neuh. Het waren volgens mij mat'54 386, DE1 41 en de Stalen D. Die zijn naar Blerick gebracht. Het kan zijn dat de mat'46 273 retour is gekomenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet?
Wel getrokken door een 1200 serie loc
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Het waren volgens mij mat'54 386, DE1 41 en de Stalen D. Die zijn naar Blerick gebracht. Het kan zijn dat de mat'46 273 retour is gekomen
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 18:52:58Van en naar Eindhoven: er kunnen geen treinen rijden door een stroomstoring. http://t.co/z23egl7C #ehv reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:05:32Van en naar Eindhoven: de stroomstoring is verholpen. Het treinverkeer wordt geleidelijk opgestart. http://t.co/z23egl7C #ehv reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:21:44Van en naar Eindhoven: de stroomstoring is terug. http://t.co/z23egl7C en http://t.co/K77opVMz #Ehv reageer retweet
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef James1988 het volgende:
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 18:52:58Van en naar Eindhoven: er kunnen geen treinen rijden door een stroomstoring. http://t.co/z23egl7C #ehv reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:05:32Van en naar Eindhoven: de stroomstoring is verholpen. Het treinverkeer wordt geleidelijk opgestart. http://t.co/z23egl7C #ehv reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:21:44Van en naar Eindhoven: de stroomstoring is terug. http://t.co/z23egl7C en http://t.co/K77opVMz #Ehv reageer retweet
Kent uw klassiekers. De emoticon slaat op ProRail, niet op NS.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef b2py het volgende:
Berichtgeving is goed, kunnen zij er iets aan doen dat hij weer terug is? Nee.
quote:
I Know, vingervervenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kent uw klassiekers. De emoticon slaat op ProRail, niet op NS.
[..]
't Is nog steeds vingerverven.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef b2py het volgende:
Berichtgeving is goed, kunnen zij er iets aan doen dat hij weer terug is? Nee.
Hoeft ook niet, er gaan snelbussen tussen Meppel en 't Harde. En dat gaat aanmerkelijk sneller dan via de ommelandse reis die jij bedacht hebt.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik wil niet dat de treinreizigert zaterdagochtend op het perron pas verneemt dat men niet, ik herhaal niet via Zwolle kan reizen.
Parallel aan de N34?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel. Het Noorden heeft recht op klagen omdat er ruimte zat is voor een tweede spoorlijn (parallel aan de N34, of de Zuiderzeelijn). Limburg niet, want daar is helemaal geen zinnige tweede verbinding te bedenken doordat de flessehals niet alleen in het spoor zit maar in het Nederlandse territorium zelf.
Da's best een eind, hoor. 120 km en je hebt er niets aan als je niet naar Duitsland moet...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er gaan snelbussen tussen Meppen en 't Harde. En dat gaat aanmerkelijk sneller dan via de ommelandse reis die jij bedacht hebt.
Zo staat het geloof ik in de spoorvisie van de provincie Drenthe. Maar voor veel mensen zal het wel als vloeken in de kerk zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Parallel aan de N34?Dat kan best op sommige plekken, maar in mijn woonplaats is het knap lastig.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's best een eind, hoor. 120 km en je hebt er niets aan als je niet naar Duitsland moet...
Als ik zie wat er qua natuur langs de N34 ligt? Ja. Hier moet het ding dan door een natuurgebied of dwars door een dorp heen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo staat het geloof ik in de spoorvisie van de provincie Drenthe. Maar voor veel mensen zal het wel als vloeken in de kerk zijn.
Dat riedeltje heb ik al zooooo vaak gelezen hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef b2py het volgende:
Hup mono!
www.spoorpro.nl/personeel(...)eneratie-machinisten
Gewoon een papieren treinkaartje kopen dus, sowieso. Hoe moeilijk kan het zijn? Een simpel antwoord op een simpele vraag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:29 schreef AllesWatWas het volgende:
Even een simpel vraagje: ik ga vandaag van Leiden naar Eindhoven, maar ga in Utrecht even naar de kapper. Moet ik in Utrecht uitchecken en dan weer inchecken of niet? Ik betaal namelijk ¤1,70 extra als ik tussentijds uitcheck en vervolgens weer incheck. Als ik een papieren kaartje koop is er natuurlijk geen hond die er naar kraait, ik heb niet eens een extra via station namelijk, maar ik weet niet of het de ‘bedoeling’ is, zeg maar.
Dat is de vraag niet, bovendien verdwijnen die dingen op termijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon een papieren treinkaartje kopen dus, sowieso. Hoe moeilijk kan het zijn? Een simpel antwoord op een simpele vraag.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 @ 07:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Stop toch eens met verbouwen, niemand interesseert het hoe het station eruit ziet.
En mijn reactie:quote:Eindelijk iemand die het ziet. Het is weggegooid geld zolang de treinen uberhaupt kut rijden. Tot dat alle treinen eens normaal op tijd rijden, de dienstverlening een beetje op orde is en de overige problemen zijn opgelost is moet elke cent daar in gestoken worden.
Dus niet in prestige verbouwingen waar niet meer dan 10 mensen een harde plasser van krijgen, die niets maar dan ook niets toevoegen aan de dienstverlening.
Als je maar binnen 6 uur 'uitcheckt' kun je zolang 'ingecheckt' blijven als je wil.quote:
Onzin, het zal te allen tijde mogelijk blijven om met een papieren treinkaartje te reizen.quote:bovendien verdwijnen die dingen op termijn.
Ja, het lijkt me niet dat de Afrikaanse spoorwegen geld hebben voor een OV-chipkaartsysteemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, het zal te allen tijde mogelijk blijven om met een papieren treinkaartje te reizen.
Geen probleem; goede treinreis gewenst.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:29 schreef AllesWatWas het volgende:
Thanks. Dan check ik niet tussentijds uit.
Klopt helemaal. Dat hele OV-Chipkaartproject is één grote geldverspilling. Ongelofelijk inderdaad hoeveel miljarden daar voor niets ingepompt zijn en worden.quote:En op dat tweede; dan is het een behoorlijke geldverspilling om overal van de grote poortjes te dumpen als ze niet standaard dicht zijn op termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |