gelijk heeft hij!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
13 kratten bier? Ik denk dat ik nu begrijp waarom hij rugproblemen heeft: vroeger haalde hij z'n bier nog zelf.
Nee dat doe je niet, al je posts hebben een dubbele bedoeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
sorry maar ik gebruik niets voor een vete .al mijn posten gaan nog steeds over opaatje.
Terwijl ik anderen zie posten naar mij persoonlijk toe Mzzzz vreemd ,maar het zal wel
Blijf het raar vinden hoor een dansende rugpatient ,als ie naar de keuken loopt weet ie niet vooruit te komen ,hij zal toch niet simulleren he of aanstellen voor de kamera .quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop en Oma hebben vanavond heerlijk met gasten ge-bbq'd. De gasten zijn intussen naar huis, maar Oop en Oma feesten nog na en zijn in romantische sferen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mute.. Als official supporter van Oop moet je ook van Django Wagner leren houden!!!quote:
Fraai is datquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mute.. Als official supporter van Oop moet je ook van Django Wagner leren houden!!!
Maar toch plaatsvervangende schaamte bij Oop terwijl het verzoekje Maar vanavond moet ie stijf staan van Willem Kwakkie draait....quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe later op de avond, hoe geiler de liedjes... biertje en Omie derbij...gezelliger kan het haast niet meer worden!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fraai is dat
Straks moet ik zeker ook voetballen leuk gaan vinden??![]()
Stairways to heaven...toepasselijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En je moet met Omaatje zoenen, vol op de bek.
quote:
Gut oh gut wat ben jij eenzaam johquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef Houtvester het volgende:
Hoorde op stream dat Leo vanwegen de vakantie 13 kratten bier heeft afgegooit .
Aardige vooraad want hij had er nog 1 staan zei hij dus is 14 kratten = 336 flessen bier voor 21 dagen dat resulteerd in 16 flessen per dag.
en de nodige wijntjes erbij ,tja dan kun je gerust stellen dat het elke dag feest is bij opaatje.
Maar of de artsen dat ook vinden betwijfel ik gezien de rol medicamenten.
Denk toch echt dat we te maken hebben met een heuse alcoholist.
Tja wat wil je van youtube filmpjes zo de microfoon in ...quote:
Ja erg he maar als je wil stuur ik je wel ff een filmpje van deze morgen ,,quote:
Inderdaad, die opa vergeet de primetime uurtjes te benuttenquote:
Je wil dat we hem verder helpen zichzelf kapot te zuipenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Toch ontroerend hoe sommige mensen zich zorgen maken over de drankrekening van Opaatje.
Zou het een idee zijn om opaatje te sponseren met zijn drankrekening, hij zit er toch ter lering en vermaak van vele mensen!
Je hebt helemaal gelijk maar die man is toch oud en wijs genoeg (hoop ik ) om te weten wat hij doet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wil dat we hem verder helpen zichzelf kapot te zuipenDat lijkt me niet verstandig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Leverancier Leo gaat een paar weken met vakantie. Hij heeft vanmiddag 13 kratjes bier gebracht, zodat Oop tenminste niet op een droogje komt te staan
[ afbeelding ]
Nee liever niet ik bedank ,voor sponseringquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Toch ontroerend hoe sommige mensen zich zorgen maken over de drankrekening van Opaatje.
Zou het een idee zijn om opaatje te sponseren met zijn drankrekening, hij zit er toch ter lering en vermaak van vele mensen!
Hij wordt al 30 jaar door de staat gesponsored. Dat lijkt me meer dan voldoende.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Dacht het niet Opaatje heeft zelfs autovrees dacht ik eens gehoord te hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Opaatje eigenlijk ook een Canta?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wordt al 30 jaar door de staat gesponsored. Dat lijkt me meer dan voldoende.
Maar jij zit dan ook altijd al erg hoog in je emotie.quote:
True, ik ben een echte driftkikker bij 2 graden vorstquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook altijd al erg hoog in je emotie.
Jij hebt niet teruggelezen...ja, ja, homo enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen wacht ik op iemand die me vertelt wat er nu leuk is aan dit vroegoude stel.
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat deze vraag nog niet afdoende beantwoord wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt niet teruggelezen...ja, ja, homo enzo.
Ik kan het je in ieder geval niet vertellen en peebeetje doet of haar neus bloedt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef pullup het volgende:
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat deze vraag nog niet afdoende beantwoord was
Dat jij het niet zou kunnen vertellen was duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het je in ieder geval niet vertellen en peebeetje doet of haar neus bloedt.
Maar ik dacht dat Poezewoes antwoord had gegeven en het plaatsen van flimpjes afdoende antwoord zou zijn om Cc te laten genieten van een ouderwets gezellig avondje ouwe.
Denk je?quote:Btw: het woord fascinatie moeten ze wrs eerst googlen.
Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeftquote:
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeft
Begint beide met fasciquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?
Ben gefascineerd door je bericht echt waarquote:
Ja en ben je nu beter dan een ander?quote:
Mooi woord.quote:
Eensch!quote:
Trieste vrouw, denk dat opa gelukkiger is!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef beequeen het volgende:
D, dt of t blijft moeilijk.
Oh wacht....als antwoord komt dan; als je me maar begrijpd.![]()
En dat is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Het is weer helegaar off-topic, mensen!
Terug naar de belangrijke dingen in het leven!
Koffie ja goed ideequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Proost moots, ik neem een wit wijntje. Die ouwe zal wel aan het bier zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Als oop nou ff zijn cam aanzetquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Dat lijkt mij duidelijk. Hij wil dat zijn trouwe fans ook nog een beetje een leven hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom doet hij dat eigenlijk zo spaarzaam momenteel?
Nou, hij heeft geen idee wat hij teweeg brengt , zijn 'trouwe fans' krijgen last van ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk. Hij wil dat zijn trouwe fans ook nog een beetje een leven hebben.
Weet je zeker dat mopperkont wel met een t is? Er is spellingscontrole hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Hmm jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |