SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja jij bent hier de jongen, I dunnoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja jij bent hier de jongen, I dunnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een ducati geen echte motor noemen.
gtfo-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:12 schreef Lorrelies het volgende:
Dit is mijn bazen motor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, dat krijg je als je studeert en op jezelf woont... maar dat is in elk geval 1000x beter dan wel een auto hebben en thuis wonenquote:
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet vergeten.12 megapixel ofzo zonder te verkleinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Dat ligt eraan wat voor een huis je pa en ma hebben. Ook wel handig omdat hier nog een paar auto's staan die je dan kunt lenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je studeert en op jezelf woont... maar dat is in elk geval 1000x beter dan wel een auto hebben en thuis wonen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je pa heeft wat te compenserenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
Dit model, precies in dezelfe kleur, heeft mn pa
[ afbeelding ]
Bazenmotor
Fear is the grease of society.![]()
Ja een zoon die op kerken geilt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn gescheiden dus het zijn twee huizenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor een huis je pa en ma hebben. Ook wel handig omdat hier nog een paar auto's staan die je dan kunt lenen.
Ja same hier; waarom diequote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden dus het zijn twee huizensmiley je bent niet de enige.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maar het was zo onverwacht en zo en het verpestte best wel erg een hele hoop en zoquote:Op maandag 23 juli 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja same hier; waarom diesmiley je bent niet de enige.
Maar nou ja, ik ben er al wel even overheen heur
Het is trouwens echt fucking gestoord hoeveel mensen tegenwoordig gaan scheiden. Het lijkt wel een hype![]()
Echte liefde bestaat niet, je kan geen 30 jaar van elkaar houden of langer, of je moet echt geluk hebben.Fear is the grease of society.![]()
Het is hip om te scheidenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef Lorrelies het volgende:
Het is trouwens echt fucking gestoord hoeveel mensen tegenwoordig gaan scheiden. Het lijkt wel een hype![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Of je blijft bij elkaar voor het geld en de kinderen.![]()
Dat is dan ook een fabeltje, het is en blijft altijd iets waar je aan moet werken en veel mensen hebben nu gewoon een kutmentaliteit en doen dat niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Echte liefde bestaat niet, je kan geen 30 jaar van elkaar houden of langer, of je moet echt geluk hebben.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja een zoon die op kerken geilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens
met een week oid 1.3!![]()
Precies. Ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat scheiden nu heel normaal is en het kan nu ook makkelijk. Niemand kijkt er meer van op, maar vroeger praatten de mensen wel achter je rug om over je scheiding. Dan was er meestal ook wel echt wat aan de handquote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dan ook een fabeltje, het is en blijft altijd iets waar je aan moet werken en veel mensen hebben nu gewoon een kutmentaliteit en doen dat niet.Nu is het na één flinke ruzie al scheiden. Wel ja, waarom niet
Ik vind het niet normaal, maar goed mijn ouders zijn al 34 jaar ofzo iets bij elkaar. Het is zelfs zo van de zotte dat ik op school als risicofactor werd gezien omdat mijn ouders bij elkaar warenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Precies. Ik krijg een beetje het idee dat men denkt dat scheiden nu heel normaal is en het kan nu ook makkelijk. Niemand kijkt er meer van op, maar vroeger praatten de mensen wel achter je rug om over je scheiding. Dan was er meestal ook wel echt wat aan de handNu is het na één flinke ruzie al scheiden. Wel ja, waarom niet
![]()
![]()
Vind ik ook niet. Jouw ouders doen het goed!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, maar goed mijn ouders zijn al 34 jaar ofzo iets bij elkaar. Het is zelfs zo van de zotte dat ik op school als risicofactor werd gezien omdat mijn ouders bij elkaar warenDie van mij waren 26 jaar bij elkaar en mijn pa had het op een gegeven moment gehad. Hij had al jaren last van flink wat irritaties en mijn ma wilde die niet oplossen
Ze bleek ook veel strenger en erger te zijn dan ik wist. Mijn vader mocht een hoop dingen niet en alles moest gaan zoals zij wilde en zo
Had het als kind nooit door. Dus nou ja, toen ging 'ie op een gegeven moment weg. Was eerst zo boos op hem, maar ik snapte het op een gegeven moment wel
Hij bleef alleen bij mijn ma om mij en mijn broertje...
Ik denk altijd maar: ik heb er maar van geleerd en ik zie wat er van komt
Want na 4 jaar zit mijn ma er nog altijd mee en kunnen ze niet normaal met elkaar omgaan![]()
O oeps sorry, hoop geblaat
Ja dat is ook weer zo'n opendeur les die mensen vaak overslaan, elkaar in hun waarde laten. Als al niet vrij kan zijn in een relatie/huwelijk dan is het ook niet gek dat je gaat scheiden. Maar het lijkt mij dat je dat toch al tijdens de relatie merkt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Jouw ouders doen het goed!Die van mij waren 26 jaar bij elkaar en mijn pa had het op een gegeven moment gehad. Hij had al jaren last van flink wat irritaties en mijn ma wilde die niet oplossen
Ze bleek ook veel strenger en erger te zijn dan ik wist. Mijn vader mocht een hoop dingen niet en alles moest gaan zoals zij wilde en zo
Had het als kind nooit door. Dus nou ja, toen ging 'ie op een gegeven moment weg. Was eerst zo boos op hem, maar ik snapte het op een gegeven moment wel
Hij bleef alleen bij mijn ma om mij en mijn broertje...
Ik denk altijd maar: ik heb er maar van geleerd en ik zie wat er van komt
Want na 4 jaar zit mijn ma er nog altijd mee en kunnen ze niet normaal met elkaar omgaan![]()
O oeps sorry, hoop geblaat![]()
beetje chillen
Adele - Rolling In The Deep (Blackbird Blackbird Rework) by BLACKBIRD BLACKBIRD <= lolAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo'n opendeur les die mensen vaak overslaan, elkaar in hun waarde laten. Als al niet vrij kan zijn in een relatie/huwelijk dan is het ook niet gek dat je gaat scheiden. Maar het lijkt mij dat je dat toch al tijdens de relatie merkt.Aan problemen kun je werken toch?
Maar goed
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties Forumhop: Hop naar: