Oma is wel tof jaquote:
Alleen dat accent.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma is wel tof jadaar zit echt geen greintje kwaad in.
Ik zeg maar even niks......quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
Heel veel zegt ze gelukkig niet, het is gewoon een stille kracht.quote:
Misschien was Oop net even de deur van het toilet aan het openen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de opening van het nieuwe topic gemist.
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef pullup het volgende:
Heel veel zegt ze gelukkig niet, het is gewoon een stille kracht.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de opening van het nieuwe topic gemist.
Ik heb het geluid er inderdaad vrijwel nooit bij aan staanquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.
Tenenkrommend als je wat vaker kijkt en luistert.
Er kan nog wel wat aan de efficiëntie gewerkt worden inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was Oop net even de deur van het toilet aan het openen.
Eigenlijk zou er een po naast de stoel moeten staan. Het 'gemak' dient de mens nietwaar?
T61 is nog veel handiger.. vooral voor de habitués van een belendende chatbox.quote:
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe heeeettttt uuuuttt uuuuuhhhh.
Tenenkrommend als je wat vaker kijkt en luistert.
Gelukkig heb ik not the faintest waar het over gaat. Dacht dat jullie het over snelwegen haddenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
T61 is nog veel handiger.. vooral voor de habitués van een belendende chatbox.
Ik weet, dit gaat ver. Als het te ver is bezemt Lavenderr dit wel weg![]()
Omie is een schat!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik spreek, klink. Remember Jaap?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.![]()
eéntje heb ik er al gehoord, daar werd ik niet vrolijk van
Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik spreek, klink. Remember Jaap?
Doe niet zo onschuldig, peebeetje. Die heb je vast en zeker opgeslagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..
Tinneke Schouten is wel leuk hoor ,zou oop daar ook zo van houden ..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.![]()
eéntje heb ik er al gehoord, daar werd ik niet vrolijk van
Ja Ja maar wat is het andere ingredient in die cola ...zal vast wel iets aan toegevoegd zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De hardnekkige roddel dat Oop een overmatig bierconsument is wordt weer eens gelogenstraft: Oop zit heerlijk gezond aan de Coca Cola Zero!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig, peebeetje. Die heb je vast en zeker opgeslagen.
On Topic: Die ouwe zit binnen uit zijn nek te lullen en de eik zieke vrouw van hem zit in de tuin. True love.
Dit was tijdens SV. Ben je wat confuus of heb je een zonnesteek?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb heel veel opgeslagen van DGK. Zeker wel voor een jaar aan kijk-materiaal
O ja, nou je het zegt.. Twee keer zelfs Haha..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was tijdens SV. Ben je wat confuus of heb je een zonnesteek?
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof dat de persoonlijke aanvalletjes er stiekempjes weer insluipen.
Nokken daarmee alstublieft .
Dank u.
Applaus (zonder smilie)quote:
Wat is er mis met de waarheid??quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:05 schreef ZOA het volgende:
Pearlbitch je ga lekker mop...
-persoonlijke aanval-
De waarheid is dat het hier over Opaatje gaat en niet over wat er op de andere chats gebeurt.quote:
Geweldige avatar!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
Maar de cola was weer voor korte duur![]()
proost!
Het ging erom dat hij hetzelfde doet als opa en dat hij dat opa verwijt, en wat er op fok getypt word!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De waarheid is dat het hier over Opaatje gaat en niet over wat er op de andere chats gebeurt.
Hou dat fijn daar .
Hier dus niet.
Maar ja, het gaat hier om Opa. En Oma. En Ajax.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het ging erom dat hij hetzelfde doet als opa, en wat er op fok getypt word!
Ok maar mensen worden het zat dat Opa door een figuur steeds wordt afgezeken, een keer is leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, het gaat hier om Opa. En Oma. En Ajax.
Dat zijn er al drie waar we meer dan genoeg aan hebben om maanden over te praten.
Hoeven we niet elkaar de maat te nemen.
Over naar Opa
Niet doen, dat ergeren. Zo te zien kan Opa er ook best tegen, en om hem gaat het toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok maar mensen worden het zat dat Opa door een figuur steeds wordt afgezeken, een keer is leuk.
Maar het blijft maar aan de gang, veel mensen ergeren er zich aan.
Ja die heeft al aardig eelt op zijn ziel gekregen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet doen, dat ergeren. Zo te zien kan Opa er ook best tegen, en om hem gaat het toch?
Daar is iedereen je dankbaar voor, heerlijk toch lekker gluren naar Opa, weten wat hij elke avond eet, zijn commentaar bij het Voetballen, zijn Liefde voor AJAX en Oma, Opa heeft meer *volgers* dan hij zelf weet ........... en de echte * Die Hard Fans* weten zoveel over hem, of denken zoveel over hem te wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja die heeft al aardig eelt op zijn ziel gekregen!
Dan te bedenken dat het mijn schuld is dat hij streamt heb hem toen overgehaald naar ustream te komen.![]()
Ja was bij Peter toen, ik zei Opa je hebt toch webcam, kun je de papagaai Ajax eens laten zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar is iedereen je dankbaar voor, heerlijk toch lekker gluren naar Opa, weten wat hij elke avond eet, zijn commentaar bij het Voetballen, zijn Liefde voor AJAX en Oma, Opa heeft meer *volgers* dan hij zelf weet ........... en de echte * Die Hard Fans* weten zoveel over hem, of denken zoveel over hem te wetenNee we zijn je heel dankbaar, en o ja Omie is een heerlijk wijf, lief oprecht en eerlijk en een heerlijk accentje......................
Sommige wie zijn dan nu weer sommige ,en frustraties ???? ik zie hier alleen maar leuke posten staan en minder leuke posten en hilarische posten ..hoort er nu eenmaal allemaal bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef Margo37 het volgende:
Daar mogen sommige je idd wel dankbaar voor zijn dan, dankzij opa kunnen ze hier hun frustraties kwijt
Nou nee, dat ga je dus niet plaatsen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Sommige wie zijn dan nu weer sommige ,en frustraties ???? ik zie hier alleen maar leuke posten staan en minder leuke posten en hilarische posten ..hoort er nu eenmaal allemaal bij.
Opaatje wil op stream dan krijgt hij ook het hele pakket ,leuke minder leuke en nog veel minder leuke reacties.
Kijk zo is het altijd al geweest Opaatje wil een soort surogaat reallive show brengen ,dan ook niet piepen als je wat minder leuke reacties krijg.
En zo was het bij de andere reallive shows niet anders,wat werdt er bij de kooi niet allemaal getypt???
En wat werd Johan Vlemmix wel niet allemaal naar zijn hoofd geslingerd.
Kijk Opaatje is zelf ook niet vies om bedrijgingen op zij stream te uiten ,, is trouwens nog genoeg materiaal van dat ik nog kan plaatsen hier.
Maar denk dat de frustraties geheel in een andere hoek zitten ,je heb nu eenmaal voor en tegenstanders.
zo en nu weer lekker naar buiten van de vakantie genieten.
En vanavond wederom weer opaatje opnemen want ja wil niets missen he ,of julie wel ???
Met materiaal bedoel ik filmpjes hoor lavenderr van opaatje niet van andere foraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dat ga je dus niet plaatsen hier.
Wat jullie allemaal voor beef met elkaar hebben elders wordt hier niet besproken.
Geloof dat dat nu al zo'n 80 keer gezegd is.
Dus dit soort suggestieve posts achterwege laten. En dat geldt voor iedereen die de behoefte voelt om hier de ruzies van de chats waar jullie blijkbaar zitten uit te vechten.
Geen filmpjes plaatsen met bedreigingen, absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Met materiaal bedoel ik filmpjes hoor lavenderr van opaatje niet van andere fora
Tja zal saai worden nu er alleen maar zoetsappige posts en filmpjes mogen geplaatst worden ,geen spannende stream meer helaas ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar inderdaad, de stream van Opaatje is inderdaad net De Gouden Kooi. Soms zet ik de stream aan en denk ik: " is dit ..... oh nee, het is Opaatje."
Rolverdelingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar inderdaad, de stream van Opaatje is inderdaad net De Gouden Kooi. Soms zet ik de stream aan en denk ik: " is dit ..... oh nee, het is Opaatje."
Was het nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Margo37 het volgende:
Dan zou het eerlijk zijn om de logs erbij te zetten waarom opa zo reageert, bedreigingen komen niet uit de lucht vallen
Hij wordt al maanden uitgemaakt voor pedo, kinderlokker, hij mag zijn rug breken, hij mag een heart attack op stream krijgen, hopen dat ajax verliest dat opa zich dan misschien wel verhangt etc etc de verhoudingen zijn totaal zoek, knetter de knetter gek.
Dan is het helemaal simpel: het mag allebei nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:39 schreef Margo37 het volgende:
Is me al heel lang duidelijk Lavenderr, ik geef alleen aan dat het niet van 1 kant komt en als het ene wel "zou" mogen het andere ook eerlijk zou zijn, niks meer niks minder.
Dit is het Kiekenkot-subforum.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
Het meeste vuurwerk rondom dat vroegoude echtpaar speelt zich hier af?
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?quote:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?
ja of een anto of een klaagmuur forum en ga zo maar door,maar dat is allemaal offtopic.quote:
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
Zoals ik schreef: ik heb ooit een minuutje van een YT gezien, toen had ik het er al mee gehad. Vandaar dus dat ik benieuwd ben wat anderen hier wél in zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef Goofy16 het volgende:
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.
Ik weet het ook niet. Het is zo'n man waardoor ik, als hij naast me zou wonen, eerst aan de deur zou gaan staan luisteren of hij niet toevallig ook in de portiek is als ik naar buiten zou willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Dat is zo nu en dan wel onderhoudendquote:Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
En is daar dan wel wijs uit te maken?quote:
Er blijft natuurlijk wel het één en ander verhuld, het schijnt er op diverse chats en anti-chats stevig aan toe te gaan, maar dat houdt het natuurlijk wel spannend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is daar dan wel wijs uit te maken?
Maar we willen de ins en outs, wij willen ook lachen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk wel het één en ander verhuld, het schijnt er op diverse chats en anti-chats stevig aan toe te gaan, maar dat houdt het natuurlijk wel spannend.
Nah, sommige dingen wil ik gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar we willen de ins en outs, wij willen ook lachen.
Pearlbitch zal het wel uit kunnen leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
Maar van de die-hardfans kan vooralsnog niemand de fascinatie met deze vroegoude man in stoel uitleggen?
Dan mis je een hoop hoor ..wie de stream niet volgd mist de helft of zelfs meer ..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nee ik kijk niet ,ik lees wel ja ,want dit opa topic is echt wel humor,leuker als de streams in ieder gaval.
Pearlbitch verdenk ik van een dubbele, sarcastische 'leedvermaak'-agenda in deze. En ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Pearlbitch zal het wel uit kunnen leggen.
mag ik bedanken voor deze uitnodigingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:09 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Dan mis je een hoop hoor ..wie de stream niet volgd mist de helft of zelfs meer ..
Hier worden over het algemeen alleen caps van de maaltijd van oop neer gezet en oop met zijn armen in de lucht ,nee voor de echte actie zou je de stream moeten bekijken hoor.
Kan je ook gelijk ff de making of zien ,hoe de fotò`s in scene worden gezet ,hilarisch echt een aanrader
Eigenlijk is het Pino in een opa-pak?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:09 schreef Houtvester het volgende:
Kan je ook gelijk ff de making of zien ,hoe de fotò`s in scene worden gezet ,hilarisch echt een aanrader
Ja hoor maar dan ook niet meer zeuren als je wat heb gemist hoor ,dit topic is toch eigelijk leuker als je de stream volgdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:10 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
mag ik bedanken voor deze uitnodiging
Als ik heel eerlijk ben, is dat ook waar ik het meest gefascineerd door ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pearlbitch verdenk ik van een dubbele, sarcastische 'leedvermaak'-agenda in deze. En ik kan haar geen ongelijk geven.
Ik zou ook als ik dat type op straat zou zien aankomen mijn best doen om toevallig net even over te moeten steken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het is zo'n man waardoor ik, als hij naast me zou wonen, eerst aan de deur zou gaan staan luisteren of hij niet toevallig ook in de portiek is als ik naar buiten zou willen.
[..]
Dat is zo nu en dan wel onderhoudend
Geen mooier vermaak dan leedvermaakquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou ook als ik dat type op straat zou zien aankomen mijn best doen om toevallig net even over te moeten steken.
Waarom hij zo'n schare fans heeft die zich behalve op hun eigen chats ook hier elkaar niet met rust laten is me ook een raadsel maar het is zeker wel vermakelijk.
we zullen maar denken dat de geschiedenis zich herhaald ,was er in het verleden niet een ome Joop of zo waar ze ook zo een obsessie voor had ,die is nu vervangen door Opaatje zo te zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, is dat ook waar ik het meest gefascineerd door ben.
Hoe ze het op kan brengen om jaar in jaar uit enthousiast te blijven, terwijl ik toch het idee heb dat ze echt helemaal niks met die man heeft.
Wel knap, geef ik grif toe.
Ja hoor gaat nog steeds over opaatje ,en gaat zeker wel ergens over hoor .quote:
Geef ons eens een mooie opa anekdote om de tijd vol te maken tot hij weer in beeld is.quote:
Nou het is het geheel zeg maar , eigenlijk een mislukte soap die toch weer in stand wordt gehouden hier op fok .quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:51 schreef Copycat het volgende:
Of vertel mij eens wat er fascinerend of minstens boeiend is aan dit vroegoude stel?
Daar ben ik serieus benieuwd naar.
Zeg maar een soort voer voor psychologen.
* HiDiHo maakt een timelaps filmpje zoals deze:Pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:51 schreef Copycat het volgende:
Of vertel mij eens wat er fascinerend of minstens boeiend is aan dit vroegoude stel?
Daar ben ik serieus benieuwd naar.
Zeg maar een soort voer voor psychologen.
Nou vooruit het is dat je het zo vriendelijk vraagt, Opa kwam altijd jennen als Feyenoord verloren had op mijn forum, maar was ineens stil als het Ajax gebeurde, zagen wij hem paar dagen niet, dus gingen wij er ons vrolijk over maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef ons eens een mooie opa anekdote om de tijd vol te maken tot hij weer in beeld is.
Dus in zijn jonge jaren was hij een soort forum-hoolie. Dat had ik niet achter hem gezochtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou vooruit het is dat je het zo vriendelijk vraagt, Opa kwam altijd jennen als Feyenoord verloren had op mijn forum, maar was ineens stil als het Ajax gebeurde, zagen wij hem paar dagen niet, dus gingen wij er ons vrolijk over maken.
Opa was de luis in de pels van de moderators vanstand.nl, werd hij weer eens geband kwam hij als Wilma, maar dat hadden de mods na een paar berichten al door. Ken de man eigenlijk al een jaar of 10 zo onderhand!
Aah dus eigelijk is opaaatje een grote jenner ,maar mogen andere hem niet Jennen of de waarheid onder zijn neus drukken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou vooruit het is dat je het zo vriendelijk vraagt, Opa kwam altijd jennen als Feyenoord verloren had op mijn forum, maar was ineens stil als het Ajax gebeurde, zagen wij hem paar dagen niet, dus gingen wij er ons vrolijk over maken.
Opa was de luis in de pels van de moderators vanstand.nl, werd hij weer eens geband kwam hij als Wilma, maar dat hadden de mods na een paar berichten al door. Ken de man eigenlijk al een jaar of 10 zo onderhand!
Huppelkut Mongolen parnasiachat dommekoe houtneuker (die is overigens niet van hemzelf maar geleend) soepoog soeplul rooierakkers staatsmongool zeug .nou wie volgdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus in zijn jonge jaren was hij een soort forum-hoolie. Dat had ik niet achter hem gezocht
Nu ben ik benieuwd naar de meest vermakelijke Opa uitspraken of gebeurtenissen die er op de stream langs zijn gekomen sinds Johan er niet meer on stream was. Ik geloof dat hij daarna is begonnen met streamen.
Ik denk dat PB vast wel een aantal topuitspraken of bloopers van hem heeft verzameld.
Hoort dit rijtje bij zijn top uitspraken of juist bij de bloopers ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:22 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Huppelkut Mongolen parnasiachat dommekoe houtneuker (die is overigens niet van hemzelf maar geleend) soepoog soeplul rooierakkers staatsmongool zeug .nou wie volgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |