Tja wat wil je van youtube filmpjes zo de microfoon in ...quote:
Ja erg he maar als je wil stuur ik je wel ff een filmpje van deze morgen ,,quote:
Inderdaad, die opa vergeet de primetime uurtjes te benuttenquote:
Je wil dat we hem verder helpen zichzelf kapot te zuipenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Toch ontroerend hoe sommige mensen zich zorgen maken over de drankrekening van Opaatje.
Zou het een idee zijn om opaatje te sponseren met zijn drankrekening, hij zit er toch ter lering en vermaak van vele mensen!
Je hebt helemaal gelijk maar die man is toch oud en wijs genoeg (hoop ik ) om te weten wat hij doet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wil dat we hem verder helpen zichzelf kapot te zuipenDat lijkt me niet verstandig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Leverancier Leo gaat een paar weken met vakantie. Hij heeft vanmiddag 13 kratjes bier gebracht, zodat Oop tenminste niet op een droogje komt te staan
[ afbeelding ]
Nee liever niet ik bedank ,voor sponseringquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Toch ontroerend hoe sommige mensen zich zorgen maken over de drankrekening van Opaatje.
Zou het een idee zijn om opaatje te sponseren met zijn drankrekening, hij zit er toch ter lering en vermaak van vele mensen!
Hij wordt al 30 jaar door de staat gesponsored. Dat lijkt me meer dan voldoende.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Poezewoes het volgende:
Dacht het niet Opaatje heeft zelfs autovrees dacht ik eens gehoord te hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Opaatje eigenlijk ook een Canta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |