abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 09:12:28 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114557559

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_114557581
Goede TT!

Morguh
pi_114557608
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10. :X :O
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:16:45 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114557619
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:14 schreef Drassss het volgende:
Goede TT!

Morguh
Mogguh! :W

Ik ga mezelf maar eens aan het werk zetten. Slapen doe ik toch niet meer en sommige klussen wil ik gedaan hebben voor het écht warm is.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:17:20 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114557627
quote:
8s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:15 schreef Nero22 het volgende:
Moguh. Amai zeg... Ze zouden moeten verbieden peuters/kleuters naar buiten te sturen voor half 10. :X :O
_O-
Hoera, het is zomervakantie! :D
pi_114557760
Nou ik ga even lopen.. in ikea :P en daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
pi_114557785
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:26 schreef Drassss het volgende:
Nou ik ga even lopen.. in ikea :P en daarna misschien een rondje fietsen (goh wat is het toch prachtig weer! )
Bah ikea...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114557810
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Bah ikea...
Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zit :D
pi_114557857
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja ik ben ook meer de taxi er heen.. maar met al die pijlen daar op de grond voelt het net alsof ik op een atletiek baan zit :D
:D sowieso leg je wel een kilometertje af denk ik!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114557860
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O-
Hoera, het is zomervakantie! :D
Ja precies. Hooray... ;(
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan. :D Dat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114557911
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja precies. Hooray... ;(

[..]

Boh, vroeger in de SportsWorld in Leerdam (tegenwoordig is het de Topmark of zo?) had je allemaal "kooien" waar je in kon sporten. Zo was er een basketbalveldje, een voetbalveldje en een squashveldje meen ik. En daaromheen lag dan een renbaan. :D Dat was natuurlijk geen 400 meter of zo, maar het idee was wel echt vet. :9
Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zeg :D!
pi_114557920
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ben een half jaar naar Amerika geweest en in de sportschool hadden ze een 120 meter baan. Daar kon je heerlijk hardlopen zeg :D!
Dat was gewoon een sportwinkel waar ik het over had hè. :P Maar dat is wel sjiek hoor, zo'n baan... Veel beter dan een loopband.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:56:22 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114558146
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
1 kg vet vs. 1 kg spierweefsel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juli 2012 @ 09:58:50 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_114558196
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mensen die net beginnen met hardlopen kennen het verschijnsel dat ze in het begin weinig gewicht verliezen en dat komt omdat de spieren zich ontwikkelen en dan wordt er af en toe hier nog wel eens de opmerking gemaakt dat spieren zwaarder wegen dan vet...
het is echter dat spieren compacter zijn dan vet, dus qua volume wegen spieren zwaarder dan vet en vandaag kwam ik deze foto tegen die dat mooi laat zien....
[ afbeelding ]
*yuk* ik zit net te ontbijten :r :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 23 juli 2012 @ 10:02:00 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114558243
quote:
[ afbeelding ]
Nice! Mooie vergelijking!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_114558336
Hm, biefstukje. :9~
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114558548
quote:
[ afbeelding ]
Goed vergelijk!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_114558976
Kwam er gisternacht achter dat ik vandaag een hertentamen heb :') Vanochtend even 1,5 uur in de auto gezeten en straks dus die test ...

Wilde ik vanochtend gaan hardlopen, maar dat zat er dus niet in ;( Vanavond dan maar :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 23 juli 2012 @ 10:54:14 #19
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114559230
quote:
[ afbeelding ]
sowieso kijk je toch niet naar gewicht. ik heb niet eens een weegschaal thuis :P
ik check alleen of ik nog SEXY-er ben dan ik al was ;)
* AntiChrist doet i'm sexy and i know it dansje
  maandag 23 juli 2012 @ 10:57:31 #20
342418 VKV
Plausibel
pi_114559300
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur :P
pi_114559387
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:57 schreef VKV het volgende:
Vandaag denk ik even een strandwandeling naar Kijkduin maken en weer terug. Hoewel, "even", een retourtje is meer dan 2 uur :P
Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:03:32 #22
342418 VKV
Plausibel
pi_114559447
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hm, het strand. Lijkt me ontzettend gaaf hardlopen. Het enige strand dat ik hier in de buurt heb is tussen de kribben in de Waal. :')
Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strand :P
  maandag 23 juli 2012 @ 11:07:11 #23
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114559534
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:03 schreef VKV het volgende:

[..]

Hardlopen begin ik voorlopig niet meer aan op t strand :P
lekker heavy toch? ;) ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
  maandag 23 juli 2012 @ 11:19:13 #24
342418 VKV
Plausibel
pi_114559770
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

lekker heavy toch? ;) ik doe het regelmatig stukje strand of duinen erbij pakken. maar met dit weer kan ik me echt niet tot hardlopen toe zetten mij te warm!
Ja het is zeker zwaar. Maar vooral met dit weer ga ik liever een stuk lopen met de voetjes in de zee :7
pi_114560041
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:00 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Aan een rivier heb je geen strand. Strand is aan zee. Nergens anders.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')