Ik ook. Lijkt me erg interessant. Die man heeft geleden in zijn verborgen wereld. Brad Dourif, Midnight Express, had een generatie later hetzelfde. Stierf ook aan aids na een geheim homofiel leven. Triest.quote:
Ook een mooi-boy idd. Had nog iets tragisch. Kreeg een ernstig auto-ongeluk, verminkte zijn gezicht en werd werkloos acteur.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Er zijn vroeger wel meer acteurs zoals hij geweest, je noemt al Brad Dourif, een ander voorbeeld is Montgomery Clift, tijdgenoot van Rock Hudson.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef She-Wolf het volgende:
Bedoel je niet Brad Davis? Brad Dourif leeft nog volgens mij en speelde voor zover ik weet niet in Midnight Express.
Je hebt gelijk. Brad Dourif is van cuckoo's nest.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef She-Wolf het volgende:
Bedoel je niet Brad Davis? Brad Dourif leeft nog volgens mij en speelde voor zover ik weet niet in Midnight Express.
Politicus Oekraïne maakt zich hard voor anti-homowet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is nog steeds niet makkelijk om openlijk homosexueel te zijn in de filmwereld.
Er komen er wel steeds meer uit de kast zonder al te grote gevolgen, mede dankzij bv Oprah Winfrey en Ellen Degeneres in wiens shows het meerdere keren aan bod kwam/komen, dus ik hoop dat die trent zich doorzet en acteurs geen dubbelleven meer hoeven te leiden.
Het is te gek voor woorden dat je voor angst voor je baan en/of je publiek niet openlijk gay kunt zijn.
Dat is inderdaad te gek voor woorden, maar ja alles om het grote publiek (=lees geld) te bereikenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is nog steeds niet makkelijk om openlijk homosexueel te zijn in de filmwereld.
Er komen er wel steeds meer uit de kast zonder al te grote gevolgen, mede dankzij bv Oprah Winfrey en Ellen Degeneres in wiens shows het meerdere keren aan bod kwam/komen, dus ik hoop dat die trent zich doorzet en acteurs geen dubbelleven meer hoeven te leiden.
Het is te gek voor woorden dat je voor angst voor je baan en/of je publiek niet openlijk gay kunt zijn.
Er was ook de angst om de vrouwelijke fans te verliezen: die konden dan niet meer verliefd worden op de knappe hoofdpersoon in de film.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te gek voor woorden, maar ja alles om het grote publiek (=lees geld) te bereiken
Ik mag het van jou niet zeggen. Maar je grote idool....met zijn herensauna's.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was ook de angst om de vrouwelijke fans te verliezen: die konden dan niet meer verliefd worden op de knappe hoofdpersoon in de film.
Triest om je je hele leven anders voor te moeten doen dan je bent, niet alleen acteur voor je werk, maar ook nog in het "normale" leven.
Dat geloof ik nog steeds nietquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag het van jou niet zeggen. Maar je grote idool....met zijn herensauna's.
Ik vind hem wel iets vrouwelijks hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog steeds nietIk ben nog ontkennende.
Maar wel een goed voorbeeld (als het waar is), stel dat destijds bekend was geworden dat hij (John Travolta) homosexueel was, zou hij dan zo een idool zijn geworden?
Moeilijk te zeggen, er zijn wel meer mannen die er iets vrouwelijk uitzien, maar dat absoluut niet zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel iets vrouwelijks hebben.
Deze held leidde ook een triest dubbelleven.
Dat is nu ook nog, wat boybands aangaat, bepaald imago aanmeten, en gay past daar niet bij, want meisjesquote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was ook de angst om de vrouwelijke fans te verliezen: die konden dan niet meer verliefd worden op de knappe hoofdpersoon in de film.
Triest om je je hele leven anders voor te moeten doen dan je bent, niet alleen acteur voor je werk, maar ook nog in het "normale" leven.
Ik weet niet, ik vind zijn vrouw Kelly niet het type vrouw wat daarin mee zou gaan, aan de andere kant, het zou me niet verbazen als het wel zo bleek te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog steeds nietIk ben nog ontkennende.
Maar wel een goed voorbeeld (als het waar is), stel dat destijds bekend was geworden dat hij (John Travolta) homosexueel was, zou hij dan zo een idool zijn geworden?
Cruise ? Wat dacht je van Richard Gere ?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind zijn vrouw Kelly niet het type vrouw wat daarin mee zou gaan, aan de andere kant, het zou me niet verbazen als het wel zo bleek te zijn.
Beter voorbeeld is Tom
Die ook jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruise ? Wat dacht je van Richard Gere ?
Zegt niks. Misschien juist wel typerend.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef Kally het volgende:
Maar cruise is al 3 x getrouwd geweest met een vrouw
Ja, krampachtig vol blijven houden dat het niet zo isquote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt niks. Misschien juist wel typerend.
Hij heeft wel veel energie.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef Kally het volgende:
Zou hij gewoon a-seksueel zijn? Wat me dan ook weer niet zou verbazen
Ach wat, beetje op een bank springen kan ik ook nog welquote:
Tuurlijk. Maar zou je het ook doen ? Hij is de schaamte voorbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wat, beetje op een bank springen kan ik ook nog wel
Niet op tvquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar zou je het ook doen ? Hij is de schaamte voorbij.
Gooi je haar los, spring op de bank als een aap, en roep dat je van hem houdt. Doe gek meid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet op tv
Thuis wel, soms, omdat het kan
Ik zei dat ik op de bank sprong, omdat het kan, niet dat ik erbij sta te gillen ik hou van jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gooi je haar los, spring op de bank als een aap, en roep dat je van hem houdt. Doe gek meid.
Tuurlijk wel de kans dat je hem nooit meer ziet.
Toen stopte ik met lezenquote:
Ik ook met typenquote:
Vroeger kon je daar natuurlijk niet voor uitkomen en als hij er voor uit was gekomen had men dezelfde reactie gehad als jij nu: hij speelt in oorlogsfilms en is homoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:44 schreef computerprobleem het volgende:
De acteurs die jullie noemen en ook die Montgomery Clift ken ik van oude WW2 oorlogsfilms lol.
Had niet verwacht dat ze homo's zijn vooral niet omdat ze in zulke films hebben gespeeld.
Dat was dan ook het trieste. En er zijn nu nog steeds van dit soort voorbeelden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:44 schreef computerprobleem het volgende:
De acteurs die jullie noemen en ook die Montgomery Clift ken ik van oude WW2 oorlogsfilms lol.
Had niet verwacht dat ze homo's zijn vooral niet omdat ze in zulke films hebben gespeeld.
Daar hadden we het over.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:29 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ik denk dat er veel acteurs in Hollywood zijn die homo zijn maar doen alsof ze dat niet zijn.
Wie denk jij dat homo's zijn in Hollywood?quote:
Njah erger nog ik heb vakantie, en wil helemaal niet vroeg opquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah erger nog ik heb vakantie, en wil helemaal niet vroeg op
Maar ja soms moet je
Nee, nog erger, oudste gaat met een vriendje mee naar het strand en die gaan dus zo belachelijk vroegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Vroeg naar Zandvoort, anders sta je in de file. Ik ken het.
Heerlijk, ik moet helaas werken. Maar als ik thuis kom, ga ik wel even lekker op balkon zitten, al zweet je daar wel al snel weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nog erger, oudste gaat met een vriendje mee naar het strand en die gaan dus zo belachelijk vroeg
Ik ga met jongste wel naar het zwembad
Jammer genoeg wel, al denk ik wel dat het hier in nederland relatief meevalt in vergelijking tot andere landen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Oh en weer on topic![]()
Er zullen nog heel wat acteurs in de kast zitten (en actrices).
Dat denk ik ook wel. Alhoewel er hier misschien ook wel acteurs zijn die "stoere" rollen spelen en daarom niet ervoor uit willen komen dat ze homosexueel zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, al denk ik wel dat het hier in nederland relatief meevalt in vergelijking tot andere landen.
Zou kunnen, maar over het algemeen wordt het hier toch wel geaccepteert, met name van presentatoren, al ligt dat toch iets andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Alhoewel er hier misschien ook wel acteurs zijn die "stoere" rollen spelen en daarom niet ervoor uit willen komen dat ze homosexueel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |