SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja jij bent hier de jongen, I dunnoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja jij bent hier de jongen, I dunnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een ducati geen echte motor noemen.
gtfo-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:12 schreef Lorrelies het volgende:
Dit is mijn bazen motor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, dat krijg je als je studeert en op jezelf woont... maar dat is in elk geval 1000x beter dan wel een auto hebben en thuis wonenquote:
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet vergeten.12 megapixel ofzo zonder te verkleinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Dat ligt eraan wat voor een huis je pa en ma hebben. Ook wel handig omdat hier nog een paar auto's staan die je dan kunt lenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je studeert en op jezelf woont... maar dat is in elk geval 1000x beter dan wel een auto hebben en thuis wonen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je pa heeft wat te compenserenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
Dit model, precies in dezelfe kleur, heeft mn pa
[ afbeelding ]
Bazenmotor
Fear is the grease of society.![]()
Ja een zoon die op kerken geilt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn gescheiden dus het zijn twee huizenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor een huis je pa en ma hebben. Ook wel handig omdat hier nog een paar auto's staan die je dan kunt lenen.
Ja same hier; waarom diequote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden dus het zijn twee huizensmiley je bent niet de enige.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maar het was zo onverwacht en zo en het verpestte best wel erg een hele hoop en zoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja same hier; waarom diesmiley je bent niet de enige.
Maar nou ja, ik ben er al wel even overheen heur
Het is trouwens echt fucking gestoord hoeveel mensen tegenwoordig gaan scheiden. Het lijkt wel een hype![]()
Echte liefde bestaat niet, je kan geen 30 jaar van elkaar houden of langer, of je moet echt geluk hebben.Fear is the grease of society.![]()
Het is hip om te scheidenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Lorrelies het volgende:
Het is trouwens echt fucking gestoord hoeveel mensen tegenwoordig gaan scheiden. Het lijkt wel een hype![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Of je blijft bij elkaar voor het geld en de kinderen.![]()
Dat is dan ook een fabeltje, het is en blijft altijd iets waar je aan moet werken en veel mensen hebben nu gewoon een kutmentaliteit en doen dat niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Echte liefde bestaat niet, je kan geen 30 jaar van elkaar houden of langer, of je moet echt geluk hebben.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja een zoon die op kerken geilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens
met een week oid 1.3!![]()
Precies. Ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat scheiden nu heel normaal is en het kan nu ook makkelijk. Niemand kijkt er meer van op, maar vroeger praatten de mensen wel achter je rug om over je scheiding. Dan was er meestal ook wel echt wat aan de handquote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dan ook een fabeltje, het is en blijft altijd iets waar je aan moet werken en veel mensen hebben nu gewoon een kutmentaliteit en doen dat niet.Nu is het na één flinke ruzie al scheiden. Wel ja, waarom niet
Ik vind het niet normaal, maar goed mijn ouders zijn al 34 jaar ofzo iets bij elkaar. Het is zelfs zo van de zotte dat ik op school als risicofactor werd gezien omdat mijn ouders bij elkaar warenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Precies. Ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat scheiden nu heel normaal is en het kan nu ook makkelijk. Niemand kijkt er meer van op, maar vroeger praatten de mensen wel achter je rug om over je scheiding. Dan was er meestal ook wel echt wat aan de handNu is het na één flinke ruzie al scheiden. Wel ja, waarom niet
![]()
![]()
Vind ik ook niet. Jouw ouders doen het goed!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, maar goed mijn ouders zijn al 34 jaar ofzo iets bij elkaar. Het is zelfs zo van de zotte dat ik op school als risicofactor werd gezien omdat mijn ouders bij elkaar warenDie van mij waren 26 jaar bij elkaar en mijn pa had het op een gegeven moment gehad. Hij had al jaren last van flink wat irritaties en mijn ma wilde die niet oplossen
Ze bleek ook veel strenger en erger te zijn dan ik wist. Mijn vader mocht een hoop dingen niet en alles moest gaan zoals zij wilde en zo
Had het als kind nooit door. Dus nou ja, toen ging 'ie op een gegeven moment weg. Was eerst zo boos op hem, maar ik snapte het op een gegeven moment wel
Hij bleef alleen bij mijn ma om mij en mijn broertje...
Ik denk altijd maar: ik heb er maar van geleerd en ik zie wat er van komt
Want na 4 jaar zit mijn ma er nog altijd mee en kunnen ze niet normaal met elkaar omgaan![]()
O oeps sorry, hoop geblaat
Ja dat is ook weer zo'n opendeur les die mensen vaak overslaan, elkaar in hun waarde laten. Als al niet vrij kan zijn in een relatie/huwelijk dan is het ook niet gek dat je gaat scheiden. Maar het lijkt mij dat je dat toch al tijdens de relatie merkt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Jouw ouders doen het goed!Die van mij waren 26 jaar bij elkaar en mijn pa had het op een gegeven moment gehad. Hij had al jaren last van flink wat irritaties en mijn ma wilde die niet oplossen
Ze bleek ook veel strenger en erger te zijn dan ik wist. Mijn vader mocht een hoop dingen niet en alles moest gaan zoals zij wilde en zo
Had het als kind nooit door. Dus nou ja, toen ging 'ie op een gegeven moment weg. Was eerst zo boos op hem, maar ik snapte het op een gegeven moment wel
Hij bleef alleen bij mijn ma om mij en mijn broertje...
Ik denk altijd maar: ik heb er maar van geleerd en ik zie wat er van komt
Want na 4 jaar zit mijn ma er nog altijd mee en kunnen ze niet normaal met elkaar omgaan![]()
O oeps sorry, hoop geblaat![]()
beetje chillen
Adele - Rolling In The Deep (Blackbird Blackbird Rework) by BLACKBIRD BLACKBIRD <= lolAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo'n opendeur les die mensen vaak overslaan, elkaar in hun waarde laten. Als al niet vrij kan zijn in een relatie/huwelijk dan is het ook niet gek dat je gaat scheiden. Maar het lijkt mij dat je dat toch al tijdens de relatie merkt.Aan problemen kun je werken toch?
Maar goed
Hoe de neuk kan het zijn dat ik bij orcs must die een kut fps heb? Heb een twin frozr 2 2gb en e8400 Proc. Jullie ook last van?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Je hebt een koeler ipv een graka? dat kan het misschien zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe de neuk kan het zijn dat ik bij orcs must die een kut fps heb? Heb een twin frozr 2 2gb en e8400 Proc. Jullie ook last van?
Goede morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:39 schreef Lorrelies het volgende:
Goedemorgen
Hoe kan het dat mijn Adobe Flash Player zowat elke dag crasht?![]()
Dat heb ik nu weer met Adobe Reader![]()
![]()
Open PDF
Lees een stukje
Alt Tab uit reader
Alt Tab na een tijdje terug
Reader gecrashed.
Bedoel, je zou denken dat na 20 jaar ontwikkelen het toch wel werkt
DE GEKSTEquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Op dat tijdstip gamede ik nog, toen effies slapen en nu alweer halverwege EindhoventjesAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja wat is het.. Een 560gt ocquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt een koeler ipv een graka? dat kan het misschien zijn.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
heeft er iemand nog een troll kloon die ik even mag lenen?![]()
![]()
twitter:Brittjje twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 12:42:07WTF had telefoon voor iets naar de winkel gebracht haal ik m op is dt spel ANGRYBIRD ineens vetveel levels hoger dat had ik zelf willen doen reageer retweet
![]()
![]()
bitch please, mijn PC crashed om het uurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Dat heb ik nu weer met Adobe Reader![]()
![]()
Open PDF
Lees een stukje
Alt Tab uit reader
Alt Tab na een tijdje terug
Reader gecrashed.
Bedoel, je zou denken dat na 20 jaar ontwikkelen het toch wel werkt
[..]
DE GEKSTE
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Tijd over zeker?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Smogalert in 98% van Nederland vanavond. Iedereen zit aan de half verkoolde kipknotsen met joppiesaus zo te ruiken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Smogalert in 98% van Nederland vanavond. Iedereen zit aan de half verkoolde kipknotsen met joppiesaus zo te ruiken.![]()
![]()
Ziet er gezellig uit!quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
En wtf wtf wtf in twintig belgische slijterijen geweest dertig supermarkten bezocht nergens Malheur 10 te vinden wtf wtf wtf![]()
Verzekeringsgeld is binnen, nieuwe auto uitzoeken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
iedereen net 8000 steam games gekocht.
Niemand in mijn lijst die IETS speeltdtdt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Zal hier eens vragen in de buurt. die kunnen ook bestellen enzo, dat ook gevraagd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wtf wtf wtf in twintig belgische slijterijen geweest dertig supermarkten bezocht nergens Malheur 10 te vinden wtf wtf wtfFear is the grease of society.![]()
Dat kost mij hele lichaamsdelen. De locale slijter heeft het ook, maar dan voor ¤1.80/stuk
Hoe kan een mens voor dat geld fatsoenlijk drinken? Tijdens het uitgaan prima maar thuis![]()
![]()
Kopen kopen koopavondquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
iedereen net 8000 steam games gekocht.
Niemand in mijn lijst die IETS speeltdtdtIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Range rover vogue tdv8 kopen? Bj 2007 110.000km ¤38.000quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef TJV het volgende:
Verzekeringsgeld is binnen, nieuwe auto uitzoeken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb jij die?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Range rover vogue tdv8 kopen? Bj 2007 110.000km ¤38.000Dat zijn echt mooie auto's.
![]()
Ja handig in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Range rover vogue tdv8 kopen? Bj 2007 110.000km ¤38.000It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zal ik een roadster kiezen?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hmm, dat ga ik niet redden.
2e hands, nieuwe ga ik niet redden met mijn budget.
Ik mag straks mijn mama's Peugeot 307 uit 2008 overnemen, kek dingetje voor weinig geld en kieskeurig kan ik toch niet zijn![]()
![]()
Vandaag hele dag op een zeilboot gezeten, nu zit ik op de bank te deinen, aaaah
Raar gevoel. Word leuk in mijn bed straks
Ik: "Ik ben een stoomboot!"
Ik: "Toeoeoeoet!"
Mijn ex: "GATVERDAMME HOEZO LIET JE EEN SCHEET?!?!"
Ik: Ik ben een stoomboot![]()
![]()
Je raakt te voorspelbaar, het is een treurige dag...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat krijg je met die kampenaren![]()
Ja, zij is dom. Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar.. ze was Kampens... en jij ook... en zij was dom...
je maakte het zo makkelijk [ afbeelding ]![]()
Ja, jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker weertje gehad allemaal?![]()
Ik mag niet klagen. Ijsje gegeten in de bies/schbos/sch, drie bollen voor twee euro.
Die verkoper was geen econoom.![]()
Als de verkoper een econoom was, was hij geen ijsverkoper.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mag niet klagen. Ijsje gegeten in de bies/schbos/sch, drie bollen voor twee euro.
Die verkoper was geen econoom.![]()
Waar komt de interesse vandaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar zit je trouwens op school?![]()
Ergens in Zwolle. Sinds aankomend schooljaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Puur nieuwsgier en geen gespreksonderwerp weten![]()
Klote PostNL.. Ik krijg steeds een brief dat ik te weinig postzegels heb geplaatst, terwijl ik gewoon de aantal postzegels erop plak die op de site staan, ik ben het zat, ik doe gewoon wat er moet en toch moet ik betalen, dat dacht ik mooi niet.
Heb ik naar ze gestuurd. Netjes?![]()
![]()
Je hebt verdomme vakantie hoezo fulltime!!! zemel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb in Zwolle gezeten, maar nu werk ik fulltimeFear is the grease of society.![]()
nu gaat het enigsinds, maar overdag kan ik nauwelijks op internet, de vaste lijn ligt er hier helemaal uitquote:
wss iets met koperlijntje, aangezien telefoon idioot doet:
we bellen persoon X, we krijgen ING klantenservice
persoon Y belt: dit nummer is momenteel niet bereikbaar.
etc, etc, etc![]()
Ieks dat zuigt... sterktequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nu gaat het enigsinds, maar overdag kan ik nauwelijks op internet, de vaste lijn ligt er hier helemaal uit
wss iets met koperlijntje, aangezien telefoon idioot doet:
we bellen persoon X, we krijgen ING klantenservice
persoon Y belt: dit nummer is momenteel niet bereikbaar.
etc, etc, etc
Advies aan iedereen: als je ooit Slender speelt: doe het nooit in de avond, met een headset op.
FUCK!!!
Epic spel btw, en gratis:
http://slendergame.comOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Das niet zo heel gek, Pewdiepie is een hele bekende youtuber. Niet overdreven hoor die reacties, ga het zelf maar eens spelen, met een koptelefoon op, terwijl je kamer donker is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Gisteravond 6 van die notes gevonden, ik ging ook dood in dat toiletgebouwdinges.![]()
Wel prima geslapen overigens.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Er gebeurt de hele tijd niks behalve even bij de 10 minuten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Deze gast is trouwens epichij huilt nog net niet
Of ben ik er te hard doorheen gegaan?
Na 4 minuten heb ik er wat doorheen gezapt namelijk.
En is dat het hele spel ook btw?
[ Bericht 4% gewijzigd door Lorrelies op 25-07-2012 11:42:03 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Hangt er vanaf hoe vaak je achter je kijkt. Slender zit namelijk 99% van de tijd achter je. Speel het zelf maar eens. Als je het in het donker speelt, met een koptelefoon op, is het gewoon heel eng, simpelweg omdat je niet weet wanneer hij er is enz. Lastig uit te leggen, gewoon spelen dus (is toch gratis!)quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Er gebeurt de hele tijd niks behalve even bij de 10 minuten?Of ben ik er te hard doorheen gegaan?
Na 4 minuten heb ik er wat doorheen gezapt namelijk.
En is dat het hele spel ook btw?
http://slendergame.com/download.phpOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Deze is trouwens ook geniaal: 1 bestuurt de muis, 1 het toetsenbord. Kan natuurlijk alleen maar fout gaan:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Het lijkt mij in het licht en zonder koptelefoon ook al engquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je achter je kijkt. Slender zit namelijk 99% van de tijd achter je. Speel het zelf maar eens. Als je het in het donker speelt, met een koptelefoon op, is het gewoon heel eng, simpelweg omdat je niet weet wanneer hij er is enz. Lastig uit te leggen, gewoon spelen dus (is toch gratis!)
http://slendergame.com/download.php
Ik weet dat het een bekende youtuber is maar hij wil té graag grappig zijn dat het niet meer leuk is. Elke video met zijn vriendin trekt 2x zoveel views aan; geeft het niveau van de kijkertjes al een beetje aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef delano.888 het volgende:
Das niet zo heel gek, Pewdiepie is een hele bekende youtuber. Niet overdreven hoor die reacties, ga het zelf maar eens spelen, met een koptelefoon op, terwijl je kamer donker is.
Deze youtube'er geeft veel betere content en heeft maar ~200k views.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Net een paar bakken aardbeien gekocht; kom ik thuis; zie ik dat m'n ma er ook wat heeft gekocht.
Zo snel mogelijk op jezelf gaan wonen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat leer je hier nou van?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Maak een aardbeientaart. Aardbeienmilkshake. Aardbeienjam. Aardbeienalles.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik vind die pewdiepie ook maar niets aan. Hij doet echt fucking overdreven wat niet meer grappig is.
Robbaz is wel een eckte held![]()
![]()
Dat de groenteboer altijd de lelijke aardbeien onderin het bakje legt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat leer je hier nou van?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik vind zijn stem zo irritant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind die pewdiepie ook maar niets aan. Hij doet echt fucking overdreven wat niet meer grappig is.
Robbaz is wel een eckte held
Van die viking.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zoals die pewdiepie z'n intro doet krijg ik altijd zin om hem een knietje te geven.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef vogelkooi het volgende:
Horizontale logs met de nieuwe snapshot.![]()
![]()
Ik heb een half uur geleden een S3 besteld, na drie jaar een HTC fanboy geweest te zijn. Als je een iPhone wil moet je wachten op de iPhone 5.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Galaxy S3 of iPhone 4S of One X?
Koop gewoon een S3, dat is qua hardware echt nog wel een tijdje de krachtigste telefoon op de markt.![]()
Meh, schijt aan krachtig. Galaxy S was toendertijd ook de krachtigste maar hield dat ook maar een half jaartje vol o.i.d.
Ik ga nu voor de One X, lijkt mij wel een kek dingetje en Windows 8 kan geinig wezen. We zien wel.![]()
Ja dat oude ding van jou is echt lelijk aldie, kun je niet eens normaal aanzetten.Fear is the grease of society.![]()
die was je toen aan het afkraken broquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, schijt aan krachtig. Galaxy S was toendertijd ook de krachtigste maar hield dat ook maar een half jaartje vol o.i.d.
Ik ga nu voor de One X, lijkt mij wel een kek dingetje en Windows 8 kan geinig wezen. We zien wel.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
De Samsung die ik had pleegde langzaamaan zelfmoordOp één dag ging er één iets kapot, en binnen een week was alles kapot
Gewoon zomaar. Eerst trilde hij niet meer, toen geen geluid meer, toen deed het schermpje het uiteindelijk niet meer en toen kon ik er dus niks meer mee
Ik kraak hem nog steeds af hoor, waardeloze, niet werkende kuttelefoonsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
die was je toen aan het afkraken bro![]()
![]()
Je kan er gewoon niet mee omgaan lompe boer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kraak hem nog steeds af hoor, waardeloze, niet werkende kuttelefoons [ afbeelding ]![]()
Waar leg jij de link tussen windows 8 en een HTC One X?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil gewoon Windows 8, vandaar [ afbeelding ]![]()
Dat heb ik met mijn HTC Desire HD nuquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Lorrelies het volgende:
De Samsung die ik had pleegde langzaamaan zelfmoordOp één dag ging er één iets kapot, en binnen een week was alles kapot
Gewoon zomaar. Eerst trilde hij niet meer, toen geen geluid meer, toen deed het schermpje het uiteindelijk niet meer en toen kon ik er dus niks meer mee
Gelukkig deze week een nieuwe.
Ik wilde eerst ook een One X kopen maar aangezien ik wel eens wat nieuws wil (sense is niets veranderd vergeleken met wat ik nu heb) en HTC net de Android 4.0 update voor de Desire HD heeft gecanceld, heb ik maar een Samsung genomen.![]()
one x draait op android 4.1 straks lutserquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil gewoon Windows 8, vandaar [ afbeelding ]
"Hallo, ik ben AlDieWillenteKaaprenVaren en ik heb een peugeot 307 gekocht omdat ik salt&vinegar pringles leuker vind dan GTA V"quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil gewoon Windows 8, vandaar [ afbeelding ]![]()
De One X was de enige via Vodafone met Windows 8 leverbare telefoon i.c.m. de verlengingskorting, sukkels.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waar leg jij de link tussen windows 8 en een HTC One X?![]()
Ik krijg hem met Windows acht en niet Android, ezeltjequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
one x draait op android 4.1 straks lutser![]()
Geef een link dan? Ik heb nog nooit gehoord dat een One X op Windows 8 draait.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De One X was de enige via Vodafone met Windows 8 leverbare telefoon i.c.m. de verlengingskorting, sukkels.![]()
Duurt nog wel even voor die geport is aangezien ze een hoop aan de kernel moeten sleutelen. Het is een heel nieuw besturingssysteem dan he, in plaats van wat kleine aanpassingen zoals bij de meeste roms.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Wel als je er een custom ROM op zet
Er komt in ieder geval wel een smartphone die identiek is aan de GS3, maar dan met Windows 8. De kans dat die versie snel geport wordt naar de GS3 is veel groter dam dat er ooit een stabiele versie van Windows 8 voor de One X komt.![]()
Ja dat klopt, Maarja ik zou dat niet willen zo'n Windows 8 phone. Misschien als het wat door ontwikkeld is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor die geport is aangezien ze een hoop aan de kernel moeten sleutelen. Het is een heel nieuw besturingssysteem dan he, in plaats van wat kleine aanpassingen zoals bij de meeste roms.
Er komt in ieder geval wel een smartphone die identiek is aan de GS3, maar dan met Windows 8. De kans dat die versie snel geport wordt naar de GS3 is veel groter dam dat er ooit een stabiele versie van Windows 8 voor de One X komt.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeevonk
Dit was in het nieuws, maar ik ging het opzoeken omdat ik er meer over wilde weten... Kom ik er ineens achter dat ik daar gister tussen heb gezwommen, en ik maar denken dat het heel veel mini kwalletjes waren
4s zonder twijfel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga nu voor de One X, lijkt mij wel een kek dingetje en Windows 8 kan geinig wezen. We zien wel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
O nee ze hebben een een besturingssysteem gemaakt dat voor beiden werkt wat een ramp. En het werkt ook nog stel je voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Windows 8.Het besturingssysteem dat voor tablets is maar het kan ook op de PC.
Faal.
![]()
![]()
Ik wil ook windows 8, lekker met tegeltjes schuiven.
Wacht wel op de nieuwe lumnia, die na de 900.Fear is the grease of society.![]()
Ik wacht op de Surface.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil ook windows 8, lekker met tegeltjes schuiven.
Wacht wel op de nieuwe lumnia, die na de 900.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden een S3 besteld, na drie jaar een HTC fanboy geweest te zijn. Als je een iPhone wil moet je wachten op de iPhone 5.
Koop gewoon een S3, dat is qua hardware echt nog wel een tijdje de krachtigste telefoon op de markt.![]()
Hoe megaton eigenlijk bedoeld was.Alles was op papier 1000x groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Pheno op 25-07-2012 19:41:57 ]![]()
Jefferson memorial zou ook veel vetter zijn geweest zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Pheno op 25-07-2012 19:42:05 ]![]()
Koop beter internet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
Verklein die handel eens man!
8 mb ofzo...![]()
Of zet ze in een spoiler, zodat mensen die mobiel internet hebben niet meteen door hun datalimiet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zet ze in een spoiler, zodat mensen die mobiel internet hebben niet meteen door hun datalimiet zijn.
Fear is the grease of society.![]()
hoi pheno; jij hier?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zet ze in een spoiler, zodat mensen die mobiel internet hebben niet meteen door hun datalimiet zijn.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
content van spoilers wordt altijd geladen op fok! hoor, ook dicht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zet ze in een spoiler, zodat mensen die mobiel internet hebben niet meteen door hun datalimiet zijn.![]()
Hoe komt het dat jullie admins pr gastjes van games er altijd zo snel bij zijn? Controleren jullie dit gewoon om het kwartier?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zet ze in een spoiler, zodat mensen die mobiel internet hebben niet meteen door hun datalimiet zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door maurisioo op 25-07-2012 19:57:56 ]![]()
Niet op mobilequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
content van spoilers wordt altijd geladen op fok! hoor, ook dicht.Ik had een TR gemacht nadat mijn Desire HD (die morgen of overmorgen vervangen wordtquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jullie admins er altijd zo snel bij zijn? Controleren jullie dit gewoon om het kwartier?![]()
![]()
) bijna ontplofte van ellende
![]()
![]()
nsb'erquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Niet op mobile
[..]
Ik had een TR gemacht nadat mijn Desire HD (die morgen of overmorgen vervangen wordt![]()
![]()
quote:Jezus, dat is groot
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Niet op mobile
[..]
Ik had een TR gemacht nadat mijn Desire HD (die morgen of overmorgen vervangen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Dit deden onze cavia´s ook, beter dan wat dan ook op tv om naar te kijken.Fear is the grease of society.![]()
Onwaar. Op mobile worden ze juist niet geladen en zo heb je als user mooi een 'achterdeur' om achterlijk grote plaatjes te laden zonder dat de bandbreedte-pauperende mobiele gebruikers niet meteen zitten te stuiterenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
content van spoilers wordt altijd geladen op fok! hoor, ook dicht.. Maakt voor de rest niet uit, maar houd wat rekening met de medemens
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Neuh, we hebben daar mensen voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jullie admins pr gastjes van games er altijd zo snel bij zijn? Controleren jullie dit gewoon om het kwartier?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Er is overigens maar 1 pr games
Mor herkent hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef vogelkooi het volgende:
Dit deden onze cavia´s ook, beter dan wat dan ook op tv om naar te kijken.Wel grappige beesten
Alleen ik had konijnen vroeger, nooit cavia's gehad
Vond cavia´s gezelliger, konijnen zatten maar te zitten en te vreten, doen cavia´s ook maar niet alleen dat.Fear is the grease of society.![]()
Zal ik doen voortaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onwaar. Op mobile worden ze juist niet geladen en zo heb je als user mooi een 'achterdeur' om achterlijk grote plaatjes te laden zonder dat de bandbreedte-pauperende mobiele gebruikers niet meteen zitten te stuiteren. Maakt voor de rest niet uit, maar houd wat rekening met de medemens
![]()
![]()
Ik hou van alle beestenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:01 schreef vogelkooi het volgende:
Vond cavia´s gezelliger, konijnen zatten maar te zitten en te vreten, doen cavia´s ook maar niet alleen dat.
Nou ja, een heleboel iig
Dank, eeuwig en altijd. Kan ik ook weer mobiel hier rondhangen, om het kwartierquote:
Wat een bazen SC is dit he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank, eeuwig en altijd. Kan ik ook weer mobiel hier rondhangen, om het kwartier-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het topic zit bijna weer vol; deze TT mocht niet baten. Wat is de volgende stap?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb minecraft nog nooit opgestartquote:Te veel games, te weinig tijd. Maar na gamescom +2 weken hoop ik weer eens te gaan beginnen met nonreviewgames. Gewoon, omdat het kan.
Gamesconquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb minecraft nog nooit opgestartTe veel games, te weinig tijd. Maar na gamescom +2 weken hoop ik weer eens te gaan beginnen met nonreviewgames. Gewoon, omdat het kan.
ik ga ook nog.
Ik de derde keer. Dinsdag t/m vrijdag. We gaan het weer meemaken. Wel al wat nieuwe titels (na de E3) gehoord, dus in ieder geval geen herhaling van LA
genoeg leuke PR-damesquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
Zijn daar ook meisjes te vinden eigenlijk?
Missvhien kom ik je nog tegenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
Ik de derde keer. Dinsdag t/m vrijdag. We gaan het weer meemaken. Wel al wat nieuwe titels (na de E3) gehoord, dus in ieder geval geen herhaling van LA
ik ga die week naar Keulen toe voor de Dom![]()
![]()
dinsdag zijn de persconferenties, woensdag zijn de hallen open voor pers (weinig booth babes though). Donderdag en vrijdag ben ik vooral in hal 4 en 5 (en hotels in de buurt) voor afspraken met uitgeversquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
Dinsdag tm vrijdag?
Ik ga alleen vrijdag.
Die is niet echt te missen en de meeste journo's lopen daar ook wel eens rondquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Missvhien kom ik je nog tegen
ik ga die week naar Keulen toe voor de DomIn ieder geval bier achterover te kegelen
Aha, Nice!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
dinsdag zijn de persconferenties, woensdag zijn de hallen open voor pers (weinig booth babes though). Donderdag en vrijdag ben ik vooral in hal 4 en 5 (en hotels in de buurt) voor afspraken met uitgevers
Ik ga proberen minstens 2 booth-babes mee te smokkelen.![]()
Altijd een challenge!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aha, Nice!
Ik ga proberen minstens 2 booth-babes mee te smokkelen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
GL HF; dat zijn harde tante's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aha, Nice!
Ik ga proberen minstens 2 booth-babes mee te smokkelen.
Ik zeg gewoon: Hey vuile kut hoer, Kom eens mee, Je moet eens gaan werken voor je geld ze betalen je niet voor niets.![]()
Ja, ik ga me een beetje in die drukte in d publieke hallen op donderdag en vrijdag begevenquote:
Ohquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Sorry maar dat is echt triest.quote:
Al die oude vieze game verslaafde mannetjes er naar kijken omdat ze zelf nooit een vriendin kunnen krijgen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
OhVast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt triest.
Al die oude vieze game verslaafde mannetjes erna kijken omdat ze zelf nooit een vriendin kunnen krijgen.true that; maar daar gaat het natuurlijk niet om.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Al die oude vieze game verslaafde mannetjes erna kijken omdat ze zelf nooit een vriendin kunnen krijgen.![]()
![]()
Ja maar ik ben toch geen oude vieze game verslaafde?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Al die oude vieze game verslaafde mannetjes er naar kijken omdat ze zelf nooit een vriendin kunnen krijgen.![]()
Ik trouwens ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch geen oude vieze game verslaafde?maurisioo waarom noem je ons zo?
Je moet je voordoen als Booth-Hunk en dan de hele tijd bij die booth babes blijven hangenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet.maurisioo waarom noem je ons zo?
![]()
![]()
En dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet je voordoen als Booth-Hunk en dan de hele tijd bij die booth babes blijven hangen
Omdat het dan net lijkt alsof ik wel stoer benquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet.maurisioo waarom noem je ons zo?
![]()
Kijk maar uit dat Morde er niet heen gaatquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
Dus jullie gaan voor die babes naar de Gamescon?![]()
Joh ik ben toch veel beter dan die dametjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Morde er niet heen gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Joh ik ben toch veel beter dan die dametjesHoop het voor je, anders ben je hem kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag niet op de trouwerij komenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoop het voor je, anders ben je hem kwijt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij mag niet op de trouwerij komen![]()
![]()
Minecraftquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: