Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik spreek, klink. Remember Jaap?
Doe niet zo onschuldig, peebeetje. Die heb je vast en zeker opgeslagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die bij elk zelfstandig naamwoord van meer dan twee lettergrepen het woord "fokkking" als tussenwerpsel toepast? Ja, die herinner ik me wel..
Tinneke Schouten is wel leuk hoor ,zou oop daar ook zo van houden ..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou sommige mensen met een Utrechts accent wel eens live op stream willen horen.![]()
eéntje heb ik er al gehoord, daar werd ik niet vrolijk van
Ja Ja maar wat is het andere ingredient in die cola ...zal vast wel iets aan toegevoegd zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De hardnekkige roddel dat Oop een overmatig bierconsument is wordt weer eens gelogenstraft: Oop zit heerlijk gezond aan de Coca Cola Zero!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig, peebeetje. Die heb je vast en zeker opgeslagen.
On Topic: Die ouwe zit binnen uit zijn nek te lullen en de eik zieke vrouw van hem zit in de tuin. True love.
Dit was tijdens SV. Ben je wat confuus of heb je een zonnesteek?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb heel veel opgeslagen van DGK. Zeker wel voor een jaar aan kijk-materiaal
O ja, nou je het zegt.. Twee keer zelfs Haha..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was tijdens SV. Ben je wat confuus of heb je een zonnesteek?
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof dat de persoonlijke aanvalletjes er stiekempjes weer insluipen.
Nokken daarmee alstublieft .
Dank u.
Applaus (zonder smilie)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |