abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114764036
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke, onthoud dat het heel veel energie en moeite kost voor een geest om te communiceren met deze dimensie. Daardoor kan het ook onduidelijk of helemaal niet te verstaan zijn of anders klinken dan het bedoeld is. Heeft die kamer een geschiedenis? Oud huis? Kan er iets gebeurt zijn wat je niet weet (en dan bedoel ik voor jullie er woonden).
Dankje.

Tja, het huis staat sinds 1930 dus zo enorm oud is het nou ook weer niet. Hiervoor hebben wel een aantal mensen gewoond, maar ik heb geen flauw idee of er ook bewoners zijn die hier in dit huis zijn overleden...

Een paar jaar terug is wel mijn opa overleden. Misschien dat hij op een of andere manier contact met mij wil maken, maar dan doet hij het op dit moment verkeerd. En ik zelf denk dat opa het dan dus niet kan zijn...

Ik weet het echt niet meer wat er allemaal aan de hand is en waarom het eigenlijk begonnen is....
Vroeger had ik er nooit last van. 'T is sinds een jaar alleen maar 'erger' geworden...
pi_114765631
Als jij de enige bent die de stemmen hoort is dat misschien een hallucinatie?
pi_114765649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Peunage het volgende:
Als jij de enige bent die de stemmen hoort is dat misschien een hallucinatie?
Een hallucinatie van wat? De stemmen hoor ik meermaals per dag dus het kan denk ik niet dat zijn?
pi_114765705
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Narasan het volgende:

[..]

Een hallucinatie van wat? De stemmen hoor ik meermaals per dag dus het kan denk ik niet dat zijn?
Waarom kan dat geen hallucinatiezijn?
Als jij die stemmen wel hoort en een ander niet, hoe kun je dat verklaren?
pi_114766299
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Vrij simpel te verklaren; niet iedereen is hetzelfde. De ene persoon is er gevoeliger voor als de ander.
pi_114766331
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat ook niet verklaren waarom je de stemmen hoort.
Zo'n dingen vertel ik ook alleen hier, want stel dat ik het aan m'n familie zou vertellen....
Nou die verklaren mij hartstikke voor gek en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik hoor dit allemaal serieus en wil weten waarom het bij mij is gekomen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:07:04 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114767080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Narasan het volgende:
Vreemd....Heb het ook al aan Manke in PB's verteld, maar zodra het heel stil is en ik alleen ben en goed luister, begin ik stemmen te horen die wat zeggen. Alleen weet ik nog niet precies wat ze zeggen. Het zijn er dus meerdere die me iets willen aandoen, vermoed ik...
Damn, zo begon het ook precies bij mij, nou welkom bij de gekken club :P
Ik hoop voor je dat het niet erger wordt en wees niet bang dat ze je wat aandoen, daar was ik ook bang voor, ze kunnen je niks maken, alleen maar praten en intimideren, laat je daar niet door gekmaken zoals ik.
Jij merkt dus ook dat ze kwaadaardig zijn, bij mensen die ze horen laten ze hun ware aard zien, niks gemene overledenen, het zijn groepen demonen, ze werken nooit alleen. Het zijn geen mensen die even langskomen of vorige bewoners, ik dacht eerst ook dat het mensen waren, maar zodra ik ze goed hoorde wist ik wel beter.

Als ik de tijd terug kon draaien, was ik niet naar de psychiater gegaan om een zombie te worden van de medicijnen. Maak ook de fout niet om naar een (zogenaamd goede) medium te gaan, helpt niks en het kan alleen maar erger worden, zij brengen ze zogenaamd naar het licht en je moet visualisatie oefeningen doen van ze, helpt allemaal voor geen meter en dat nodigt er alleen maar meer uit.

Lees de ervaringen hier:
http://www.intervoiceonline.org/about-voices
Allemaal stemmenhoorders en de stemmen zijn allemaal kwaadaardig en haatdragend.
Er zijn daar meer mensen die beweren dat het demonen zijn.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:09:07 #58
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114767175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoezo willen aandoen? Ik snap echt niet die negatieve insteek van zowel jou als Manke.
Dat zal je ook nooit snappen, niemand snapt het die ze niet hoort.
pi_114767559
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat zal je ook nooit snappen, niemand snapt het die ze niet hoort.
Ik vraag me af of jij het wel snapt..
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:20:46 #60
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114767666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij het wel snapt..
Zelfs ik snap het niet, maar jij helemaal niet.

Het enige dat ik snap is dat het GEEN mensenzielen zijn, jammer voor velen.
Het h3eeft ook niks met gevoeligheid te maken _O-
pi_114767910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Manke het volgende:

[..]

Zelfs ik snap het niet, maar jij helemaal niet.

Het enige dat ik snap is dat het GEEN mensenzielen zijn, jammer voor velen.
Het h3eeft ook niks met gevoeligheid te maken _O-
Dan niet joh. Ik vind jou apart. Jij zegt er niets van te snappen, maar je weet dondersgoed voor jezelf wat het allemaal niet is, en dat ze allemaal boosaardig zijn en kwaad en demonen en je doet je uiterste best om anderen met 'soortgelijke' ervaringen gelijk op te wijzen dat hij of zij bang moet zijn. Onzin dus. Jij ervaart het op jou manier en dat is niet prettig voor je, maar ga anderen geen problemen aanpraten die er totaal niet lijken te zijn.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:31:20 #62
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114768153
Ik zeg juist dat ie niet bang moet zijn en het woord demon is volgens mij nog niet gevallen :)
Verder lijkt het bij hem te beginnen op exact de zelfde manier als bij mij, ik hoorde ze ook heel zacht voordat ik EVP deed, daarna werd het pas erg.
Ieders ervaringen met stemmen is het zelfde als je de ervaringen leest in de link die ik gaf, dus ga ik er van uit dat zijn ervaring ongeveer gelijk is.
pi_114772346
Maar wat zeggen ze dan precies :?
Ik heb zoiets nooit meegemaakt en ik ken niemand die zoiets heeft meegemaakt. Het engste wat mij is overkomen is een slaapverlamming :D
pi_114772575
Ja, het is inderdaad zo dat je het eerst moet ervaren om te weten wat het is. Telepathie kennen we haast niet in deze tijd. Toch zijn er mensen die wel bewust zijn van telepathie. Als je via telepathie communiceert "weet"je gewoon dat het een stem van een ander is. Ik denk dat kinderen die tegen fantasie vriendjes praten ook gewoon telepathisch communiceren. En soms zeggen ze dan dingen hardop. Baby's ook.

Over die mensen. Er zijn "demonen" aanwezig op aarde als mensen. (bij de conspiracys hebben ze het over reptielen, maar dan noemen ze politieke leiders of hoge piefen maar die zijn dat niet, sommige staan wel onder invloed ervan (bewust of onbewust) denk ik.) Deze zitten echt alleen achter de schermen, hun namen zijn niet bekend. Ze beïnvloeden wel veel bekende namen, volgens mij. Omdat ze veel verstand hebben van uittreden, magie, telepathie, gedachtenlezen, ect. Ze kunnen je verleden helemaal uitpluizen. Ze proberen mensen tegen elkaar uit te spelen. Sommige zitten misschien niet ook nog in een aards lichaam. Andere wel. Maar zijn maar weinig mensen hoor die zo zijn. Ze zijn zeldzaam en vaak niet herkenbaar. De meeste mensen zijn niet zo. En de meeste mensen hebben haast geen verstand van deze zaken. Er zijn wel wat mensen die wel iets weten, in deze tijd vooral een aantal jongeren is me opgevallen.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_114772651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:31 schreef Manke het volgende:
Ik zeg juist dat ie niet bang moet zijn en het woord demon is volgens mij nog niet gevallen :)
Verder lijkt het bij hem te beginnen op exact de zelfde manier als bij mij, ik hoorde ze ook heel zacht voordat ik EVP deed, daarna werd het pas erg.
Ieders ervaringen met stemmen is het zelfde als je de ervaringen leest in de link die ik gaf, dus ga ik er van uit dat zijn ervaring ongeveer gelijk is.
Ik hoor ook wel eens stemmen. Ik word daar niet bang van hoor.
Jouw probleem is dat je EVP bent gaan doen, op een als ik me niet vergis, nogal obsessieve manier.
Je sluit je niet af en je bent alleen maar bang. Die angst, dat is een batterij voor kwaadwillenden. Je voedt ze gewoon zelf. En met andere mensen bang maken, voedt je ze nog meer.
pi_114772959
op msn stond iets over "spoken" zo net:

http://nieuws.nl.msn.com/gallery-section/hier-spookt-het
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:36:08 #67
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114773060
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik hoor ook wel eens stemmen. Ik word daar niet bang van hoor.
Jouw probleem is dat je EVP bent gaan doen, op een als ik me niet vergis, nogal obsessieve manier.
Je sluit je niet af en je bent alleen maar bang. Die angst, dat is een batterij voor kwaadwillenden. Je voedt ze gewoon zelf. En met andere mensen bang maken, voedt je ze nog meer.
Het begon al voor EVP. Voordat ik met EVP ging spelen had ik al het idee dat er wat bij me zat door verschillende dingen, zoals briesjes in m'n gezicht, wakker schrikken omdat iets aan m'n schouders of benen trok, ook hoorde ik heel zacht praten als ik m'n oren sloot, wat Narasan nu lijkt te hebben.
Daarna speelde ik met EVP, het wat meteen raak was, kon het niet geloven en ging er (maar) 3 dagen mee door, toen hadden ze er genoeg van en vlogen ze naar m'n hoofd en hoorde ze hard en constant, daar wordt je dus wel bang van en dat was ik ook (het werd veel enger de maanden naarna), maar weet nu dat dat nergens voor nodig is. Speelde daarna nooit meer met EVP, dus niet echt obsessief.
Ik ben dus niet bang, maar ze zijn er toch nog, dat ze zich voeden met emoties of andere energie geloof ik niet, ze hebben zelf energie genoeg. Ook probeer ik niemand bang te maken, dat blijkt volgens mij ook nergens uit.
pi_114773142
Met EVP heb je gewoon hetzelfde gedaan als met glaasje draaien. De deur wagenwijd open gezet. Doe die deur eerst eens dicht...
pi_114773176
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Manke het volgende:
Ik ben dus niet bang, maar ze zijn er toch nog, dat ze zich voeden met emoties of andere energie geloof ik niet, ze hebben zelf energie genoeg.
moet je helemaal zelf weten. Het is maar een tip :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:41:20 #70
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114773232
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef lezzer het volgende:
Met EVP heb je gewoon hetzelfde gedaan als met glaasje draaien. De deur wagenwijd open gezet. Doe die deur eerst eens dicht...
Weet jij hoe? :P
Iets anders heeft ze uitgenodigd, niet EVP, want ze waren er al.
pi_114773236
Ik denk niet dat je ze voedt, maar ze willen graag winnen, dus hoe meer negativiteit er gezaaid wordt hoe beter voor hen.

Ik denk dat je niet kan weten wat het is, als je er niet mee te maken hebt. Als je er wel mee te maken hebt, snap je ook veel niet, omdat je wereldbeeld opeens verandert, en je nog steeds niet weet hoe het allemaal precies zit...
pi_114773320
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:41 schreef sientelo het volgende:
Ik denk niet dat je ze voedt, maar ze willen graag winnen, dus hoe meer negativiteit er gezaaid wordt hoe beter voor hen.

Ik denk dat je niet kan weten wat het is, als je er niet mee te maken hebt. Als je er wel mee te maken hebt, snap je ook veel niet, omdat je wereldbeeld opeens verandert, en je nog steeds niet weet hoe het allemaal precies zit...
Ik neem aan dat je niet beweert dat ik er nooit mee te maken gehad heb hoop ik hè? :o
pi_114773380
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet beweert dat ik er nooit mee te maken gehad heb hoop ik hè? :o
Ik weet niet waar jij mee te maken hebt. Ik weet dat het bij mij niet zomaar kan; de deur sluiten. Dus weet niet waar dat advies op gebasseerd is.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:47:25 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114773408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:41 schreef sientelo het volgende:

Ja klopt wel
Van geesten zelf wordt je ook niet wijzer, ze liegen en misleiden alleen maar.
Ik denk na veel lezen en horen dat het demonen zijn, ze praten kwaadaardig tegen iedereen die stemmen hoort en dwingen sommige mensen tot gevaarlijke dingen zoals op de snelweg lopen, zelfmoord of bloedbad aanrichten.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:49:45 #75
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114773468
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef lezzer het volgende:

[..]

Of je vertelt er wat over, maar daar had je geen zin in.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:02:46 #76
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114773802
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:41 schreef Manke het volgende:

[..]

Weet jij hoe? :P
Iets anders heeft ze uitgenodigd, niet EVP, want ze waren er al.
Je hebt ze zelf uitgenodigd, anders hadden ze nooit binnen kunnen komen bij je.
Jij zette de deur open.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 19:06:08 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_114773888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jij zette de deur open.
Vandaar ook beter niet 'spelen' met dit soort dingen.

Glaasje draaien, geesten oproepen. Beter niet doen :N
Je weet gewoon niet wie of wat je binnenhaalt.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:08:29 #78
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114773934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jij zette de deur open.
Hoeft niet, als ouders glaasje draaien hebben gedaan, dan hebben de kinderen er vaak ook last van.
Ik heb ze waarschijnlijk uitgenodigd ja, maar hoe, niet met EVP.
pi_114774584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:08 schreef Manke het volgende:

[..]

Hoeft niet, als ouders glaasje draaien hebben gedaan, dan hebben de kinderen er vaak ook last van.
Misschien wel, je staat open dan. Wat de gevolgen zijn kon je niet inschatten. Zo is het ook met glaasje draaien, iedereen die denkt dat het spelen is, think again.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:35:04 #80
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114774666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:08 schreef Manke het volgende:

[..]

Jij bent ten alle tijde verantwoordelijk voor wat er in jouw leven speelt.
Zelfs als jouw ouders de deur open hebben gezet, kun jij die weer dicht doen.
Als je dat wilt (soms willen mensen dat niet want aandacht is wel heel fijn).
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:38:09 #81
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114774746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:35 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jij bent ten alle tijde verantwoordelijk voor wat er in jouw leven speelt.
Zelfs als jouw ouders de deur open hebben gezet, kun jij die weer dicht doen.
Als je dat wilt (soms willen mensen dat niet want aandacht is wel heel fijn).
Klopt helemaal, alleen weet niemand hoe. Ik niet in ieder geval. Aandacht van geesten bedoel je? Is niet zo fijn :)

Eigenlijk slaat het nergens op dat oproepen deuren opent, want als je antwoord krijgt dan betekent het dat de geest(en) al aanwezig zijn.
pi_114775020
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Klopt helemaal, alleen weet niemand hoe. Ik niet in ieder geval. Aandacht van geesten bedoel je? Is niet zo fijn :)

Eigenlijk slaat het nergens op dat oproepen deuren opent, want als je antwoord krijgt dan betekent het dat de geest(en) al aanwezig zijn.
Ja, ik begin daar steeds meer aan te twijfelen. Of het wel zo is dat je deuren opent. Misschien kiezen ze wel mensen uit, en ook de mensen die dus zoiets als glaasje draaien gaan doen. Er zijn volgens mij ook mensen die zoiets als glaasje draaien deden en niks kregen.

Als het gaat over deuren openen, kan er een soort schuldgevoel worden gekweekt. Alsof het je eigen schuld is, had je maar iets anders moeten kiezen.

Zowel de verhalen van Jezus als de verhalen van boeddha, die voor velen een voorbeeld waren/zijn, beschrijven hun strijd met demonen.

[ Bericht 12% gewijzigd door sientelo op 28-07-2012 19:56:16 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:04:44 #83
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114775522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja (omdat je ze wel al binnenliet he, anders waren ze er niet) en net zoals je visite de deur uit kan zetten, kun je dat met 'geesten' ook.
Net zo simpel.
Desnoods met schop onder de kont, eruit gooien met bezem, matteklopper, what ever.

Als je dat wilt dan tenmiste :)
pi_114775557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef sientelo het volgende:
Als het gaat over deuren openen, kan er een soort schuldgevoel worden gekweekt. Alsof het je eigen schuld is, had je maar iets anders moeten kiezen.
Ah. Je bent er!
Nou, denk hier maar eens goed over na en dat in combinatie met verantwoordelijkheid nemen voor jezelf :)
pi_114775626
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ah. Je bent er!
Nou, denk hier maar eens goed over na en dat in combinatie met verantwoordelijkheid nemen voor jezelf :)
Ik ben het voor een groot deel met het idee over eigen verantwoordelijkheid eens, maar niet helemaal. Niet alles wat je overkomt, in de breedste zin van het woord, is je eigen schuld.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 20:13:23 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_114775775
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben het voor een groot deel met het idee over eigen verantwoordelijkheid eens, maar niet helemaal. Niet alles wat je overkomt, in de breedste zin van het woord, is je eigen schuld.
Gedeeltelijk mee eens, maar als je je in het schimmige gebied gaat begeven moet je natuurlijk niet verbaasd zijn als de schimmen ook daadwerkelijk tot leven komen.
pi_114775800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens, maar als je je in het schimmige gebied gaat begeven moet je natuurlijk niet verbaasd zijn als de schimmen ook daadwerkelijk tot leven komen.
Ja, in die zin klopt het.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:20:42 #88
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114775970
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, in die zin klopt het.
Niet alleen in die zin. Alles wat je overkomt is eigen verantwoordelijkheid.
Je koos er (op wat voor manier dan ook, om welke reden dan ookm (groei?)) voor, anders was het er niet.
Want je creëert je eigen leven.
En verwar het niet met schuld.
Schuld bestaat niet, er bestaan alleen keuzes met hun consequenties.
Waarvoor jij de verantwoordelijkheid hebt.

IMO.
pi_114776016
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ah. Je bent er!
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:20 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Niet alleen in die zin. Alles wat je overkomt is eigen verantwoordelijkheid.
Je koos er (op wat voor manier dan ook, om welke reden dan ookm (groei?)) voor, anders was het er niet.
Want je creëert je eigen leven.
En verwar het niet met schuld.
Schuld bestaat niet, er bestaan alleen keuzes met hun consequenties.
Waarvoor jij de verantwoordelijkheid hebt.

IMO.
Dus de joden kozen voor de holocaust?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:22:40 #90
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114776022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:04 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Ja (omdat je ze wel al binnenliet he, anders waren ze er niet) en net zoals je visite de deur uit kan zetten, kun je dat met 'geesten' ook.
Net zo simpel.
Desnoods met schop onder de kont, eruit gooien met bezem, matteklopper, what ever.

Als je dat wilt dan tenmiste :)
Ik wou niets liever, nu ook wel, maar ik kan er nu mee leven.
Ik ben me niet bewust dat ik ze heb uitgenodigd, ze hebben me gewoon gevonden, het oproepen heeft ze alleen geopenbaard.
Geesten (demonen in mijn geval) laten zich niet wegsturen (is wat anders dan deuren sluiten), heb al van alles geprobeerd, zelfs schreeuwen. Als ze weg lijken door bijvoorbeeld salierook dan spelen ze het spelletje gewoon mee.
pi_114776033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het gaat er mij meer om dat er hier twee users zijn die roepen dat ze heel erg last hebben van vreselijke demonen, en de oplossing buiten zichzelf zoeken.

Ik was jaren doodsbang in mijn huis, stampvol negatieve energieën van allerlei aard. Je kan dat weg laten halen (wat ik gedaan heb uiteraard), maar het wordt pas echt beter als je echt kan zeggen "dit is mijn huis, en ik wil dat je weg gaat".
Je moet het zélf doen, niemand anders kan dat voor je doen.

Wij zijn niet alleen op aarde, het stikt er van de volken, waarvan we de meesten helemaal niet zien. Die die we liever niet zouden ontmoeten, die die ons willen besturen, of ons misbruiken, die haken aan op onze emoties, op onze zwakke beschermingslaag.
We zijn in rap tempo "rotzooi aan het ruimen" op aarde (waarom zou iedereen zo geïrriteerd zijn?), en er zijn inderdaad wel figuren die daar niet zo'n belang bij hebben.
Blijf bij jezelf, blijf op je eigen koers, en ben vooral niet zo angstig bezig met geesten. Hou die beschermingslaag intact.

Ik lees hier in TRU wel eens topics van mensen die dan naar een spookhuis willen, en dan denk ik "je zou eens moeten kijken wat er zoal in je slaapkamer rond hangt. Of achter de bank staat terwijl je dit leest :P "
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:23:52 #92
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114776058
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef sientelo het volgende:

[..]

[..]

Dat was de keuze van hun ziel voordat ze geboren werden, om door te groeien 8)7
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:24:32 #93
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114776075
quote:

[..]

[..]

Erg cru maar ja.
Die zielen (let wel, ik heb het over zielen en niet over mensen/ego's) kozen voor die ervaring ja.
Anders was die ervaring er niet geweest.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:25:37 #94
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_114776109
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat was de keuze van hun ziel voordat ze geboren werden, om door te groeien 8)7
Zie, je snapt het wel.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:27:50 #95
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114776180
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Het gaat er mij meer om dat er hier twee users zijn die roepen dat ze heel erg last hebben van vreselijke demonen, en de oplossing buiten zichzelf zoeken.

Ik was jaren doodsbang in mijn huis, stampvol negatieve energieën van allerlei aard. Je kan dat weg laten halen (wat ik gedaan heb uiteraard), maar het wordt pas echt beter als je echt kan zeggen "dit is mijn huis, en ik wil dat je weg gaat".

Wij zijn niet alleen op aarde, het stikt er van de volken, waarvan we de meesten helemaal niet zien. Die die we liever niet zouden ontmoeten, die die ons willen besturen, of ons misbruiken, die haken aan op onze emoties, op onze zwakke beschermingslaag.
We zijn in rap tempo "rotzooi aan het ruimen" op aarde (waarom zou iedereen zo geïrriteerd zijn?), en er zijn inderdaad wel figuren die daar niet zo'n belang bij hebben.
Blijf bij jezelf, blijf op je eigen koers, en ben vooral niet zo angstig bezig met geesten. Hou die beschermingslaag intact.

Ik lees hier in TRU wel eens topics van mensen die dan naar een spookhuis willen, en dan denk ik "je zou eens moeten kijken wat er zoal in je slaapkamer rond hangt. Of achter de bank staat terwijl je dit leest :P "
Ik roep juist dat ik er geen last meer van heb :)
Ze zitten idd overal :)
Wegsturen hielp bij jou wel? Heb het zo vaak geprobeerd. Hoe heb je je huis laten reinigen van negatieve 'energieën'
Voor mij is alles demonisch, weet niks over die onzichtbare volken waar je het over hebt. Zitten er naar jouw ervaring ook goede bij?
quote:
0s.gif
Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Zie, je snapt het wel.
Ik snap de new age gedachte wel, alleen is er niks nieuws aan de new age. Ik geloof er ook niet in.
pi_114776254
Wie heeft het hier over New Age?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:32:26 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114776311
quote:

[..]

[..]

Die mensen, zielen , wel ja. Misschien wel het mooiste wat je kan doen, zelfopoffering opdat de rest van de zielen kunnen leren.
The truth was in here.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 20:32:31 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_114776316
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waarom zeg je dit soort enge dingen ;( oO<
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 20:32:56 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_114776332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Erg cru maar ja.
Die zielen (let wel, ik heb het over zielen en niet over mensen/ego's) kozen voor die ervaring ja.
Anders was die ervaring er niet geweest.
Doe normaal.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:36:55 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114776490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe normaal.
Je kan het moeilijk indenken misschien.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo