FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 23-07-2012 12:17:33 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen, als hij zo goed was dan had een ander club hem gescout. Het is dat je minder risico neemt omdat zijn contract bijna voorbij is
Filmpjes in een spoiler ofzo is beterquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Ik zeg niet dat het niks is want ik ken die speler niet maar Boerrigter had een erg goed seizoen in de Jupiler League achter de rug (quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dit is echt een non-argument, dan kan je dus niemand scouten /kopen
wellicht is het een gevalletje boerrigter (zonder rugklachten)
Terechte klacht , irritant als je mobiel zitquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef ajacied4lf het volgende:
OP is naar mijn mening iets te vol ...
Zoiets?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Burrito het volgende:
[..]
Filmpjes in een spoiler ofzo is beter
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Waarom niet alleen ht eerste plaatje? Er kijkt toch nooit iemand naar.
Zo dan? Of gaat Jan ook uit de OP?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Precies, ik scroll meteen naar beneden. Heb ze nu al 100x voorbij zien komenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Gek.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, wie gelooft nou de TELEVAAG
simpele zielen hier
ad.nlquote:Dat juist Daley Blind zaterdag in de 66ste minuut achter de bal ging staan toen Ajax een penalty kreeg toegewezen, had een bijzondere reden. De verdediger, die de strafschop onberispelijk raak schoot, had in zijn profcarrière nog geen enkele keer het net kunnen vinden en moest dat bekopen met de hoon van zijn ploeggenoten.
Dat Blind nu wel scoorde, zij het in een onofficieel duel, lokte dan ook meteen reacties van zijn voormalige teamgenoten uit op Twitter. Oud-ploeggenoot Jan Vertonghen tweette: 'Daley Blind heeft gescoord. Moet even goed wakker worden nu hoor...' Een andere oud-ploegmakker kon het zich ook niet voorstellen. Keeper Jeroen Verhoeven: 'Hoe dan? Verkeerd geraakt?'
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Guitig bekkie heeft jullie nieuwe aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |