FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 23-07-2012 12:17:33 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen, als hij zo goed was dan had een ander club hem gescout. Het is dat je minder risico neemt omdat zijn contract bijna voorbij is
Filmpjes in een spoiler ofzo is beterquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Ik zeg niet dat het niks is want ik ken die speler niet maar Boerrigter had een erg goed seizoen in de Jupiler League achter de rug (quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopen
wellicht is het een gevalletje boerrigter (zonder rugklachten)
Terechte klacht , irritant als je mobiel zitquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Zoiets?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Burrito het volgende:
[..]
Filmpjes in een spoiler ofzo is beter
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Waarom niet alleen ht eerste plaatje? Er kijkt toch nooit iemand naar.
Zo dan? Of gaat Jan ook uit de OP?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Precies, ik scroll meteen naar beneden. Heb ze nu al 100x voorbij zien komenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Gek.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
ad.nlquote:Dat juist Daley Blind zaterdag in de 66ste minuut achter de bal ging staan toen Ajax een penalty kreeg toegewezen, had een bijzondere reden. De verdediger, die de strafschop onberispelijk raak schoot, had in zijn profcarrière nog geen enkele keer het net kunnen vinden en moest dat bekopen met de hoon van zijn ploeggenoten.
Dat Blind nu wel scoorde, zij het in een onofficieel duel, lokte dan ook meteen reacties van zijn voormalige teamgenoten uit op Twitter. Oud-ploeggenoot Jan Vertonghen tweette: 'Daley Blind heeft gescoord. Moet even goed wakker worden nu hoor...' Een andere oud-ploegmakker kon het zich ook niet voorstellen. Keeper Jeroen Verhoeven: 'Hoe dan? Verkeerd geraakt?'
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Guitig bekkie heeft jullie nieuwe aanwinst.
Ja je kan van iedereen persoon wel een kankerbek opzoeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik wil een naam zien waarvan ik denk; YES YES WE HEBBEN HEM.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:34 schreef Kremers het volgende:
Denk dat het Ajax technisch hart iets meer toegang heeft tot informatie dan wij forum bezoekersKijken of hij een stand-in wordt of een alternatief voor Narsingh.
23 jaar, 1 jaar contract. Als hij echt zo geweldig was had een andere club hem al opgepikt, maar risico is nu klein. Waar je wel op moet passen is net als bij Utrecht. Dat je gewoon een miskoop hebt, Zweedse competitie is niet bepaald heel hoogquote:Op maandag 23 juli 2012 14:34 schreef Kremers het volgende:
Denk dat het Ajax technisch hart iets meer toegang heeft tot informatie dan wij forum bezoekersKijken of hij een stand-in wordt of een alternatief voor Narsingh.
Zeuren zonder ook maar 1 seconde van iemand te hebben gezien. Oh fokkers, waarom altijd zo...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ik wil een naam zien waarvan ik denk; YES YES WE HEBBEN HEM.
Nu denk ik van; wie the fuck is deze gozer
Denken dat ik een mening geef zonder rond gekeken te hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeuren zonder ook maar 1 seconde van iemand te hebben gezien. Oh fokkers, waarom altijd zo...
Patterson weet wat hij doet, TH weet wat ze willen, vast wel goed gekeurd.
Volgensmij de enige doelpunt die te vinden isquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Tis nou niet echt de aankoop waarop iedereen zich had verheugt nee, maar wie weet dat het een leuke speler is
Hier heeft ie wel een lekker doelpunt
Ja bizar dat we Ronaldo en Messi niet binnen hebben gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat ik een mening geef zonder rond gekeken te hebben
Hij heeft hier en daar een prachtige goal gemaakt, toch verloor hij gister (ofzo) met 5-0 en kon hij niet de wedstrijd omgooien. Blijkbaar is het niet de beste rechtsbuiten van de Zweedse competitie, dus wat moet hij hier?
ik ken zoveel gasten die een lekker doelpunt makenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Tis nou niet echt de aankoop waarop iedereen zich had verheugt nee, maar wie weet dat het een leuke speler is
Hier heeft ie wel een lekker doelpunt
haha jaquote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgensmij de enige doelpunt die te vinden is
Doe niet zo kansloos man of ben jij zo persoontje dat ALLES maar goed vindt en nergens kritiek op wil hebben? De Boer en zijn staff vinden het vast een toffe speler, daar ben ik blij mee. Maar toch vind ik het een rare aankoop, google eens naar zijn stats, op bv wikipedia is niks over hem te vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja bizar dat we Ronaldo en Messi niet binnen hebben gehaald.
De Boer
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos man of ben jij zo persoontje dat ALLES maar goed vindt en nergens kritiek op wil hebben? De Boer en zijn staff vinden het vast een toffe speler, daar ben ik blij mee. Maar toch vind ik het een rare aankoop, google eens naar zijn stats, op bv wikipedia is niks over hem te vinden.
Messi is nou niet echt een kopsterke speler neequote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.
Nee, dit is een forum. Hier hoor je te discusseren en je mening te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.
Die jongen weet nooit een WK te winnen. Hij zou minimaal los van wie naast hem staat een WK moeten kunnen winnen. Prutser die Messiquote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.
Oh mijn site was blijkbaar van een seizoen hiervoor. Hij heeft geen assists?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:44 schreef Ferdii het volgende:
Laatste seizoen, 10 gespeeld, 2 doelpunten.
Wat ik nog opvallender vind is dat hij in die 10 matches 6 keer eruit gewisseld is?![]()
http://www.transfermarkt.co.uk/en/sana/profil/spieler_75901.html
Ach, het is een manier van kijken. Ik erger me persoonlijk echt kapot aan dat kleuterachtige gedweep met spelertjes. 1 steekpass en het is meteen de nieuwe Messi.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.
Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh mijn site was blijkbaar van een seizoen hiervoor. Hij heeft geen assists?
Ja die Eriksen, wat moet het van hem worden? 17 Assists (aan een B voorhoede) en 7 goals. Pff, dat lukt Lukoki ook nog wel. Misschien huren aan RKC die gast?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een manier van kijken. Ik erger me persoonlijk echt kapot aan dat kleuterachtige gedweep met spelertjes. 1 steekpass en het is meteen de nieuwe Messi.
Zie Eriksen, en hetzelfde verhaal is nu weer met Fisher aan de hand. En (voor we dat weer krijgen) nee, ik heb OOK niets tegen Fisher, het lijkt me een leuk talentje, maar ik zie nu overal alweer verhalen dat HIJ de nieuwe messias is...
Dus ja, het is maar hoe het het bekijkt he? Ik heb in mijn leven al zoveel opgehemelde spelertjes via de achterdeur naar RKC zien vertrekken, ik heb (vind ik) een realistischere kijk op spelers.
Ja sure, maar wacht een keer af voordat we hem afkraken. Straks is het een prima speler, straks is die flut. Maar dat weten we nog niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een manier van kijken. Ik erger me persoonlijk echt kapot aan dat kleuterachtige gedweep met spelertjes. 1 steekpass en het is meteen de nieuwe Messi.
Zie Eriksen, en hetzelfde verhaal is nu weer met Fisher aan de hand. En (voor we dat weer krijgen) nee, ik heb OOK niets tegen Fisher, het lijkt me een leuk talentje, maar ik zie nu overal alweer verhalen dat HIJ de nieuwe messias is...
Dus ja, het is maar hoe het het bekijkt he? Ik heb in mijn leven al zoveel opgehemelde spelertjes via de achterdeur naar RKC zien vertrekken, ik heb (vind ik) een realistischere kijk op spelers.
"Wacht een keer af", we hebben reden om kritisch te zijn. Hij heeft de laatste 10 wedstruhdeb twee keer gescoord en 0 assists geleverd. Misschien dat hij maar voor een half miljoentje is gekocht, dan is het niet erg als hij mislukt maar we hebben gewoon een versterking nodig die er meteen staat.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja sure, maar wacht een keer af voordat we hem afkraken. Straks is het een prima speler, straks is die flut. Maar dat weten we nog niet.
Ik kraak niemand af nogquote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja sure, maar wacht een keer af voordat we hem afkraken. Straks is het een prima speler, straks is die flut. Maar dat weten we nog niet.
Ik vind een half miljoen anders vrij veel voor een speler met een contract van 5 maandenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
"Wacht een keer af", we hebben reden om kritisch te zijn. Hij heeft de laatste 10 wedstruhdeb twee keer gescoord en 0 assists geleverd. Misschien dat hij maar voor een half miljoentje is gekocht, dan is het niet erg als hij mislukt maar we hebben gewoon een versterking nodig die er meteen staat.
Babel spoort niet, die wordt overal niet voor niets uitgekotst. Die denkt nog steeds dat ie geweldig is.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou Frank Ryan Babel niet weer draaiende krijgen? Die jongen is even oud als Boerrigter maar heeft wel 42 interlands, twee eindtoernooien en Premier League ervaring. Misschien is 'ie wel te huren...
Die jongen gun ik een club als RKC .quote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Babel spoort niet, die wordt overal niet voor niets uitgekotst. Die denkt nog steeds dat ie geweldig is.
Frank en co. lijken erg voorzichtig op selectiegebied. Die gaan op zeker geen speler halen als die niet (een heel stuk) beter is dan wat er op dat moment in de jeugd loopt. Hun oordeel is mij waard dan wat stats.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Ferdii het volgende:
Van de 11 matches dit seizoen heeft Sana dus 1 maal op de bank gezeten, 2 maal er laat ingekomen en 6 maal eruit gewisseld....
Kom er dus op neer dat hij enkel de laatste 2 matches een volledige wedstrijd heeft gespeeld en de rest niet![]()
En in alle 10 de matches heeft hij geen enkele assist gegevenHij speelde daar wel vanaf LM of RM. Het hele seizoen heeft hij 4-4-2 of 4-2-3-1 gespeeld.
Dat wordt nog leuk dus de eerste wedstrijden in een nieuwe rol
Tot nu toe heeft hij wel de schijn tegen zich, hopen dat hij zich snel aanpast een toppertje wordt
De rest van zijn stats zijn ook niet erg denderend![]()
2011: 12 matches, 1 goals 2 assist
2010: 15 matches 1 goal 2 assist
2009: 21 matches, 2 goals, 2 assist
![]()
Moet er toch wel uit te meppen zijn? Het zal nooit een topper worden, maar een Babel die de talenten die hij heeft benut kan voor Ajax meer dan bruikbaar zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Babel spoort niet, die wordt overal niet voor niets uitgekotst. Die denkt nog steeds dat ie geweldig is.
nee je moet zijn egotje naar de klote helpen door hem te stallen bij Almere city .quote:Op maandag 23 juli 2012 15:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Frank en co. lijken erg voorzichtig op selectiegebied. Die gaan op zeker geen speler halen als die niet (een heel stuk) beter is dan wat er op dat moment in de jeugd loopt. Hun oordeel is mij waard dan wat stats.
[..]
Moet er toch wel uit te meppen zijn? Het zal nooit een topper worden, maar een Babel die de talenten die hij heeft benut kan voor Ajax meer dan bruikbaar zijn.
Ik weet het niet hoor, ik moet altijd een beetje lachen dat ze dan nog een keer met z'n drieën zo'n wedstrijd gaan kijken, die wordt met 5-0 verloren dus zal Sana als aanvallende rechtermiddenvelder niet bijster veel hebben laten zien en hem dan toch nemen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Frank en co. lijken erg voorzichtig op selectiegebied. Die gaan op zeker geen speler halen als die niet (een heel stuk) beter is dan wat er op dat moment in de jeugd loopt. Hun oordeel is mij waard dan wat stats.
[..]
Moet er toch wel uit te meppen zijn? Het zal nooit een topper worden, maar een Babel die de talenten die hij heeft benut kan voor Ajax meer dan bruikbaar zijn.
achterin wel ja, voorin is geen noodzaak.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar we hebben gewoon een versterking nodig die er meteen staat.
Met een eenjarig contract is huren geen optie, dat wordt gelijk kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou Frank Ryan Babel niet weer draaiende krijgen? Die jongen is even oud als Boerrigter maar heeft wel 42 interlands, twee eindtoernooien en Premier League ervaring. Misschien is 'ie wel te huren...
daar is Edje Sar het niet mee eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Messi is nou niet echt een kopsterke speler nee
zijn probleem dat ie denkt dat ie alles is. zijn ego moet kapotgemaakt worden anders word het niks met hemquote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat haat iedereen hier op Babel hij heeft zich altijd goed opgesteld richting Ajax alleen is hij te vroeg naar Liverpool gegaan. Het is een toffe gozer die altijd zijn best heeft gedaan voor Ajax.
Oh, ik dacht dat hij twee jaar over had. Maar goed, als die jongen terug op niveau komt heeft hij wel genoeg restwaarde. Nogmaals, hij is een paar maanden jonger dan Boerrigter, als hij nú stopt met dwalen kan hij nog een mooie carrière hebben...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Met een eenjarig contract is huren geen optie, dat wordt gelijk kopen
Zijn ego valt ook allemaal wel mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn probleem dat ie denkt dat ie alles is. zijn ego moet kapotgemaakt worden anders word het niks met hem
Ja, ze sturen hem overal weg omdat het zo'n lieve jongen isquote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn ego valt ook allemaal wel mee.
tja zijn enige wapen is naar binnen trekken en schieten.. tis een robben maar dan 10 keer slechterquote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, verwacht niet dat hij naar Ajax komt, daar verdient hij teveel voorquote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet iedereen kent overal de juiste mensen bij de juiste clubs zoals jij, vergeef hem die foutquote:Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze sturen hem overal weg omdat het zo'n lieve jongen is.
Je kan ook gewoon niet in het systeem van de coach passen en weg gestuurd worden. Bij liverpool moest hij weg omdat hem beloofd was dat hij als spits mocht spelen en daar speelde hij nooit. Vervolgens gaat hij naar Hoffenheim waar zijn eerste maanden goed zijn tot er een nieuwe coach komt die hem niet nodig heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze sturen hem overal weg omdat het zo'n lieve jongen is.
het is nooit zijn schuld he ? weleens eraan gedacht dat ie zwaar tekort komt ?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet in het systeem van de coach passen en weg gestuurd worden. Bij liverpool moest hij weg omdat hem beloofd was dat hij als spits mocht spelen en daar speelde hij nooit. Vervolgens gaat hij naar Hoffenheim waar zijn eerste maanden goed zijn tot er een nieuwe coach komt die hem niet nodig heeft.
Voor de top komt hij tekort en ik weet ook niet hoe hij er nu voorstaat maar hij zou voor iedere Eredivisie club een aanwinst moeten zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is nooit zijn schuld he ? weleens eraan gedacht dat ie zwaar tekort komt ?
hij scoorde dit seizoen maar 1 goaltje
Jij bent wel echt een paar keer door de molen geraakt of niet? Zeg ik ergens dat het een absolute vedette is die per se naar Ajax moet komen? Alleen mag je wat meer respect hebben voor gasten die altijd 100% voor Ajax hebben gegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is nooit zijn schuld he ? weleens eraan gedacht dat ie zwaar tekort komt ?
hij scoorde dit seizoen maar 1 goaltje
Dan nog vind ik hem eerlijk gezegd geen aanwinst. Het was mij destijds al een raadsel waarom hij voor een flink bedrag door Liverpool werd overgenomen. Hij haalt veel te weinig rendement uit zijn acties. Eerst hoopte ik nog dat dit met de jaren zou komen, maar die hoop heb ik inmiddels wel opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een paar keer door de molen geraakt of niet? Zeg ik ergens dat het een absolute vedette is die per se naar Ajax moet komen? Alleen mag je wat meer respect hebben voor gasten die altijd 100% voor Ajax hebben gegeven.
100% is ook overdreven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een paar keer door de molen geraakt of niet? Zeg ik ergens dat het een absolute vedette is die per se naar Ajax moet komen? Alleen mag je wat meer respect hebben voor gasten die altijd 100% voor Ajax hebben gegeven.
Nogmaals zeg ik ergens dat hij naar Ajax moet? Ik zie persoonlijk 20 keer liever Babel bij Ajax dan een of andere gast uit zweden. Ja hij heeft altijd alles gegeven voor Ajax heb een aantal keer met hem gepraat en hij heeft echt een passie voor Ajax.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
100% is ook overdreven.
en hij hoeft niet naar Ajax te komen want de linkerkant is goed bezet
zoveel passie dat ie meteen voor het grote geld gaatquote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals zeg ik ergens dat hij naar Ajax moet? Ik zie persoonlijk 20 keer liever Babel bij Ajax dan een of andere gast uit zweden. Ja hij heeft altijd alles gegeven voor Ajax heb een aantal keer met hem gepraat en hij heeft echt een passie voor Ajax.
Liverpool was toen hij ging wereldtop. Elke speler zou die kans aannemen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zoveel passie dat ie meteen voor het grote geld gaat
Zelfkennis is een groot goed..quote:Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liverpool was toen hij ging wereldtop. Elke speler zou die kans aannemen.
twitter:IlanBoccara twitterde op maandag 23-07-2012 om 16:46:46Thanks everybody for your messages!! Today, it was my first training with Ajax, it was a dream!!! reageer retweet
Het is wel Liverpool he, een mooie club. Voor het grote geld gaan is naar Rusland of Turkije...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zoveel passie dat ie meteen voor het grote geld gaat
Met een speler van het type Narsingh bedoelen we niet zijn hoofd, Hennie Scout Spijkerman!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ach zo is die gast gewoon die wil volgens mij weer liever 11 onbekende buitenlandse faalhazen in het Ajax shirt zien ipv Nederlandse jongensquote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is wel Liverpool he, een mooie club. Voor het grote geld gaan is naar Rusland of Turkije...
ja daar gaat deze discussie overquote:Op maandag 23 juli 2012 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo is die gast gewoon die wil volgens mij weer liever 11 onbekende buitenlandse faalhazen in het Ajax shirt zien ipv Nederlandse jongens
Deze jongen is veel beter in de prijs /kwaliteits verhouding, Hanni Hanna heeft hem gescout, die wordt ook zijn persoonlijke begeleider en hairstylistquote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met een speler van het type Narsingh bedoelen we niet zijn hoofd, Hennie Scout Spijkerman!
Ik heb mijn punt al lang gemaakt joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja daar gaat deze discussie over![]()
![]()
en het is niet waar trouwens.
en ik mijn punt . dus waarom haal je er dan andere bij die niet eens kloppen?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt al lang gemaakt joh.
Alleen slaat Jou punt nergens op maar dat zullen we maar even vergeten. Ik heb laatst die discussie met jou gevoerd over de scouting en daarin liet je duidelijk blijken dat je liever buitenlandse spelers hebt dan spelers uit de eredivisie.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en ik mijn punt . dus waarom haal je er dan andere bij die niet eens kloppen?
nee ? ik heb alleen gezegd dat ze meer moesten kijken naar afrika etc en er goed op moesten scouten en geen halve aankopen meer doen. er word hier gedaan alsof de eredivisie heilig is.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen slaat Jou punt nergens op maar dat zullen we maar even vergeten. Ik heb laatst die discussie met jou gevoerd over de scouting en daarin liet je duidelijk blijken dat je liever buitenlandse spelers hebt dan spelers uit de eredivisie.
We gaan deze discussie niet nog eens voerenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee ? ik heb alleen gezegd dat ze meer moesten kijken naar afrika etc en er goed op moesten scouten en geen halve aankopen meer doen. er word hier gedaan alsof de eredivisie heilig is.
dat er halve aankopen uit het buitenland binnen komen is de schuld van Ajax, hadden ze maar beter moeten scouten
Geen idee ik geloof het pas als hij gepresenteerd is.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:15 schreef Saind het volgende:
Iemand enig idee of deze gozer kan voetballen?
100% mee eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja wat Sana betreft is het nooit goed he, halen ze iemand uit de Eredivisie dan kijken ze nooit eens verder in het buitenland en doen ze alles via Studio Sport. Halen ze gevestigde namen voor flinke bedragen vraagt iedereen zich af waarom Ajax die niet al jaren terug in het buitenland had kunnen oppikken.
Het laatste wat ik verwacht van Ajax is dat ze een B-klasse vleugelspeler uit het buitenland halen. Als Ajax íets goed kan is het het opleiden van wingers. Derk, Sulejmani, Fisher, Ebecilio, Ozbiliz. Lukoki, Serreo, Schone - is dat niet voldoende voor twee posities?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze jongen is veel beter in de prijs /kwaliteits verhouding, Hanni Hanna heeft hem gescout, die wordt ook zijn persoonlijke begeleider en hairstylist
Want je hebt Sana hoe vaak precies zien spelen?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het laatste wat ik verwacht van Ajax is dat ze een B-klasse vleugelspeler uit het buitenland halen. Als Ajax íets goed kan is het het opleiden van wingers. Derk, Sulejmani, Fisher, Ebecilio, Ozbiliz. Lukoki, Serreo, Schone - is dat niet voldoende voor twee posities?
En als je drie weken lang "Narsingh!" en "Assaidi!" hebt gehoord, is dit natuurlijk een nogal dikke faal.
Je hebt Sana zien spelen?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het laatste wat ik verwacht van Ajax is dat ze een B-klasse vleugelspeler uit het buitenland halen. Als Ajax íets goed kan is het het opleiden van wingers. Derk, Sulejmani, Fisher, Ebecilio, Ozbiliz. Lukoki, Serreo, Schone - is dat niet voldoende voor twee posities?
En als je drie weken lang "Narsingh!" en "Assaidi!" hebt gehoord, is dit natuurlijk een nogal dikke faal.
De waarheid. Ajax ligt onder een vergrootglas. En terecht. Als je de grootste club van Nederland pretendeert te zijn moet je ook een beetje tegen kritiek kunnen. Dat hoort erbij.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja wat Sana betreft is het nooit goed he, halen ze iemand uit de Eredivisie dan kijken ze nooit eens verder in het buitenland en doen ze alles via Studio Sport. Halen ze gevestigde namen voor flinke bedragen vraagt iedereen zich af waarom Ajax die niet al jaren terug in het buitenland had kunnen oppikken.
Nee, jij hebt Sana nog nooit zien spelen en vindt het nu al drie keer niets. Dat heeft niets met een vergrootglas te maken hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De waarheid. Ajax ligt onder een vergrootglas. En terecht. Als je de grootste club van Nederland pretendeert te zijn moet je ook een beetje tegen kritiek kunnen. Dat hoort erbij.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, jij hebt Sana nog nooit zien spelen en vindt het nu al drie keer niets. Dat heeft niets met een vergrootglas te maken hoor.
quote:
Dat is niet nodig. Mijn punt is: Ajax heeft voldoende vleugelspelers en is bovendien prima in staat deze types zelf op te leiden. Een buitenlandse back, verdedigende middenvelder of centrale verdediger aantrekken, dát was een logische beslissing geweest omdat de jeugdopleiding daarin tekort schiet.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want je hebt Sana hoe vaak precies zien spelen?
Dat is wel nodig, aangezien jij "weet" dat het een B-klasse vleugelspeler is.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet nodig. Mijn punt is: Ajax heeft voldoende vleugelspelers en is bovendien prima in staat deze types zelf op te leiden. Een buitenlandse back, verdedigende middenvelder of centrale verdediger aantrekken, dát was een logische beslissing geweest omdat de jeugdopleiding daarin tekort schiet.
Hoezo is dat niet nodig? Hoe kun je nou iemand beoordelen op basis van niets?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is niet nodig. Mijn punt is: Ajax heeft voldoende vleugelspelers en is bovendien prima in staat deze types zelf op te leiden. Een buitenlandse back, verdedigende middenvelder of centrale verdediger aantrekken, dát was een logische beslissing geweest omdat de jeugdopleiding daarin tekort schiet.
ik ga hard soppen als die laatste naar ons komtquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broertjes?
Dat is jouw mening dus ja. Het TH is het daarmee oneens, op rechtsbuiten komt er niet zoveel aan hoor. Özbiliz, Lukoki en de Sa komen alle 3 uiteindelijk zeer waarschijnlijk te kort.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet te klein voor Ajax?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik ga hard soppen als die laatste naar ons komt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En de mentaliteit he, die jongen moet wel een goeie mentaliteit hebben.
Voor de zoveelste keer, hij heet Fischer niet Fisher. Dan noem je nog Serero en Schöne, dat zijn middenvelders. Ebecilio, Özbiliz en Lukoki komen kwaliteit te kort zoals ik al zei.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb het over verdedigende klasse t.o.v. aanvallende kwaliteit. Tegen Celtic hebben we allemaal kunnen zien dat het voetballen en scoren niet zo'n probleem is. Met het vertrek van Vertonghen en het aanstaande vertrek van Anita zakt Ajax een flink stuk weg qua verdediging, balverovering en hard werken. Dat gat zal moeten worden opgevuld, en dat doe je niet met een 23-jarige Zweedse aanvaller die geen basisspeler is en bijna uit zijn contract loopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is wel nodig, aangezien jij "weet" dat het een B-klasse vleugelspeler is.
En dan noem jij een back aantrekken wél logisch?! We hebben met VdW, Van Rhijn, Ligeon, Boilesen, Koppers, Dijks en eventueel Blind genoeg backs die wél meekunnen in de eredivisie. De helft van onze vleugelspelers kan dat niet of is van nature niet eens een vleugelspeler.
En dus geen donder kost. En omdat we een verdediger nodig hebben volgens jou mogen we niets anders aantrekken? Da's toch gek?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb het over verdedigende klasse t.o.v. aanvallende kwaliteit. Tegen Celtic hebben we allemaal kunnen zien dat het voetballen en scoren niet zo'n probleem is. Met het vertrek van Vertonghen en het aanstaande vertrek van Anita zakt Ajax een flink stuk weg qua verdediging, balverovering en hard werken. Dat gat zal moeten worden opgevuld, en dat doe je niet met een 23-jarige Zweedse aanvaller die geen basisspeler is en bijna uit zijn contract loopt.
Ik zet mijn vraagtekens bij de prioriteiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus geen donder kost. En omdat we een verdediger nodig hebben volgens jou mogen we niets anders aantrekken? Da's toch gek?
Een linksbenige centrale verdediger en een rechtsbuiten, niks meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij de prioriteiten.
Tja. Ik denk niet dat Pettersson denkt, ik bel wel ff als ze een verdediger hebben gehaald....quote:Op maandag 23 juli 2012 17:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want jij weet wat er verder speelt???quote:Op maandag 23 juli 2012 17:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij je geestelijke gesteldheid. Echt overal waar ik kom praat je poep, of dat nou hier, het Feyenoord topic of het Twente topic isquote:Op maandag 23 juli 2012 17:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, dus van mij mag hij vaker posten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij je geestelijke gesteldheid. Echt overal waar ik kom praat je poep, of dat nou hier, het Feyenoord topic of het Twente topic is. Kun je het nog wel leuk formuleren, maar je snapt er gewoon geen reet van.
Lukoki, de Sa, Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio; er zijn er genoeg die daar kunnen spelen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want jij weet wat er verder speelt???
Nee, dit is niet serieus toch?!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lukoki, de Sa, Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio; er zijn er genoeg die daar kunnen spelen.
Het is net alsof Feyenoord nóg een centrale middenvelder koopt; volledig overbodig.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lukoki, de Sa, Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio; er zijn er genoeg die daar kunnen spelen.
Het is net alsof Feyenoord nóg een centrale middenvelder koopt; volledig overbodig.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ebecilio, Özbiliz en Lukoki komen kwaliteit te kort zoals ik al zei.
van mij mogen die jongens naar Twente. kijken of je het dan nog zo leuk vindtquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat compliment wat betreft formuleren stop ik fijn in mijn zak. (Hell! Misschien zet ik het zelfs op mij cv!) De rest van je bezwaren komen voort uit het feit dat je het simpelweg niet met me eens bent. En dat is natuurlijk prima.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij je geestelijke gesteldheid. Echt overal waar ik kom praat je poep, of dat nou hier, het Feyenoord topic of het Twente topic is. Kun je het nog wel leuk formuleren, maar je snapt er gewoon geen reet van.
Mensen laten lachen en even uit hun dagelijkse sleur halen is altijd mooi meegenomen; wie weet wacht mij een mooie carrière als cliniclown.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, dus van mij mag hij vaker posten.
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Devv het volgende:
Als de Boer ook dit jaar weer kampioen wordt, dat is het echt een topcoach. Zeker als je ziet hoe matig de selectie de afgelopen seizoenen eigenlijk was.
Het is al een topcoach.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Devv het volgende:
Als de Boer ook dit jaar weer kampioen wordt, dat is het echt een topcoach. Zeker als je ziet hoe matig de selectie de afgelopen seizoenen eigenlijk was.
ziet er als een diepgaande analyse uit iddquote:Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Analyse van iemand die een complete wedstrijd van hem zit te kijken op youtube:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3087-9.php#post278809
Wedstrijd van 12 juli.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ziet er als een diepgaande analyse uit idd
Punt is dat we nu een mening hebben van iemand die 'm ook daadwerkelijk heeft zien spelen. Iedereen hier geeft zijn mening zonder die knul ook maar een keer gezien te hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ziet er als een diepgaande analyse uit idd
Dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef davihaa het volgende:
[..]
Punt is dat we nu een mening hebben van iemand die 'm ook daadwerkelijk heeft zien spelen. Iedereen hier geeft zijn mening zonder die knul ook maar een keer gezien te hebben.
familie van de rapper?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.aftonbladet.se(...)g/article15155109.ab
John Steen Olsen heeft hem dus ook bekeken. Die heeft eerder al Eriksen, Fischer en Boilesen naar Ajax gehaald.
twitter:barcastuff twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:35:05Marc Muniesa is close to joining Ajax. Issue left is if he'll leave on loan or on permanent deal with buyback option in 2-3 years. sport reageer retweet
Leuk nieuws.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:35:05Marc Muniesa is close to joining Ajax. Issue left is if he'll leave on loan or on permanent deal with buyback option in 2-3 years. sport reageer retweet
Niet te vroeg juichen, maar ik hoop met je me.quote:
Doe maar die laatste optie.. Al denk ik dat hij zelf liever verhuurd word..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat heel makkelijk zijn tegenstander voorbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ook heel wat beelden bekeken, hij speelt daar altijd op links in een 4-4-2 systeem. Rechts is absoluut zijn sterke been.
Technisch oogt het hij heel goed inderdaad, legt met rechts de bal ook overal neer. Goeie corners ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat heel makkelijk zijn tegenstander voorbij.
Ik ben benieuwd, en niet te vergeten: Bergkamp & Frankie maken spelers beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Technisch oogt het hij heel goed inderdaad, legt met rechts de bal ook overal neer. Goeie corners ook.
Tegenstanders zijn ook niet bepaald eredivisie niveauquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat heel makkelijk zijn tegenstander voorbij.
Zal hij hier iets meer moeite hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn ook niet bepaald eredivisie niveau
Idd, Manolev ben je niet zomaar voorbijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal hij hier iets meer moeite hebben.
Bajrami kwam daar ook heel gemakkelijk langs iedereen, die van utreg scoorde daar makkelijk. Wilde gok dat ajax neemtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal hij hier iets meer moeite hebben.
Manolev hoef je niet voorbij, die staat altijd rechtsvoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, Manolev ben je niet zomaar voorbij
Een gok die je wel kunt nemen, qua kosten is het niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bajrami kwam daar ook heel gemakkelijk langs iedereen, die van utreg scoorde daar makkelijk. Wilde gok dat ajax neemt
Niet echt een "wilde' gok. Niet alsof het een gigantisch risico zal zijn. Kost bijna niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bajrami kwam daar ook heel gemakkelijk langs iedereen, die van utreg scoorde daar makkelijk. Wilde gok dat ajax neemt
Met mano speel je altiijd met 10 tegen 12quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, Manolev ben je niet zomaar voorbij
Dat is het hem juist, 1 jaar contract, 23 en ajax is de enige die hem dit moment wil. Andere clubs slapen of hij is toch niet zo goed als gedacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet echt een "wilde' gok. Niet alsof het een gigantisch risico zal zijn. Kost bijna niks.
Achja we zullen zien. Misschien wordt het een 'Boerrightertje'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, 1 jaar contract, 23 en ajax is de enige die hem dit moment wil. Andere clubs slapen of hij is toch niet zo goed als gedacht.
Kost idd wel weinig, dus dat valt wel mee gelukkig
Schijn dat er ook een Italiaanse "topclub" achter 'm aan zit, maar dat is maar een gerucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, 1 jaar contract, 23 en ajax is de enige die hem dit moment wil. Andere clubs slapen of hij is toch niet zo goed als gedacht.
Zonde van zijn leeftijd anders haalde hij Oranje makkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja we zullen zien. Misschien wordt het een 'Boerrightertje'
Heeft nog een contract tot 31 december, competitie is anders in Zweden. Er is ook nog een Italiaanse topclub geïnteresseerd aldus Zweedse media.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En van z'n rug, vergeet z'n rug niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zijn leeftijd anders haalde hij Oranje makkelijk
Boerrigter is weer fit. Maarja. Hoelang zou dat weer duren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja we zullen zien. Misschien wordt het een 'Boerrightertje'
Als je echt fit bent speel je ook, dat heeft hij nog niet gedaan, ze zeggen dat zijn blessure niet chronisch is, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Boerrigter is weer fit. Maarja. Hoelang zou dat weer duren.
Dat. Maar als iets niet chronisch is, wil dat nog niet betekenen dat het geen zwak punt is. Wat gebeurd er als ie verkeerd landt na een kopbal, of een flinke duw in de rug krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je echt fit bent speel je ook, dat heeft hij nog niet gedaan, ze zeggen dat zijn blessure niet chronisch is, laten we het hopen.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 11:26:02Gregory Van Der Wiel: "Die nieuwkomers krijgen, bam, dubbele of driedubbele salarissen" #AJAX reageer retweet
Zit wel wat in wat hij zegt maar dat is niet alleen bij Ajax zo, wel wilde hij zelf zijn contract niet verlengen omdat hij dacht een klappertje te kunnen maken bij een topclub, dan moet je achteraf ook niet zeiken dat je contract niet is opgewaardeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef Lemsterr het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 11:26:02Gregory Van Der Wiel: "Die nieuwkomers krijgen, bam, dubbele of driedubbele salarissen" #AJAX reageer retweet
Greg moet z'n mond houden, ten eerste vanwege zjin prestaties, en ten tweede omdat hij niet wil verlengen. Dus idd, gewoon een reserverol.quote:Van der Wiel baalt van beleid Ajax
AMSTERDAM - Gregory van der Wiel vindt dat Ajax hem de kans heeft ontnomen om nog een seizoen te spelen voor de Amsterdammers.
De 24-jarige rechtsback heeft een in 2013 aflopende verbintenis bij de landskampioen, reden waarom Ajax hem deze zomer wil verkopen.
Omdat praten over contractverlenging geen optie is voor Van der Wiel, vreest hij voor een reserverol als hij geen nieuwe club vindt.
"De kans bestaat dat ik op de bank beland. Dat is me duidelijk geworden", zegt de international in het nieuwe magazine van NUsport. "Jammer. Spelen bij Ajax is nog steeds een jongensdroom. Maar ja, Ajax maakt het me moeilijk. Dit is helaas het beleid van de club."
Ditquote:Greg moet z'n mond houden, ten eerste vanwege zjin prestaties, en ten tweede omdat hij niet wil verlengen. Dus idd, gewoon een reserverol.
Hij wil niet tekenen, of je moet hem een salaris geven die ze bij de europese top geven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef Catch22- het volgende:
Wat krijgt Greg? Ze moeten hem gewoon nu 2 jaar extra laten tekenen voor een goed salaris en hem een jaar goed laten ballen.
Ajax winst, want een goede RB (als hij zijn best doet) hij een dik salaris en de kans om zich in de kijker te spelen voor een goede club.
Goeie god dat er nog mensen zijn die hem willen na zijn uitsprakenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef Catch22- het volgende:
Wat krijgt Greg? Ze moeten hem gewoon nu 2 jaar extra laten tekenen voor een goed salaris en hem een jaar goed laten ballen.
Ajax winst, want een goede RB (als hij zijn best doet) hij een dik salaris en de kans om zich in de kijker te spelen voor een goede club.
Hij denkt aan de toekomst van Ajax. Jij blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Goeie god dat er nog mensen zijn die hem willen na zijn uitspraken
Ik snap hem wel. Maar je dwingt hem nu om een transfer naar een kloteclub te maken. Daar gaat Ajax ook niets aan over houden, dus zijn er alleen maar verliezers. Als hij bijtekent, dan kan je hem rustig 1,5-2 miljoen per jaar geven, dat haal je er makkelijk uit als hij een goed jaar draait aan transfergeld volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Goeie god dat er nog mensen zijn die hem willen na zijn uitspraken
net wat ajacied4lf zegt : die tekent alleen maar bij als die 2 of 3 miljoen per jaar krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Maar je dwingt hem nu om een transfer naar een kloteclub te maken. Daar gaat Ajax ook niets aan over houden, dus zijn er alleen maar verliezers. Als hij bijtekent, dan kan je hem rustig 1,5-2 miljoen per jaar geven, dat haal je er makkelijk uit als hij een goed jaar draait aan transfergeld volgend jaar.
Je moet toch ook wel snappen dat dit voor hem een rottige situatie is. Ik snap wel dat hij geen genoegen neemt met het salaris dat hij nu krijgt, of voor dat salaris niet wil bijtekenen
Juist wel. De toekomst is van Rhijn. Van der Wiel is passé.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij denkt aan de toekomst van Ajax. Jij blijkbaar niet...
Voor v. Rhijn is het nog veelste vroeg om alle wedstrijden te spelen, ik denk zelfs dat hij dat niet red (vermoeidheid).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Juist wel. De toekomst is van Rhijn. Van der Wiel is passé.
Met vd Wiel als 2e rechtsback ga ik akkoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor v. Rhijn is het nog veelste vroeg om alle wedstrijden te spelen, ik denk zelfs dat hij dat niet red (vermoeidheid).
Dus je hebt sowieso een 2e rechtsback nodig.
quote:Ajax niet naar Gay Pride
„Ook Ajax vindt dat de homofobie aangepakt moet worden, maar je kunt ons niet op een boot verwachten”, zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen het AD. Belangenorganisaties voor homoseksuelen ProGay en COC vinden het jammer dat Ajax niet meevaart. „Het zou een enorme stap zijn voor de acceptatie van homo's in de voetbalwereld”, zegt Irene Hemelaar, directeur van ProGay.
Vorige week zei Ajax-trainer Frank de Boer in een interview met tv-zender BNN dat homo's a-sportief zijn. Hij haastte zich daarna te zeggen dat 'het voetbal van iedereen i
Zal hij denk ik 19 wedstrijden spelen, kun je hem uiteindelijk gewoon verkopen voor een miljoentje of 5.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met vd Wiel als 2e rechtsback ga ik akkoord
nou en. Als hij blijft levert hij niets op en je verkoopt hem nu ook niet voor een goed bedrag...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
net wat ajacied4lf zegt : die tekent alleen maar bij als die 2 of 3 miljoen per jaar krijgt
als ja. ik vrees weer een ongemotiveerde slappe zak .quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou en. Als hij blijft levert hij niets op en je verkoopt hem nu ook niet voor een goed bedrag...
Als hij een jaar goed speelt verkoop je hem voor 8-10 miljoen volgende zomer, nu krijg je misschien 3 voor hem. Dan kan je makkelijk 1 seizoen 1 miljoen verhoging uitkeren, dat betaalt zich wel terug.
wat zie jij onder ''je best doen'' ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:38 schreef Catch22- het volgende:
hij deed toch gewoon zijn best na zijn blessure?
Maarja, ik ga verder niet discussieren met jullie want hij kan het toch niet meer goed doen.
Ik vond hem ook niet zo slecht bij zijn terugkeer maar voor een speler die al 4 jaar basis speler is en een WK finale achter de rug heeft en vele interlands is dat niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Catch22- het volgende:
gewoon ervoor gaan. Hij scoorde toch een belangrijke goal tegen twente
klopt en daarvoor moet je hem nu 2 miljoen per jaar gevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Catch22- het volgende:
gewoon ervoor gaan. Hij scoorde toch een belangrijke goal tegen twente
Nee hoor, als ie nu gewoon weer goed speelt is er neits aan de hand, maar hij moet zich wel bewijzen weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Catch22- het volgende:
hij was er een paar maanden uitgeweest he..
Maarja, praten als brugman, hij heeft het blijkbaar verbruid.
Potentieel 70 miljoenquote:
Mahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:36 schreef The_Groove het volgende:
Potentieel 70 miljoen
25 Eriksen, 25 Fischer, 15 Boilesen en 5 Schone
Ja en Vd Wiel eerst maar eens dat hij een waardeloos spelertje is en niet naar een topclub kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:28 schreef The_Groove het volgende:
Ajax moet wel gaan accepteren dat ze niet de hoofdprijs kunnen krijgen voor Greg.
Heeft gewoon gelijk hoor, potentieel. Behalve Schone, weet niet of je daar ooit 5 mil voor krijgt.quote:
Eriksen ga je nooit van je leven 25 miljoen voor krijgen hoor. Die vent laat 1 op de 10 wedstrijdjes iets leuks zien maar nooit dat je zegt WOW. Ook op het EK totaal door de mand gezakt weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft gewoon gelijk hoor, potentieel. Behalve Schone, weet niet of je daar ooit 5 mil voor krijgt.
Maar goed jij bent dan sowieso een achterlijke mongool dus waarom reageer ik eigenlijk
Ik zie hem nog wel een aankoop voor de bank zijn voor een buitenlandse topclub. Ik bedoel Urby was ook opeens naar AC Milanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja en Vd Wiel eerst maar eens dat hij een waardeloos spelertje is en niet naar een topclub kan.
Eriksen wilde Man U al 20 op bieden. En hij zegt ook potentieel. Niet dat we dat er nu direct handje contantje voor krijgen. Maar ze hebben wel de potentie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eriksen ga je nooit van je leven 25 miljoen voor krijgen hoor. Die vent laat 1 op de 10 wedstrijdjes iets leuks zien maar nooit dat je zegt WOW. Ook op het EK totaal door de mand gezakt weer.
Fischer wil ik ook nog niets over zeggen, maar 25 miljoen lijkt me toch wel beetje erg veel.
En Boilesen voor 15 miljoen? Die vent heeft afgelopen jaar nog geen deuk in een pak boter geschopt??
Eriksen is 20! Wie weet heeft hij dit jaar het seizoen van z'n leven. In een matig seizoen levert het jonge jochie, die pas over 5 jaar op z'n best is - 15 assists en 7 goals. Dat zijn gewoon goede statistieken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Eriksen ga je nooit van je leven 25 miljoen voor krijgen hoor. Die vent laat 1 op de 10 wedstrijdjes iets leuks zien maar nooit dat je zegt WOW. Ook op het EK totaal door de mand gezakt weer.
Fischer wil ik ook nog niets over zeggen, maar 25 miljoen lijkt me toch wel beetje erg veel.
En Boilesen voor 15 miljoen? Die vent heeft afgelopen jaar nog geen deuk in een pak boter geschopt??
17 assists en 7 goals en alleen in de eredivisie, in de CL en EL had hij ook 3/4 assists ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eriksen is 20! Wie weet heeft hij dit jaar het seizoen van z'n leven. In een matig seizoen levert het jonge jochie, die pas over 5 jaar op z'n best is - 15 assists en 7 goals. Dat zijn gewoon goede statistieken.
Boilesen is vaak geblesseerd ja, maar als hij die overkomt en gewoon 3 jaar fit is, krijg je voor Boilesen de hoofdprijs. Olsen ziet het ook bij Denemarken, daarom was Boilesen de oh zo gewilde Poulsen van AZ voorbij in de Deense selectie.
Ga er effe serieus op in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
Uh...Als je op Fischer zoekt via tumblr dan kom je een serie foto's tegen die ehm..Frank de Boer z'n ongelukkige uitspraak ontkrachten....
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
Uh...Als je op Fischer zoekt via tumblr dan kom je een serie foto's tegen die ehm..Frank de Boer z'n ongelukkige uitspraak ontkrachten....
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk hoor, potentieel. Behalve Schone, weet niet of je daar ooit 5 mil voor krijgt.
Maar goed jij bent dan sowieso een achterlijke mongool dus waarom reageer ik eigenlijk
Schone is een international, als hij ervoor kan zorgen dat hij een basisplek krijgt, en een aantal keer belangrijk is voor Ajax, dan zit je al snel op 5 mil.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelijk kampioen, CL en wereldbeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat leuk dat Ajax eindelijk ook meedoet met het damesvoetbal.
Onder leiding van Louise van Galenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelijk kampioen, CL en wereldbeker.
Jullie hebben wel direct de knapste te pakken geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelijk kampioen, CL en wereldbeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente heeft deze dame van Heerenveen "gekocht" (wat kosten vrouwen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een interview zei ze iets van "ik heb eerst rustig alle opties op een rij gezet met mijn vriendin.."
In het vrouwenvoetbal is gay zijn dus blijkbaar niet zo'n taboe.![]()
Ik denk trouwens wel dat:
- gemiddeld minder dan 1 op de 10 mannen in het profvoetbal homo is
- gemiddeld méér dan 1 op de 10 vrouwelijke voetballers lesbisch is
Look behind you! It's your ass!
Streep er doorheen als het maanden gaat duren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
Muniesa net geblesseerd geraakt in een oefenwedstrijd van Barca.
Soap.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar:
1. Nuytink
2. Gouweleeuw
3. Forgiver
4. Douglas (?)
5. Matthijssen (?)Look behind you! It's your ass!
quote:Linse: 'Ajax niet concreet voor Mathijsen'
De naam van Joris Mathijsen is de afgelopen dagen vaak in verband gebracht met Ajax. Diverse kleinere media meldden zelfs al dat Ajax met Mathijsen in gesprek zou zijn gegaan, maar volgens zaakwaarnemer Rodger Linse klopt daar helemaal niks van.
Ajax Showtime belde de belangenbehartiger van Mathijsen dinsdagmiddag op en kreeg een stellig antwoord. 'Nee, er speelt niks tussen Ajax en Joris. Er is geen concrete aanbieding of iets dergelijks', vertelde Linse helder. 'Van die geruchten is dus helemaal niets waar. Daar klopt niks van. Media die dat meldden moeten maar op zoek naar nieuwe tipgevers.'
Tijdens de vorige zomer probeerde Ajax overigens wel degelijk om Mathijsen naar Amsterdam te halen. Destijds stond Mathijsen daar voor open, maar Vertonghen vertrok uiteindelijk niet en zodoende werd de interesse van Ajax nooit concreet. Mathijsen vertrok daarop naar Malaga. De 32-jarige verdediger staat nu nog voor slechts één jaar onder contract in Spanje.
quote:Ajax bevestigt langer verblijf spits Gavra
Ajax heeft via de officiële kanalen bevestigd dat proefspeler Cristian Gavra een week langer bij Ajax op stage mag blijven. De Roemeense spits trainde al een week mee bij Jong Ajax.
De stage van Bogdan Tiru, een andere Roemeense stagiair, zal niet worden verlengd. Over hem lijkt de technische staf minder tevreden. Gavra krijgt een week langer de tijd om Ajax van zijn kwaliteiten te overtuigen.
quote:Ajax niet in de markt voor Babel
Ryan Babel kreeg maadag definitief te horen dat hij mag vertrekken bij TSG Hoffenheim. Aangezien Ajax nog altijd geen nieuwe rechtsbuiten en extra spits heeft binnengehaald, gonsde het direct van de geruchten dat de 25-jarige Babel weleens terug zou kunnen keren naar Amsterdam. Ajax blijkt echter geen interesse te hebben.
'We zullen heel nauwkeurig moeten zijn bij de keuze voor een volgende club voor Babel', legde Babels zaakwaarnemer Winny Haatrecht dinsdag uit in gesprek met NU Sport. 'Over zijn voorkeuren zeg ik niks. Nee, ook niet over de vraag of een terugkeer naar een Nederlandse club een optie is. Dat speelt op dit moment niet, dus het is niet reëel het daarover te hebben.'
quote:Petterson: 'Sana technisch vaardig'
Stefan Petterson heeft Tobias Sana voor Ajax gescout. In het Algemeen Dagblad legt hij dinsdag uit waarom hij positief is over de 23-jarige aanvaller van IFK Goteborg.
'Ik heb Ajax alleen maar een tip gegeven over Sana. Dat ze hem eens moesten gaan bekijken. Wat ze er dan verder mee doen, moeten ze zelf weten, dat is niet aan mij. Hij is een van de grootste talenten van Zweden', zegt Petterson.
'In het matig draaiende IFK is Sana de positieve uitzondering. Hij brengt echt een beetje extra in dat elftal. Sana is snel en technisch vaardig. Je zou hem wel een typische Ajax-speler kunnen noemen.'
quote:Boccara kost Ajax half miljoen
Ilan Boccara (19) heeft voor circa 500.000 euro de overstap van Paris-Saint Germain naar Ajax gemaakt. Dat meldde zijn management dinsdag in gesprek met AjaxShowtime.com. 'Er waren diverse andere clubs zeer concreet', aldus zaakwaarnemer Alain Bussac.
'Boccara verzocht PSG deze zomer om een transfer, vanwege de nieuwe richting die PSG in is geslagen met het nieuwe Qatarese bestuur. Met al de grote spelers die worden aangetrokken, is het bij PSG moeilijk geworden voor jonge talenten om door te breken', legde Bussac uit aan AjaxShowtime.com. 'Toen de vertrekwens van Boccara bekend was, meldden naast Ajax ook AS Saint-Etienne en Evian TG zich met goede aanbiedingen. Ook één van de absolute topclubs uit Italië had interesse, maar die naam kan ik helaas niet prijsgeven.'
'Boccara koos voor Ajax, omdat dat een club naar zijn hart is. Zijn moeder is Nederlands en zijn vader is een groot fan van Ajax', vertelt Bussac verder. 'Toen we vernamen dat de gebroeders De Boer al enkele maanden geïnteresseerd waren in Ilan, had hij meteen zijn keuze voor Ajax gemaakt. Hij was erg enthousiast om voor Ajax te gaan spelen.'
'Uiteindelijk heeft Ajax circa 500.000 euro betaalt voor Boccara. Hij zal de eerste maanden in principe uitkomen voor Jong Ajax. De club heeft hem verteld dat hij een kans zal krijgen bij het eerste elftal en dat men op hem rekent in de toekomst. Het blijft sport, dus zijn kansen zullen afhangen van zijn prestaties op de trainingen en de selectie van de coach', besluit de zaakwaarnemer.
Boccara is jeugdinternational voor Oranje en kan als verdedigende middenvelder uit de voeten. Hij heeft bij Ajax een contract getekend met de duur van drie jaar. Ajax heeft een eenzijdige optie om dat contract met nog een extra jaar te verlengen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Soap.Gezien de komst van Bocarra en zeer waarschijnlijk Sana neem ik aan dat ze nog wel een buitelandse optie ergens hebben. Die veel te dure Eredivisie spelers mogen allemaal wel wegblijven, dan kun je net zo goed Blind en Denswil gaan gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar:
1. Nuytink
2. Gouweleeuw
3. Forgiver
4. Douglas (?)
5. Matthijssen (?)![]()
God wil Daley in de basis...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
Heeft al 1 keer eerder een kruisband gescheurd, hopelijk valt het mee voor hem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Muniesa lijkt over, leek op een zware blessure.
De kritiek was altijd dat Ajax niet verder keek dan de landsgrenzen, dus wat dat betreft hebben ze me verrast met twee volslagen onbekende "buitenlanders".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien de komst van Bocarra en zeer waarschijnlijk Sana neem ik aan dat ze nog wel een buitelandse optie ergens hebben. Die veel te dure Eredivisie spelers mogen allemaal wel wegblijven, dan kun je net zo goed Blind en Denswil gaan gebruiken. [ afbeelding ]
dan word het Blindje dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Boilesen, Blind en Denswil laten knokken om die plek naast Alderweireld and be done with it. Als je een speler gaat halen kom je ondertussen bij de D-keus uit.
quote:
quote:Blind wants clarity on Ajax future
23 July 2012
Daley Blind is eager to secure a contract extension with Eredivisie champions Ajax. The defender's current deal with the Dutch giants is due to expire at the end of the 2012/13 campaign.
"I had a brief chat with the coach before pre-season kicked off. I intend to sign a new deal with Ajax, and the club have the same intention," Blind told De Telegraaf.
"I'm only focusing in playing football for now, though. I will have to grab every chance I get. I have to convince the coach that I have what it takes to replace Jan (Vertonghen). I know that I have the quality."
Ajax coach Frank de Boer said that his side are ready to open contract talks with the 22-year-old, and is hopeful he will be able to follow in the footsteps of Vertonghen, who left for Tottenham Hotspur this off-season.
"Daley is not as quick and strong as Jan just yet, but it's up to us whether he can reach that level," the former Netherlands international said. "We will open talks as soon as we've wrapped up our other transfer dealings."
http://www.soccerway.com/(...)rity-on-ajax-future/
Hij oogt onzeker... volgens mij wordt hij binnen Ajax ook als sulletje gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Blind moet denken. Op de backposities is het een drama, hij schiet tekort voor een plek op het middenveld (net als Vertonghen destijds), hij kan wel een aardige verdediger worden, maar zo goed als Vertonghen zie ik niet snel gebeuren. Hij mist gewoon iets, kan er mijn vinger niet echt op leggen.
hij zakt als eerste door het ijs als het wat slechter gaatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Blind moet denken. Op de backposities is het een drama, hij schiet tekort voor een plek op het middenveld (net als Vertonghen destijds), hij kan wel een aardige verdediger worden, maar zo goed als Vertonghen zie ik niet snel gebeuren. Hij mist gewoon iets, kan er mijn vinger niet echt op leggen.
Het is ook een softie ja. Maar papa Blind was nou ook niet bepaald een keiharde, wel iemand die onverstoorbaar was. De Vrij is ook geen beul, maar oogt wel stabieler dan Blind.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij oogt onzeker... volgens mij wordt hij binnen Ajax ook als sulletje gezien.
als het waar is worden ze zoals verwacht wanhopigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat van Matthijsen is toch een grapje hoop ik?
Tegen Celtic had hij een paar keer oliedom balverlies. Ploegen als Madrid hebben een halve kans nodig om 2 doelpunten te maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Ooku het volgende:
Ik vind blind eigenlijk steeds maar beter worden. Hij verdient gewoon een kans op lcv.
Hmm, moet er niet aan denken in de CL, wel leuk voor NL.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Ooku het volgende:
Ik vind blind eigenlijk steeds maar beter worden. Hij verdient gewoon een kans op lcv.
als het meezit wel ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, moet er niet aan denken in de CL, wel leuk voor NL.
Helaas. Zag er al niet best uit, en dan ook nog dit horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef ValHallen het volgende:
''The first tests have shown Muniesa has torn his right knee ligaments. He could be out for the whole season.'' - Barcastuff
Voor 2/3 van de competitieduels kan hij prima basis spelen. In topwedstrijden zal hij een te zwakke schakel blijken. Maar goed, er gloort geen - aanzienlijk - betere aankoop aan de horizon, dus we moeten het er maar mee gaan doen. Misschien dat in de winterstop een buitenkansje zich aandient.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, moet er niet aan denken in de CL, wel leuk voor NL.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef ValHallen het volgende:
''The first tests have shown Muniesa has torn his right knee ligaments. He could be out for the whole season.'' - Barcastuff
Wtfquote:
Zaakwaarnemer zei vandaag dat er helemaal niks speelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat van Matthijsen is toch een grapje hoop ik?
Die ene blonde in het midden op de bovenste foto is net een pittige veertigjarige huisvrouwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze dames
Dit is alleen een foto van het gezicht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wtfop slippers?
faal. Dat kan toch niet als Ajax zijnde... mag hopen dat die er niet op komen
Dat zeggen zaakwaarnemers altijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer zei vandaag dat er helemaal niks speelt.
Mee eens, verdedigend te zwak, opbouwend ook nog niet goed genoeg, zit nog steeds op NL subtop niveauquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegen Celtic had hij een paar keer oliedom balverlies. Ploegen als Madrid hebben een halve kans nodig om 2 doelpunten te maken.
In mijn ogen totaal ongeschikt als CV
Da's de aanvoerder van het Ned. vrouwenelftal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die ene blonde in het midden op de bovenste foto is net een pittige veertigjarige huisvrouw
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 07:22:03@Rooney87Ronald @analisje Transfer #Sana naar #Ajax in afrondende fase. Verwachting dat hij al meegaat naar Engeland reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 07:28:35@TMan_17 Interesse voor @Gvanderwiel komt op gang. Maakt voor 1 september zeker mooie transfer #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 07:29:42@RonaldWB Tweede gesprek tussen @MiralemS en #Ajax moet nog plaatsvinden reageer retweet
ivens , pavert, nilsson, zullo, Mosselveld etcquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja en Michel Breuer is al naar NEC
Wat nu ?
Ja dat zijn misschien nog opties ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ivens , pavert, nilsson, zullo, Mosselveld etc
tja je moet die mooie praatjes nooit geloven van zequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja dat zijn misschien nog opties ja.
Maar Ajax kennende zullen ze wel weer wachten tot het te laat is
twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 20:22:21Muniesa may have torn the ACL in his right knee. Tomorrow, the player will undergo tests to determine the extent of the injury. #FCBLive reageer retweet
Kuuut. Of, net op tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 20:22:21Muniesa may have torn the ACL in his right knee. Tomorrow, the player will undergo tests to determine the extent of the injury. #FCBLive reageer retweet
Volgens mij weet die gek niet dat Sana al 23 jaar is en zeker niet voor Jong Ajax gaat spelen.quote:Hoofdsponsor IFK Gotheborg woedend over dreigend vertrek Sana naar Ajax
De hoofdsponsor van IFK Gotheborg heeft in Zweedse pers woedend gereageerd op het dreigende vertrek van Tobias Sana naar Ajax. Eerder vandaag haalde de sponsor al uit naar de teleurstellende sportieve resultaten van de voormalig Zweedse topclub. De sponsor dreigde al de sponsoring in te trekken.
Vervolgens werd ook uitgehaald naar het dreigende vertrek van Tobias Sana. De technisch directeur van IFK had al laten weten een verkoop van de speler te wensen om te voorkomen dat hij komende winter transfervrij vertrekt. De hoofdsponsor haalde vervolgens uit naar de makelaars die alle talenten van IFK Gotheborg de afgelopen jaren voordat ze waren doorgebroken als international al aar het buitenland hadden gebracht.
'Ik ben zo ongelooflijk boos', aldus de CEO van de hoofdsponsor. Hij verwijt het vooral de makelaars. 'Het gaat alleen maar om geld. Iedereen wil alleen maar zoveel mogelijk verdienen. Zaakwaarnemers sturen de talenten al op jonge leeftijd Europa in en verzieken zo de ontwikkeling en carrieres van de spelers. We hadden grote talenten in de Onder 21 van Zweden, de een speelt nu in de Oekraine en van de ander hoor je ook niets meer.'
'Sana was een toekomstig speler van het nationale elftal van Zweden, waar de fans veel plezier van zouden hebben gehad. Nu komt hij bij het tweede elftal van een club als Ajax terecht. En dan wordt hij daarna naar Siberie gestuurd en heeft hij zijn miljoen binnen. Hij zou net zo goed een astronaut of effectenhandelaar kunnen zijn.'
'Ik ben niet boos op Sana. Ik ben zeer geirriteerd dat er niemand met het verstand is om Sana uit te leggen dat hij beter een paar jaar in Gotheborg kan blijven om vervolgens als international en uitblinker voor een topcontract naar het buitenland te gaan. Niet om uit te gaan komen voor een tweede elftal om vervolgens bij een club in Siberie te belanden. Zaakwaarnemers leggen jeugdspelers op voetbalkampen al op hun 14 jaar vast, dat is kinderarbeid. Zaakwaarnemers zouden het Zweedse voetbal moeten versterken.'
Ik vind het wel leuk dat hij Ajax zo hoog inschat, klinkt echt nog als een europese topclub zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij weet die gek niet dat Sana al 23 jaar is en zeker niet voor Jong Ajax gaat spelen.
Dat sluit ik niet uit hoor. Het is zeker geen zekerheidje voor een basisplaats of zelfs een plaats op de bank.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij weet die gek niet dat Sana al 23 jaar is en zeker niet voor Jong Ajax gaat spelen.
Hij zegt dingen die wij over bouy enzo zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat hij Ajax zo hoog inschat, klinkt echt nog als een europese topclub zo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Soap.Wie de neuk is Forgiver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar:
1. Nuytink
2. Gouweleeuw
3. Forgiver
4. Douglas (?)
5. Matthijssen (?)
Die gozer achter hem heeft er nogal lol inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Marc Muniesa serious knee injury
?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Een verdediger van Bolton Wanderers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |