quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wordt al 30 jaar door de staat gesponsored. Dat lijkt me meer dan voldoende.
Maar jij zit dan ook altijd al erg hoog in je emotie.quote:
True, ik ben een echte driftkikker bij 2 graden vorstquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook altijd al erg hoog in je emotie.
Jij hebt niet teruggelezen...ja, ja, homo enzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen wacht ik op iemand die me vertelt wat er nu leuk is aan dit vroegoude stel.
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat deze vraag nog niet afdoende beantwoord wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt niet teruggelezen...ja, ja, homo enzo.
Ik kan het je in ieder geval niet vertellen en peebeetje doet of haar neus bloedt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef pullup het volgende:
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat deze vraag nog niet afdoende beantwoord was
Dat jij het niet zou kunnen vertellen was duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het je in ieder geval niet vertellen en peebeetje doet of haar neus bloedt.
Maar ik dacht dat Poezewoes antwoord had gegeven en het plaatsen van flimpjes afdoende antwoord zou zijn om Cc te laten genieten van een ouderwets gezellig avondje ouwe.
Denk je?quote:Btw: het woord fascinatie moeten ze wrs eerst googlen.
Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeftquote:
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze denken vast dat het iets met jodenhaat te maken heeft
Begint beide met fasciquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij kan beter Hidi, en waarom zouden ze dat denken?
Ben gefascineerd door je bericht echt waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |