quote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze wel netjes mee gewacht tot na het EK.
Ze kunnen misschien beter een wet bedenken om oekraine geestelijk gezond te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze zouden een wet moeten bedenken om politici op televisie en in films te verbieden om Oekraïne 'moreel, geestelijk en lichamelijk gezond' te houden.
Ach, wij hwbben Frank de Boerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien beter een wet bedenken om oekraine geestelijk gezond te krijgen.
Met alle respect Piet, maar voel je je ook wel eens niet genaaid, achtergesteld, op je pik getrapt, onheus bejegend en wat al niet meer?quote:
Eigen voel ik me dat zelden, ik zet alleen even de opmerking over dat ze in de Ukraine zo achterlijk zouden in een juist perspectief.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Met alle respect Piet, maar voel je je ook wel eens niet genaaid, achtergesteld, op je pik getrapt, onheus bejegend en wat al niet meer?
Mijn excuses, die indruk krijg ik soms.quote:
Als je die twee zaken serieus hetzelfde vindt, dan schuilt er wellicht ook een beetje Oekraïens bloed in jouquote:ik zet alleen even de opmerking over dat ze in de Ukraine zo achterlijk zouden in een juist perspectief.
Mwoah, is dat een juist perspectief? Ik heb geen zin om uitgebreid naar bronnen te gaan zoeken maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat men in nederland wat makkelijker is wat betreft homoacceptatie dan dat in het oostblok het geval is.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eigen voel ik me dat zelden, ik zet alleen even de opmerking over dat ze in de Ukraine zo achterlijk zouden in een juist perspectief.
Ach, wij hadden en hebben ook genoeg idioten in het parlement, net als Italie, belgie of Frankrijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mijn excuses, die indruk krijg ik soms.
[..]
Als je die twee zaken serieus hetzelfde vindt, dan schuilt er wellicht ook een beetje Oekraïens bloed in jou
Of is er een topvoetballer aan je verloren gegaan
Wij hebben weer andere haters in ons parlement, en daar een lange traditie mee. Van geschifte gristenen die vrouwen niet als gelijkwaardig zien, homos als zondig en ziek, tot Moslimhaters.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Mwoah, is dat een juist perspectief? Ik heb geen zin om uitgebreid naar bronnen te gaan zoeken maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat men in nederland wat makkelijker is wat betreft homoacceptatie dan dat in het oostblok het geval is.
Absoluut. Wie vergeet ooit een Richard de Mos? Juweeltje.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, wij hadden en hebben ook genoeg idioten in het parlement, net als Italie, belgie of Frankrijk.
Iets wat Nederlanders niet in willen zien.
Boer koekoek, hans janmaat, hijsbroek werd zelfs minister.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absoluut. Wie vergeet ooit een Richard de Mos? Juweeltje.
Janmaat is de enige die ik heb meegekregen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boer koekoek, hans janmaat, hijsbroek werd zelfs minister.
Triest figuur eigenlijk, wiens vrouw in een rolstoel belande door zwaar geweldadig tuig.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Janmaat is de enige die ik heb meegekregen.
Achteraf bezien vooral een schlemiel.
Tsjah... Onrecht inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Triest figuur eigenlijk, wiens vrouw in een rolstoel belande door zwaar geweldadig tuig.
Daar werd echter door oh zo beschaafd en politiek correct Nederland over weggekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |