Ja was bij Peter toen, ik zei Opa je hebt toch webcam, kun je de papagaai Ajax eens laten zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar is iedereen je dankbaar voor, heerlijk toch lekker gluren naar Opa, weten wat hij elke avond eet, zijn commentaar bij het Voetballen, zijn Liefde voor AJAX en Oma, Opa heeft meer *volgers* dan hij zelf weet ........... en de echte * Die Hard Fans* weten zoveel over hem, of denken zoveel over hem te wetenNee we zijn je heel dankbaar, en o ja Omie is een heerlijk wijf, lief oprecht en eerlijk en een heerlijk accentje......................
Sommige wie zijn dan nu weer sommige ,en frustraties ???? ik zie hier alleen maar leuke posten staan en minder leuke posten en hilarische posten ..hoort er nu eenmaal allemaal bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef Margo37 het volgende:
Daar mogen sommige je idd wel dankbaar voor zijn dan, dankzij opa kunnen ze hier hun frustraties kwijt
Nou nee, dat ga je dus niet plaatsen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Sommige wie zijn dan nu weer sommige ,en frustraties ???? ik zie hier alleen maar leuke posten staan en minder leuke posten en hilarische posten ..hoort er nu eenmaal allemaal bij.
Opaatje wil op stream dan krijgt hij ook het hele pakket ,leuke minder leuke en nog veel minder leuke reacties.
Kijk zo is het altijd al geweest Opaatje wil een soort surogaat reallive show brengen ,dan ook niet piepen als je wat minder leuke reacties krijg.
En zo was het bij de andere reallive shows niet anders,wat werdt er bij de kooi niet allemaal getypt???
En wat werd Johan Vlemmix wel niet allemaal naar zijn hoofd geslingerd.
Kijk Opaatje is zelf ook niet vies om bedrijgingen op zij stream te uiten ,, is trouwens nog genoeg materiaal van dat ik nog kan plaatsen hier.
Maar denk dat de frustraties geheel in een andere hoek zitten ,je heb nu eenmaal voor en tegenstanders.
zo en nu weer lekker naar buiten van de vakantie genieten.
En vanavond wederom weer opaatje opnemen want ja wil niets missen he ,of julie wel ???
Met materiaal bedoel ik filmpjes hoor lavenderr van opaatje niet van andere foraquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dat ga je dus niet plaatsen hier.
Wat jullie allemaal voor beef met elkaar hebben elders wordt hier niet besproken.
Geloof dat dat nu al zo'n 80 keer gezegd is.
Dus dit soort suggestieve posts achterwege laten. En dat geldt voor iedereen die de behoefte voelt om hier de ruzies van de chats waar jullie blijkbaar zitten uit te vechten.
Geen filmpjes plaatsen met bedreigingen, absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Met materiaal bedoel ik filmpjes hoor lavenderr van opaatje niet van andere fora
Tja zal saai worden nu er alleen maar zoetsappige posts en filmpjes mogen geplaatst worden ,geen spannende stream meer helaas ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar inderdaad, de stream van Opaatje is inderdaad net De Gouden Kooi. Soms zet ik de stream aan en denk ik: " is dit ..... oh nee, het is Opaatje."
Rolverdelingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar inderdaad, de stream van Opaatje is inderdaad net De Gouden Kooi. Soms zet ik de stream aan en denk ik: " is dit ..... oh nee, het is Opaatje."
Was het nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Margo37 het volgende:
Dan zou het eerlijk zijn om de logs erbij te zetten waarom opa zo reageert, bedreigingen komen niet uit de lucht vallen
Hij wordt al maanden uitgemaakt voor pedo, kinderlokker, hij mag zijn rug breken, hij mag een heart attack op stream krijgen, hopen dat ajax verliest dat opa zich dan misschien wel verhangt etc etc de verhoudingen zijn totaal zoek, knetter de knetter gek.
Dan is het helemaal simpel: het mag allebei nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:39 schreef Margo37 het volgende:
Is me al heel lang duidelijk Lavenderr, ik geef alleen aan dat het niet van 1 kant komt en als het ene wel "zou" mogen het andere ook eerlijk zou zijn, niks meer niks minder.
Dit is het Kiekenkot-subforum.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
Het meeste vuurwerk rondom dat vroegoude echtpaar speelt zich hier af?
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?quote:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?
ja of een anto of een klaagmuur forum en ga zo maar door,maar dat is allemaal offtopic.quote:
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
Zoals ik schreef: ik heb ooit een minuutje van een YT gezien, toen had ik het er al mee gehad. Vandaar dus dat ik benieuwd ben wat anderen hier wél in zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef Goofy16 het volgende:
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.
Ik weet het ook niet. Het is zo'n man waardoor ik, als hij naast me zou wonen, eerst aan de deur zou gaan staan luisteren of hij niet toevallig ook in de portiek is als ik naar buiten zou willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Dat is zo nu en dan wel onderhoudendquote:Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
En is daar dan wel wijs uit te maken?quote:
Er blijft natuurlijk wel het één en ander verhuld, het schijnt er op diverse chats en anti-chats stevig aan toe te gaan, maar dat houdt het natuurlijk wel spannend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is daar dan wel wijs uit te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |