FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 23-07-2012 12:17:33 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen, als hij zo goed was dan had een ander club hem gescout. Het is dat je minder risico neemt omdat zijn contract bijna voorbij is
Filmpjes in een spoiler ofzo is beterquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Ik zeg niet dat het niks is want ik ken die speler niet maar Boerrigter had een erg goed seizoen in de Jupiler League achter de rug (quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopen
wellicht is het een gevalletje boerrigter (zonder rugklachten)
Terechte klacht , irritant als je mobiel zitquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Zoiets?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Burrito het volgende:
[..]
Filmpjes in een spoiler ofzo is beter
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Waarom niet alleen ht eerste plaatje? Er kijkt toch nooit iemand naar.
Zo dan? Of gaat Jan ook uit de OP?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Precies, ik scroll meteen naar beneden. Heb ze nu al 100x voorbij zien komenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Gek.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
ad.nlquote:Dat juist Daley Blind zaterdag in de 66ste minuut achter de bal ging staan toen Ajax een penalty kreeg toegewezen, had een bijzondere reden. De verdediger, die de strafschop onberispelijk raak schoot, had in zijn profcarrière nog geen enkele keer het net kunnen vinden en moest dat bekopen met de hoon van zijn ploeggenoten.
Dat Blind nu wel scoorde, zij het in een onofficieel duel, lokte dan ook meteen reacties van zijn voormalige teamgenoten uit op Twitter. Oud-ploeggenoot Jan Vertonghen tweette: 'Daley Blind heeft gescoord. Moet even goed wakker worden nu hoor...' Een andere oud-ploegmakker kon het zich ook niet voorstellen. Keeper Jeroen Verhoeven: 'Hoe dan? Verkeerd geraakt?'
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Guitig bekkie heeft jullie nieuwe aanwinst.
Ja je kan van iedereen persoon wel een kankerbek opzoeken.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Guitig bekkie heeft jullie nieuwe aanwinst.
Maar ik wil een naam zien waarvan ik denk; YES YES WE HEBBEN HEM.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:34 schreef Kremers het volgende:
Denk dat het Ajax technisch hart iets meer toegang heeft tot informatie dan wij forum bezoekersKijken of hij een stand-in wordt of een alternatief voor Narsingh.
23 jaar, 1 jaar contract. Als hij echt zo geweldig was had een andere club hem al opgepikt, maar risico is nu klein. Waar je wel op moet passen is net als bij Utrecht. Dat je gewoon een miskoop hebt, Zweedse competitie is niet bepaald heel hoogquote:Op maandag 23 juli 2012 14:34 schreef Kremers het volgende:
Denk dat het Ajax technisch hart iets meer toegang heeft tot informatie dan wij forum bezoekersKijken of hij een stand-in wordt of een alternatief voor Narsingh.
Zeuren zonder ook maar 1 seconde van iemand te hebben gezien. Oh fokkers, waarom altijd zo...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ik wil een naam zien waarvan ik denk; YES YES WE HEBBEN HEM.
Nu denk ik van; wie the fuck is deze gozer
Denken dat ik een mening geef zonder rond gekeken te hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeuren zonder ook maar 1 seconde van iemand te hebben gezien. Oh fokkers, waarom altijd zo...
Patterson weet wat hij doet, TH weet wat ze willen, vast wel goed gekeurd.
Volgensmij de enige doelpunt die te vinden isquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Tis nou niet echt de aankoop waarop iedereen zich had verheugt nee, maar wie weet dat het een leuke speler is
Hier heeft ie wel een lekker doelpunt
Ja bizar dat we Ronaldo en Messi niet binnen hebben gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat ik een mening geef zonder rond gekeken te hebben
Hij heeft hier en daar een prachtige goal gemaakt, toch verloor hij gister (ofzo) met 5-0 en kon hij niet de wedstrijd omgooien. Blijkbaar is het niet de beste rechtsbuiten van de Zweedse competitie, dus wat moet hij hier?
ik ken zoveel gasten die een lekker doelpunt makenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Tis nou niet echt de aankoop waarop iedereen zich had verheugt nee, maar wie weet dat het een leuke speler is
Hier heeft ie wel een lekker doelpunt
haha jaquote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgensmij de enige doelpunt die te vinden is
Doe niet zo kansloos man of ben jij zo persoontje dat ALLES maar goed vindt en nergens kritiek op wil hebben? De Boer en zijn staff vinden het vast een toffe speler, daar ben ik blij mee. Maar toch vind ik het een rare aankoop, google eens naar zijn stats, op bv wikipedia is niks over hem te vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja bizar dat we Ronaldo en Messi niet binnen hebben gehaald.
De Boer
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:38 schreef Ferdii het volgende:
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe niet zo kansloos man of ben jij zo persoontje dat ALLES maar goed vindt en nergens kritiek op wil hebben? De Boer en zijn staff vinden het vast een toffe speler, daar ben ik blij mee. Maar toch vind ik het een rare aankoop, google eens naar zijn stats, op bv wikipedia is niks over hem te vinden.
Messi is nou niet echt een kopsterke speler neequote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.
Nee, dit is een forum. Hier hoor je te discusseren en je mening te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.
Die jongen weet nooit een WK te winnen. Hij zou minimaal los van wie naast hem staat een WK moeten kunnen winnen. Prutser die Messiquote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De aankoop waarop iedereen zich verheugt bestaat niet. Dan moeten ze met Messi oid komen en zelfs dan zal een deel van de beroepszeikerds hier er nog wel wat verkeerd aan vinden.
Oh mijn site was blijkbaar van een seizoen hiervoor. Hij heeft geen assists?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:44 schreef Ferdii het volgende:
Laatste seizoen, 10 gespeeld, 2 doelpunten.
Wat ik nog opvallender vind is dat hij in die 10 matches 6 keer eruit gewisseld is?![]()
http://www.transfermarkt.co.uk/en/sana/profil/spieler_75901.html
Ach, het is een manier van kijken. Ik erger me persoonlijk echt kapot aan dat kleuterachtige gedweep met spelertjes. 1 steekpass en het is meteen de nieuwe Messi.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja tis geen bekende, maar wacht een keer af voordat je je mening klaar hebt liggen. Speelt die in de winter nog steeds kut, dan heb je reden tot klagen. Nu klaag je om het klagen.
Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh mijn site was blijkbaar van een seizoen hiervoor. Hij heeft geen assists?
Ja die Eriksen, wat moet het van hem worden? 17 Assists (aan een B voorhoede) en 7 goals. Pff, dat lukt Lukoki ook nog wel. Misschien huren aan RKC die gast?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een manier van kijken. Ik erger me persoonlijk echt kapot aan dat kleuterachtige gedweep met spelertjes. 1 steekpass en het is meteen de nieuwe Messi.
Zie Eriksen, en hetzelfde verhaal is nu weer met Fisher aan de hand. En (voor we dat weer krijgen) nee, ik heb OOK niets tegen Fisher, het lijkt me een leuk talentje, maar ik zie nu overal alweer verhalen dat HIJ de nieuwe messias is...
Dus ja, het is maar hoe het het bekijkt he? Ik heb in mijn leven al zoveel opgehemelde spelertjes via de achterdeur naar RKC zien vertrekken, ik heb (vind ik) een realistischere kijk op spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |