Ik sta nu alweer bijna 8 jaar ingeschreven en kom nog steeds niet verder dan plaats 200 of zoquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef genakt het volgende:
Woonnetsta al 3 jaar ingeschreven sta vaak nog steeds boven de 50
Ligt natuurlijk ook aan het aanbod en waarop je reageert. Maar wel echt belachelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta nu alweer bijna 8 jaar ingeschreven en kom nog steeds niet verder dan plaats 200 of zo
OT: als je nummer 5 bent, dan moeten de eerste 4 nee zeggen en dan ben jij aan de beurt. Het is vakantietijd, dus de kans lijkt me redelijk groot, ik begrijp dat je nog moet gaan bezichtigen? Misschien komen er zelfs mensen niet opdagen tijdens de bezichtiging...
Ik ben doorstromer en kijk inderdaad alleen in bepaalde wijken. Voor sommige woningen is de wachttijd 20 jaarquote:Op maandag 23 juli 2012 14:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan het aanbod en waarop je reageert. Maar wel echt belachelijk
Een vriend van me was keertje 12e en kreeg het huis uiteindelijk @ts !
Oh das opbeurend... Ik heb toch al een reactietijd van 31 maanden.. Vrij kansloos dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta nu alweer bijna 8 jaar ingeschreven en kom nog steeds niet verder dan plaats 200 of zo
OT: als je nummer 5 bent, dan moeten de eerste 4 nee zeggen en dan ben jij aan de beurt. Het is vakantietijd, dus de kans lijkt me redelijk groot, ik begrijp dat je nog moet gaan bezichtigen? Misschien komen er zelfs mensen niet opdagen tijdens de bezichtiging...
Ligt er wellicht aan welke woonplaats/wijk/huis etc. Huizen die een goede (centrale) ligging hebben of een 'extra'tje' hebben gaan sneller weg dan de gemiddelde huizen in een mindere buurt.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Funkymunkey het volgende:
Inderdaad nog geen bericht van Woonnet en daarom ook nog geen bezichtiging.
Wat ik me afvraag is, of bij 'mooie' woningen de eerste kandidaat vaak accepteert en ik dus bij voorbaat kansloos ben.
Ik kan niet bij het huis naar binnen kijken nu want het zit potdicht met gordijnen. De tuin ziet er niet erg onderhouden uit maar de wijk zelf is heel verzorgd dus ik ga ervan uit dat het huis ook redelijk netjes zal zijn.
Toen ik mijn huidige woning ging bezichtigen was iedereen tegelijkertijd uitgenodigd, dus ik denk niet dat je als "eerste" mag bezichtigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:48 schreef Deetch het volgende:
Goeie kans dus. Als je aangeschreven wordt mag je toch ook nog eerst bezichtigen? Ik zou er zelf even achter aan bellen om te proberen als eerste te bezichtigen.
je zult ook dan direct ja/nee moeten zeggen anders is iemand je misschien weer voor.
Den Haagquote:
Is woensdag de sluiting of was dat afgelopen woensdag al?quote:
Dat is duidelijk.quote:Is woensdag de sluiting of was dat afgelopen woensdag al?
De meeste corporaties hier bieden de woning eerst aan de 1e kandidaat aan. die kan met de huidige huurder een afspraak maken om te bezichtigen. Wil die niet of reageert die niet, dan gaan ze door naar de 2e kandiaat.
Op het moment dat de oude huurder de sleutels inlevert, vindt er vaak een groepsbezichtiging plaats en worden er 10-15-20 kandidaten uitgenodigd. Zorg dat je NU je IB-60 formulier al hebt aangevraagd. Heb jij je papieren niet op orde, dan gaat de woning aan je neus voorbij.
Het kan dus zijn dat je niets hoort als de 1e kandidaat hem neemt, of wanneer er bij de sleutelinlevering nog geen nieuwe huurder is, dan wordt het een groepsbezichtiging.
Bellen naar de aanbiedende corporatie...?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:01 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
De sluiting was inderdaad vorige week.
Ik ben nu bang dat ik eindeloos moet wachten tot ik zeker weet dat ik het niet ben geworden want hoe kom je daar achter behalve door te zien dat er een ander in het huis is getrokken...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop