volgens mij was het koud waterquote:
veel plezier!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er is en zo make up in gaat
pics!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er is en zo make up in gaat
de kinderen smullen ervanquote:
Uiteraard.. als je ze patat en frikandellen voor zou zetten zouden ze er waarschijnlijk ook van smullenquote:
Ze is een beetje in de war denk ik weet ik wel zeker.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaffer
Dan liever beschuit met muisjes
O ja, Merlijn is alleen bij mij geweest,quote:Op maandag 23 juli 2012 08:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
We hebben je afgezet bij de metro... ik ben nog nooit bij jou geweest
Huh, zei je nou net Schiedam? Blijdorp toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja, Merlijn is alleen bij mij geweest,
Klopt,quote:Op maandag 23 juli 2012 10:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, zei je nou net Schiedam? Blijdorp toch?
Dat heb je goed gedacht.quote:
Lekker voedzaamquote:
Leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef belle1608 het volgende:
zo 1e opname zit eropwas wel leuk moest rommelen in mijn schoonmaak kar handdoek netjes leggen enzo. geen idee of ik nog een keer moet..
Niets mis met een lekkere kont op tvquote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha volgens mij is mijn gezicht nauwelijks in beeldalleen mn rug en billen en haar
Ik zal ook niet gaan klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niets mis met een lekkere kont op tv
Dat is idd balen, die van FOK! of een andere?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:05 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan nog steeds mijn mailbox niet in trouwens. Waardeloos
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef Inlognaam het volgende:
M'n andere. Ik ga zo de provider maar eens bellen, maar eerst een andere belangrijke activiteit doen.
* Inlognaam gaat weer verder met z'n meloendieet en gaat wederom een halve naar binnen werken. Omnomnomnom...
Goh dat werd ook tijdquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik maar weer verder met mijn werk.
Ik heb mezelf beloofd dat ik geen dreun aan zwangere vrouwen verkoop. Je zit nu weer in de risicogroep dus pas maar op wat je zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Goh dat werd ook tijd
Grapje
Alles redelijk stabiel hier nu kleine ligt lekker te slapen, D ligt lekker naast me en de oudste is nog even aan de wandel. En ik ga nog even rusten.
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
Maffemuts is zojuist bevallen van een baby. Terwijl de verloskundige de vrouw aan het verzorgen is, moet Rucky de baby maar even gaan wassen. Komt de verloskundige even later bij Rucky kijken: staat
hij het babietje aan zijn oortjes door het badwater te halen. "Maar Rucky," roept de verloskundige, "zo moet je dat toch niet doen?" "Jawel," roept Rucky, "want anders verbrand ik m'n poten."
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
Maffemuts, ik heb nog leuke geboortekaartjes voor je gezien.![]()
[ afbeelding ]
En waarom moet jij daar weer een eind aanmaken?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
En waarom moet jij daar weer een eind aanmaken?
Jij hoeft daar niet bang voor te zijn. Daarvoor moet je toch wat beter je best voor doen.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gooit een waterballon naar Rucky, ziet hem misgaan en op zijn computer belanden ....
oops
Gelukkig kan ik aan je dikke kont zien dat jij het idd bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
ik ben getransformeerd in een zonaanbidster
[ afbeelding ]
voyeur! nu weet ik tenminste waar je op let als je me zietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan ik aan je dikke kont zien dat jij het idd bent.![]()
Idd want dan hoef ik niet naar je gezicht te kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
voyeur! nu weet ik tenminste waar je op let als je me ziet
als ik pb mag geloven ben ik heul zo lelijk niet andersquote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd want dan hoef ik niet naar je gezicht te kijken.
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik pb mag geloven ben ik heul zo lelijk niet anders
Moet je zo vaak aan mij denken?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd wel slecht idd. Geen idee hoe dat komt![]()
ja, die kont van je .. man o man o man .. ik kan hem maar niet vergetenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je zo vaak aan mij denken?![]()
OK ik zal ophouden met flauw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je die illusie nou weer vandaan.quote:
Hoi belle.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer even gedag komt zeggen
baby's worden gebracht door ooievaars hoor, niet door tovenaarsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heerlijk baby geknuffeld heeft en nu wacht op de tovenaar. .
hi Rucky lekker gewerkt weer vandaag?
Dat is altijd leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heerlijk baby geknuffeld heeft en nu wacht op de tovenaar. .
hi Rucky lekker gewerkt weer vandaag?
hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
baby's worden gebracht door ooievaars hoor, niet door tovenaars
Gezellig met je badeendje spelen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
* belle1608 lekker in bad gaat♥ !
Ga jij nog iets posten wat begijpelijk is of heb jij een harde reset nodig:quote:
als je deze niet snapt, met het plaatje erbij notabene, dan is je filmkennis om te huilenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga jij nog iets posten wat begijpelijk is of heb jij een harde reset nodig:
Harde reset dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je deze niet snapt, met het plaatje erbij notabene, dan is je filmkennis om te huilen
En dat is vreemd?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
we zitten the matrix te kijken, met FOK! ernaast op de laptop
waarom je foto wegge-edit ? Of vond je het toch wat overkill om FOK op tv te zien en the matrix zo klein?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom je foto wegge-edit ? Of vond je het toch wat overkill om FOK op tv te zien en the matrix zo klein?
wat wil je met deze smiley? laten zien dat je kont ongesteld is?quote:
Hou eens op en doe normaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat wil je met deze smiley? laten zien dat je kont ongesteld is?
Moniquequote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Jij bent niet meer in een plaagbui je gaat te ver.
Gelukkig kan ik het van je hebben, dus plaag mij maar even door.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ben ik voor het eerst sinds weken weer eens echt vrolijk en onbezorgd mezelf ... na een heerlijke dg aan het strand .. krijg je te horen dat je te ver gaat
Jij bent ook een pestkopquote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van je hebben, dus plaag mij maar even door.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft daar niet bang voor te zijn. Daarvoor moet je toch wat beter je best voor doen.
quote:
welke FOK!ker heb je geronseld om z'n auto af te staan?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar deze pestkop heeft ondertussen wel geregeld dat DJMO's spullen hier kunnen staan.
Toch wel erg aardig van jequote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar deze pestkop heeft ondertussen wel geregeld dat DJMO's spullen hier kunnen staan.
Heerlijk! <3. Wij waren in Rolde geweest en Assen, vlak bij je dusquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
avond!!!
Wat was het weer lekker vandaag he!?
* dolfina-chica heeft samen met de hond gezwommen..
nou ja...
hond heeft gezwommen en ik pootje baden...
DJMO blijft toch een goede vriendin, alleen soms een beetje bekvechten in het forum.quote:
Als ik nog in Utrecht had gewoond dan had ik het kunnen ruiken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Wij gaan morgen de bbq aanslingeren!
Als je nog in Utrecht had gewoond had je mee kunnen etenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik nog in Utrecht had gewoond dan had ik het kunnen ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar daarvoor moet je ook voor gaan zitten en niet tussendoor op Fok zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 de uren aftelt...
Ondertussen maar Haar naam was Sarah kijken, best heftige film (weet het verhaal, heb het boek in Tenerife gelezen)
Heb net al 1 uur achter elkaar gekeken! Nu even pauze, om te zien dat Merlijn z'n vlucht 20 minuten waarschijnlijk 20 minuten eerder aan gaat komen dan gepland (was 1.59, toen 1.51 en nu 1.36quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet je ook voor gaan zitten en niet tussendoorop Fok zitten.
*Mijn papa heeft deel 1 t/m 4 voor mij op dvd gebrand*, deel 1 & 2 liggen hier naast me op de grond, boek deel 3 ben ik in begonnen en boek deel 4 heb ik ook bij mequote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
@belle: 3x raden wat ik vanmiddag heb zitten kijken
vond t boek veel beter dan de film tbh.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 de uren aftelt...
Ondertussen maar Haar naam was Sarah kijken, best heftige film (weet het verhaal, heb het boek in Tenerife gelezen)
cars 1 en 2 ?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
@belle: 3x raden wat ik vanmiddag heb zitten kijken
Is vaak zo, dat het boek beter is dan de filmquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
vond t boek veel beter dan de film tbh.
en hey allemaal
klopt idd, zat me net te bedenken waarvan ik t idee had dat de film beter was dan t boek. en kon er niet 1,2, 3 1 noemenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is vaak zo, dat het boek beter is dan de film
Hallo
De film komt in dit geval wel heel erg dicht bij het boek terwijl dat meestal niet zo is.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
Ik weet nog niet of ik het beter vind, alles komt wel meer tot leven, al is het boek emotioneler geschreven.
Toch heb ik dat boek in 1 dag helemaal uitgelezen..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt idd, zat me net te bedenken waarvan ik t idee had dat de film beter was dan t boek. en kon er niet 1,2, 3 1 noemen
boek van sarah vond ik tbh ook niet tot t eind goed. vooral t sarah verhaal vond ik mooi om te lezen. dat laatste deel over die journaliste zelf vond ik minder. die tussenstukken ook, maar t eind was alleen journaliste. en dat was me teveel van t goed
Het boek is meer gedetailleerd dat is misschien een beter woord, maar dat is natuurlijk ook logisch!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
De film komt in dit geval wel heel erg dicht bij het boek terwijl dat meestal niet zo is.
hmm, in de film maakte ze de daden van sarah veel mooier en beter toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
De film komt in dit geval wel heel erg dicht bij het boek terwijl dat meestal niet zo is.
In boeken worden de emoties en gedachtes beschreven, dat is erg lastig om uit te werken in film.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Het boek is meer gedetailleerd dat is misschien een beter woord, maar dat is natuurlijk ook logisch!
Ik heb het boek niet gelezen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt idd, zat me net te bedenken waarvan ik t idee had dat de film beter was dan t boek. en kon er niet 1,2, 3 1 noemen
boek van sarah vond ik tbh ook niet tot t eind goed. vooral t sarah verhaal vond ik mooi om te lezen. dat laatste deel over die journaliste zelf vond ik minder. die tussenstukken ook, maar t eind was alleen journaliste. en dat was me teveel van t goed
ik heb t ook wel in een dagje uitgelezen hoor. ook op vakantie btwquote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Toch heb ik dat boek in 1 dag helemaal uitgelezen..
Twilight 1 & 2 heb ik ook 1 dag per boek over gedaan
3 en 4 waarschijnlijk wat langer (wat minder tijd & dikkere boeken)
Ja, in een boek kan je ook emoties langer beschrijven, die je in een film in 5 seconden toont zeg maarquote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
In boeken worden de emoties en gedachtes beschreven, dat is erg lastig om uit te werken in film.
yeah en dan maak je je eigen beeld van alles. en in de film wordt dat voor je gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
In boeken worden de emoties en gedachtes beschreven, dat is erg lastig om uit te werken in film.
Dat vind ik nou met Twilight niet echt een strafquote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan maak je je eigen beeld van alles. en in de film wordt dat voor je gedaan.
Dat vind ik het grootste nadeel van verfilming van boeken. Dat je je eigen fantasie niet meer kan gebruikenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan maak je je eigen beeld van alles. en in de film wordt dat voor je gedaan.
haha *kwijlbakjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vind ik nou met Twilight niet echt een straf![]()
Ik vind veel genres wel leuk om te lezenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
als je van t genre houdt, en je nog een boek zoekt om binnenkort te lezen...
Bij mij werkt het dan weer andersom, dat ik als het ik het boek weer lees er beelden bij heb, zie hoe de persoon kijkt als hij nadenkt enzo.. (maar dan lees ik boeken ook meerdere malen)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat vind ik het grootste nadeel van verfilming van boeken. Dat je je eigen fantasie niet meer kan gebruiken
lol, had al t idee dat je de invulling in de films wel kon waarderen jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vind ik nou met Twilight niet echt een straf![]()
Dat had ik nu al en ik had / heb de films nog niet eens gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij werkt het dan weer andersom, dat ik als het ik het boek weer lees er beelden bij heb, zie hoe de persoon kijkt als hij nadenkt enzo.. (maar dan lees ik boeken ook meerdere malen)
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, in een boek kan je ook emoties langer beschrijven, die je in een film in 5 seconden toont zeg maar
Ik vind Sarah wel een heel mooi meiske!
Grappig dat dat zo verschillend isquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij werkt het dan weer andersom, dat ik als het ik het boek weer lees er beelden bij heb, zie hoe de persoon kijkt als hij nadenkt enzo.. (maar dan lees ik boeken ook meerdere malen)
gewoon eens doen dan. vind je alsnog niets, leg je m weer weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind veel genres wel leuk om te lezen
Ik lees niet heel veel meer, heb er niet echt de rust meer voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon eens doen dan. vind je alsnog niets, leg je m weer weg.
was iig wel een boek wat ook wel goed weglas
Als je het boek hebt gelezen dan moet je nooit de film gaan kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
Het boek Bloemen op Zolder (Virgina Andrews) heb ik wel 40 keer gelezen. Was dus ook erg benieuwd naar de film ervan (Flowers in the attic) maar dat was een heule zware teleurstelling! Slecht geacteerd, heel ander einde, personage's hadden een hele andere persoonlijkheid dan in het boek. En dan te bedenken dat ik 4 jaar op zoek ben geweest naar die film...
ah k. ik ben zelf wel een lezer. in vlagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik lees niet heel veel meer, heb er niet echt de rust meer voor.
Heb trouwens wel charmed-boekjes (jaja, die van de serie) verslonden vorig jaar
nah, als t boek goed is, kijk ik meestal ook wel naar de film. valt t erg tegen; kijk ik m niet af.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je het boek hebt gelezen dan moet je nooit de film gaan kijken.
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, als t boek goed is, kijk ik meestal ook wel naar de film. valt t erg tegen; kijk ik m niet af.
Vroegah las ik ook echt heel veel, was ook lid van de bieb. Misschien maar weer eens gaan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik ben zelf wel een lezer. in vlagen.
bij charmed was de invulling van de personages ook niet al te verkeerd btw
ken je die millennium-trilogie? van stieg larsson. als je van lezen houdt, en t weer vaker wil doen ook zeker een aanraderquote:Op maandag 23 juli 2012 23:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vroegah las ik ook echt heel veel, was ook lid van de bieb. Misschien maar weer eens gaan doen
Ik heb daar wel eens van gehoord ja, maar ik ken ze niet. Schijnt wel mooi te zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ken je die millennium-trilogie? van stieg larsson. als je van lezen houdt, en t weer vaker wil doen ook zeker een aanrader
huh :Squote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
vannelle vroeg aan mij of ik nog boeken wou hebben. Ik zeg jawel maar die staan nog in je kast. Zijn antwoord; en daar blijven ze ook. kut
Ik mocht ze dus niet hebben.quote:
Zal ik je alvast een fijne verjaardag wensen.quote:
Lol, dankje.. Hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hey jaleesajoia.
bijna gefeliciteerd dan he
en bij deze vond ik de verfilming ook wel erg ok.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens van gehoord ja, maar ik ken ze niet. Schijnt wel mooi te zijn
Houdt hij wel van cocktails.quote:
huh?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Houdt hij wel van cocktails.
[ afbeelding ]
Dat gaan wij morgen ook maar eens doen.quote:
Haar vorige verjaardag vroeg ik of ik ook uitgenodigd was en dat was zo als ik maar van Cocktails drinken met haar vriendinnen of koffie drinken met haar familie hield.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
huh?
ik ga geen nee zeggen tbh, maar vat hem ff niet
ah k. en hield je van cocktails?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haar vorige verjaardag vroeg ik of ik ook uitgenodigd was en dat was zo als ik maar van Cocktails drinken met haar vriendinnen of koffie drinken met haar familie hield.
Allemaal jonge godinnen en een ouwe lul ertussen. Moet wel een paradijs zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haar vorige verjaardag vroeg ik of ik ook uitgenodigd was en dat was zo als ik maar van Cocktails drinken met haar vriendinnen of koffie drinken met haar familie hield.
Helaas niet, doe mij maar een biertje.quote:
Hier is het elke dag weekendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
jezus.. schei eens uit met posten, het lijkt wel weekend! zo kunnen we morgen niet meer bijlezen!
O was die ook jarig, damn vergeten, staat me wel iets van bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
Fobo geeft aan 11-8 als dr verjaardag. Maar ik denk nu dat ze nu jarig is.
Derhalve: Gefeliciteerd JJ! En ook nog met de verjaardag van je moeder gisteren
Ik zal het morgen wel even uitprinten dan kan je je op je gemak even bijlezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
jezus.. schei eens uit met posten, het lijkt wel weekend! zo kunnen we morgen niet meer bijlezen!
Nog even en hij komt gisteren aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
*Vliegtuig van Merlijn weer 6 min. eerder aankomt..*
lol, bijlezen is soms best interessant. en niet alleen in t weekendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
Ik hoor het nog zo zeggen; nee hoor wij kunnen best wel even zonder elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
hoe lang hebben jullie elkaar nu niet gezien?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef belle1608 het volgende:
Mijn verjaardag? Dat was de housewarming hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vliegtuig kan ook nog neerstorten he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoor het nog zo zeggen; nee hoor wij kunnen best wel even zonder elkaar.![]()
![]()
![]()
Maar fijn dat jullie zo weer bij elkaar zijn.
11-8 is mn verjaardag ja.. Hahaha. Maar het ging over boeken, toen noemde ik een boek wat ik graag wilde en gooide er gelijk maar even achteraan dat ik bijna jarig benquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
Fobo geeft aan 11-8 als dr verjaardag. Maar ik denk nu dat ze nu jarig is.
Derhalve: Gefeliciteerd JJ! En ook nog met de verjaardag van je moeder gisteren
2 weken..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe lang hebben jullie elkaar nu niet gezien?
weekje of 3?
en bedankt hè!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat vliegtuig kan ook nog neerstorten he?
tsja, het is ons allebei flink tegengevallen in ieder geval...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoor het nog zo zeggen; nee hoor wij kunnen best wel even zonder elkaar.![]()
![]()
![]()
Maar fijn dat jullie zo weer bij elkaar zijn.
hehehehehe. smart thinkingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
11-8 is mn verjaardag ja.. Hahaha. Maar het ging over boeken, toen noemde ik een boek wat ik graag wilde en gooide er gelijk maar even achteraan dat ik bijna jarig ben
Ik ben een groot fan van Aircrash investigationsquote:
* belle1608 16-8 jarig isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
11-8 is mn verjaardag ja.. Hahaha. Maar het ging over boeken, toen noemde ik een boek wat ik graag wilde en gooide er gelijk maar even achteraan dat ik bijna jarig ben
Ik ook, maar niet als iemand anders in de lucht zit die ik ken hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Aircrash investigations
Soms.... Heeel soms, heb ik weleens briljante plannenquote:
Idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn verjaardag? Dat was de housewarming hoor..
feest van het weerzien van elkaar zal die 2 weken weer helemaal goed maken. en de komende dagen wss ook hequote:
ik dacht in 1e instantie tbh dat je t had over die film en dat je niet kon wachten op deel 2 in de biosquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Soms.... Heeel soms, heb ik weleens briljante plannen
nee, de film heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht in 1e instantie tbh dat je t had over die film en dat je niet kon wachten op deel 2 in de bios
ik heb ze noch gelezen noch gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee, de film heb ik niet eens gezien
Alleen t boek gelezen
dat zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
feest van het weerzien van elkaar zal die 2 weken weer helemaal goed maken. en de komende dagen wss ook he
* Rucky mag dus ook mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat zal wel goedkomenEind van de week gaan we nog met z'n 3en naar Disney
![]()
hehe ja heb ik ook teruggelezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat zal wel goedkomenEind van de week gaan we nog met z'n 3en naar Disney
![]()
denk ut ook, ze weet nog van nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ja heb ik ook teruggelezen.
vond ik wel een mooi en leuk vooruitzicht. zal kleine van merlijn zeker ook helemaal the bomb vinden he
O dat was de nr 3.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
O dat was de nr 3.Iig heel veel plezier met zijn drietjes. Maar dat zal wel lukken.
trusten!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef gomi het volgende:
maar ik ga sluiten
trusten
en jij nog ff niet belle
En dan even een foto maken als ze wakker wordt en de ingang ziet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das dan helemaal kicken. mooie verrassing
jep hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan even een foto maken als ze wakker wordt en de ingang ziet.
Dat ken ik en vooral niet slapen nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef belle1608 het volgende:
hmm voor een uurtje m'n ogen dicht doen heeft ook weinig zin...
hmm, moet nog een uur rijden. Dus hij landt om 1.30 dan nog op koffers wachten is 2.00, dan nog een uur is het 3.00quote:
Waarom rij je nu dan niet naar Schiphol? Dan een uurtje in de stoel uitrusten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hmm, moet nog een uur rijden. Dus hij landt om 1.30 dan nog op koffers wachten is 2.00, dan nog een uur is het 3.00
Omdat ik dan weer alleen terug moet rijden... en er iemand is die gevraagd heeft of ik thuis lekker in bed wil wachtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom rij je er nu dan niet naar Schiphol? Dan een uurtje in de stoel uitrusten.
Merlijn zijn auto staat op schiphol, dus als ik daar met mijn auto naar toe ga, moet ik zelf weer terug rijden alleen dus, want Merlijn z'n auto moet ook meequote:
Ik snapte het al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn zijn auto staat op schiphol, dus als ik daar met mijn auto naar toe ga, moet ik zelf weer terug rijden alleen dus, want Merlijn z'n auto moet ook mee
quote:
Hij zal toch wel bellen als hij op zijn bezem naar huis vliegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef belle1608 het volgende:
Als het goed is geland... teletekst & Schiphol zijn meestal niet zo vlot
Ja hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij zal toch wel bellen als hij op zijn bezem naar huis vliegt.
ahhhquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:36 schreef DJMO het volgende:
zij die gaan slapen, wensen u een goede nacht
Slaap lekker DJMO.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:36 schreef DJMO het volgende:
zij die gaan slapen, wensen u een goede nacht
die foto was van gisterenquote:
Dat verwachte ik al.quote:
Badpak, maar die billen hebben volgens mij na de geboorte geen daglicht meer gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:49 schreef belle1608 het volgende:
maar heb je in je blote kont liggen zonnen of in je string?
heel herkenbaar hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Badpak, maar die billen hebben volgens mij na de geboorte geen daglicht meer gezien
Alles is nu voor de 2e keer flink ingesmeerd met aftersun en ze ligt inmiddels lekker te slapen en ik duik er zo ook in
Je mag mij nog ff wakker houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:55 schreef Ganzz het volgende:
Ik lag ook heerlijk te slapen, tot ik werd gebeld door een vriend met een lege accu. Dat is nu opgelost en nu weer klaarwakker achter de PCSlaap lekker allemaal!
doe ik allebeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks! en doe Merlijn maar de groeten van ons
En ook van mij, een dreun is ook goed.quote:
dag pb!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:00 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
en nu duik ik er ook in, voordat ik omrol
En als ik het heel lief vraag juf Belle?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik dreun mijn lieffie nietde groeten kan ik uiteraard wel doen
Hooguit als je een hele goede reden hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik het heel lief vraag juf Belle?
quote:
Je weet best dat ik die niet heb dus dat kan je makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hooguit als je een hele goede reden hebt
dan wordt er ook niet gedreundquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet best dat ik die niet heb dus dat kan je makkelijk zeggen.
oee dat gaat pijn doen!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:13 schreef Ganzz het volgende:
BEDtijd! Ik dreun mijzelf het bed in, over 4 uur gaat de wekker
Stik, over 4 uur moet ik weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:13 schreef Ganzz het volgende:
BEDtijd! Ik dreun mijzelf het bed in, over 4 uur gaat de wekker
Ik wel voor hemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:22 schreef Inlognaam het volgende:
Misschien heeft ie wel een leuk kadootje meegenomen
Ik hoop niet dat hij al te moe is als hij thuis komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat gaat nog meer pijn doen!!
*Merlijn op weg naar de auto is![]()
*
Ik denk het wel haha, zal wel helemaal gesloopt zijn. Is niet erg, als ik maar een kusje krijgquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij al te moe is als hij thuis komt.
Maar ik mocht hem ook nog even lenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik denk het wel haha, zal wel helemaal gesloopt zijn. Is niet erg, als ik maar een kusje krijg, ach we zijn de hele week nog samen
(met z'n 3en!!)
Zodra hij van jou begroeting bijgekomen is.quote:
gaan jullie doen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zodra hij van jou begroeting bijgekomen is.
Alsof ie daarop zit te w88quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zodra hij van jou begroeting bijgekomen is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Alsof ie daarop zit te w88
ze hebben elkaar 2 wken niet gezien
jij leent echt niets meer...
wilde jij niet over 3en een half uur weg zijn??
Even wat heen en weer rijden.quote:
Bovendien Rucky, jij hebt al een rode kont.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ssst..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ben je nog of alweer wakker
het is 2.34 haha
Het zit wel goed, Merlijn zou mij even laten weten wanneer het hem uitkomt om te helpen. Ik hoor het wel van hem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ah ok toppiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het zit wel goed, Merlijn zou mij even laten weten wanneer het hem uitkomt om te helpen. Ik hoor het wel van hem.
ik weet... ik heb bij gelezenquote:
haha ik lig al vanaf half 10 in bedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik was dus met de hond weggeweest, zit ik lekker op fok en op mijn standaard chat die ik aan heb staan...
word ik uitgedaagd door een kennis.. (woont 5min bij mij vandaan)
dus ik ben daar ff naar toe gegaan... nou ja... ff.. heb er 2,5uur gezeten.
toen hier bij lezen... (al liggend)
Mijn tablet wordt zelfs warm ondertussen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ik lig al vanaf half 10 in bed
was wel gezellig dus?
Mijn laptop ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn tablet wordt zelfs warm ondertussen.
Ik denk dat ik dat niet haal trusten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mijn laptop ook
Zo film 2 ook afgelopen! Nog 25 minuten ongeveer!
ja, was wel gezellig... we zitten wel vaker lekker dom te klieren.. dus dat scheelt weer.. plus ik ken hem al 2 jaar in't echt.. dus dat scheelt een boelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ik lig al vanaf half 10 in bed
was wel gezellig dus?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, was wel gezellig... we zitten wel vaker lekker dom te klieren.. dus dat scheelt weer.. plus ik ken hem al 2 jaar in't echt.. dus dat scheelt een boel
herken hetwel, ben ook doodmoe, maar aan de andere kant ook niet omdat ik weet dat Merlijn zo thuis komtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:01 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben wel moe... maar op de een of andere manier nog te wakker... klinkt dubbel...
ojee, nu alweer in tranen terwijl Merlijn er nog niet is om je te troosten. Komt ie thuis, treft ie gelijk een huilende dame aan. Mja, tranen van blijdschap gelukkig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:59 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 voor de verandering Phil Collins aan het luisteren/kijken is
dat is andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
herken hetwel, ben ook doodmoe, maar aan de andere kant ook niet omdat ik weet dat Merlijn zo thuis komt
Nee kan het droog houden tot nu toe hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
ojee, nu alweer in tranen terwijl Merlijn er nog niet is om je te troosten. Komt ie thuis, treft ie gelijk een huilende dame aan. Mja, tranen van blijdschap gelukkig.
... ik mag hopen dat hij over 23 minuten al thuis is..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:07 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet wat Merlijn over 23 minuten aan het luisteren is en wat ie aan het doen is ... als ie nog niet thuis is tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |