volgens mij was het koud waterquote:
veel plezier!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er is en zo make up in gaat
pics!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er is en zo make up in gaat
de kinderen smullen ervanquote:
Uiteraard.. als je ze patat en frikandellen voor zou zetten zouden ze er waarschijnlijk ook van smullenquote:
Ze is een beetje in de war denk ik weet ik wel zeker.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaffer
Dan liever beschuit met muisjes
O ja, Merlijn is alleen bij mij geweest,quote:Op maandag 23 juli 2012 08:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
We hebben je afgezet bij de metro... ik ben nog nooit bij jou geweest
Huh, zei je nou net Schiedam? Blijdorp toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja, Merlijn is alleen bij mij geweest,
Klopt,quote:Op maandag 23 juli 2012 10:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, zei je nou net Schiedam? Blijdorp toch?
Dat heb je goed gedacht.quote:
Lekker voedzaamquote:
Leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:44 schreef belle1608 het volgende:
zo 1e opname zit eropwas wel leuk moest rommelen in mijn schoonmaak kar handdoek netjes leggen enzo. geen idee of ik nog een keer moet..
Niets mis met een lekkere kont op tvquote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha volgens mij is mijn gezicht nauwelijks in beeldalleen mn rug en billen en haar
Ik zal ook niet gaan klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niets mis met een lekkere kont op tv
Dat is idd balen, die van FOK! of een andere?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:05 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan nog steeds mijn mailbox niet in trouwens. Waardeloos
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef Inlognaam het volgende:
M'n andere. Ik ga zo de provider maar eens bellen, maar eerst een andere belangrijke activiteit doen.
* Inlognaam gaat weer verder met z'n meloendieet en gaat wederom een halve naar binnen werken. Omnomnomnom...
Goh dat werd ook tijdquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik maar weer verder met mijn werk.
Ik heb mezelf beloofd dat ik geen dreun aan zwangere vrouwen verkoop. Je zit nu weer in de risicogroep dus pas maar op wat je zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Goh dat werd ook tijd
Grapje
Alles redelijk stabiel hier nu kleine ligt lekker te slapen, D ligt lekker naast me en de oudste is nog even aan de wandel. En ik ga nog even rusten.
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
Maffemuts is zojuist bevallen van een baby. Terwijl de verloskundige de vrouw aan het verzorgen is, moet Rucky de baby maar even gaan wassen. Komt de verloskundige even later bij Rucky kijken: staat
hij het babietje aan zijn oortjes door het badwater te halen. "Maar Rucky," roept de verloskundige, "zo moet je dat toch niet doen?" "Jawel," roept Rucky, "want anders verbrand ik m'n poten."
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
Maffemuts, ik heb nog leuke geboortekaartjes voor je gezien.![]()
[ afbeelding ]
En waarom moet jij daar weer een eind aanmaken?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
En waarom moet jij daar weer een eind aanmaken?
Jij hoeft daar niet bang voor te zijn. Daarvoor moet je toch wat beter je best voor doen.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gooit een waterballon naar Rucky, ziet hem misgaan en op zijn computer belanden ....
oops
Gelukkig kan ik aan je dikke kont zien dat jij het idd bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:17 schreef DJMO het volgende:
ik ben getransformeerd in een zonaanbidster
[ afbeelding ]
voyeur! nu weet ik tenminste waar je op let als je me zietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan ik aan je dikke kont zien dat jij het idd bent.![]()
Idd want dan hoef ik niet naar je gezicht te kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
voyeur! nu weet ik tenminste waar je op let als je me ziet
als ik pb mag geloven ben ik heul zo lelijk niet andersquote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd want dan hoef ik niet naar je gezicht te kijken.
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik pb mag geloven ben ik heul zo lelijk niet anders
Moet je zo vaak aan mij denken?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd wel slecht idd. Geen idee hoe dat komt![]()
ja, die kont van je .. man o man o man .. ik kan hem maar niet vergetenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je zo vaak aan mij denken?![]()
OK ik zal ophouden met flauw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je die illusie nou weer vandaan.quote:
Hoi belle.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer even gedag komt zeggen
baby's worden gebracht door ooievaars hoor, niet door tovenaarsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heerlijk baby geknuffeld heeft en nu wacht op de tovenaar. .
hi Rucky lekker gewerkt weer vandaag?
Dat is altijd leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heerlijk baby geknuffeld heeft en nu wacht op de tovenaar. .
hi Rucky lekker gewerkt weer vandaag?
hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
baby's worden gebracht door ooievaars hoor, niet door tovenaars
Gezellig met je badeendje spelen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
* belle1608 lekker in bad gaat♥ !
Ga jij nog iets posten wat begijpelijk is of heb jij een harde reset nodig:quote:
als je deze niet snapt, met het plaatje erbij notabene, dan is je filmkennis om te huilenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga jij nog iets posten wat begijpelijk is of heb jij een harde reset nodig:
Harde reset dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je deze niet snapt, met het plaatje erbij notabene, dan is je filmkennis om te huilen
En dat is vreemd?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
we zitten the matrix te kijken, met FOK! ernaast op de laptop
waarom je foto wegge-edit ? Of vond je het toch wat overkill om FOK op tv te zien en the matrix zo klein?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom je foto wegge-edit ? Of vond je het toch wat overkill om FOK op tv te zien en the matrix zo klein?
wat wil je met deze smiley? laten zien dat je kont ongesteld is?quote:
Hou eens op en doe normaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat wil je met deze smiley? laten zien dat je kont ongesteld is?
Moniquequote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Jij bent niet meer in een plaagbui je gaat te ver.
Gelukkig kan ik het van je hebben, dus plaag mij maar even door.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ben ik voor het eerst sinds weken weer eens echt vrolijk en onbezorgd mezelf ... na een heerlijke dg aan het strand .. krijg je te horen dat je te ver gaat
Jij bent ook een pestkopquote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het van je hebben, dus plaag mij maar even door.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft daar niet bang voor te zijn. Daarvoor moet je toch wat beter je best voor doen.
quote:
welke FOK!ker heb je geronseld om z'n auto af te staan?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar deze pestkop heeft ondertussen wel geregeld dat DJMO's spullen hier kunnen staan.
Toch wel erg aardig van jequote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar deze pestkop heeft ondertussen wel geregeld dat DJMO's spullen hier kunnen staan.
Heerlijk! <3. Wij waren in Rolde geweest en Assen, vlak bij je dusquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
avond!!!
Wat was het weer lekker vandaag he!?
* dolfina-chica heeft samen met de hond gezwommen..
nou ja...
hond heeft gezwommen en ik pootje baden...
DJMO blijft toch een goede vriendin, alleen soms een beetje bekvechten in het forum.quote:
Als ik nog in Utrecht had gewoond dan had ik het kunnen ruiken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Wij gaan morgen de bbq aanslingeren!
Als je nog in Utrecht had gewoond had je mee kunnen etenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik nog in Utrecht had gewoond dan had ik het kunnen ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |