quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
alleen mensen uit kutgaten vinden haar leuk
Hij is geen een keer uit het zadel geweest op Toussuire en Peyragudes.. Dus of het nou echt een demarrage was weet ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wiggins is een tempoklimmer, Froome is veel explosiever. Froome kan daardoor met een demarrage tijd winnen, maar iemand die op tempo klimt, komt dan vaak terug op het moment dat zo'n renner gaat "zitten". Zover is het nooit gekomen omdat Froome op dat moment al aan het zwaaien was waar Wiggins bleef. Ik denk ook dat Froome sterker was bergop hoor, maar we hebben nooit een echt duel gezien omdat Froome zijn inspanning nooit langer doortrok. Alleen die 2 seconden voor de ritzege op Belles Filles dan.
Een naturalquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het lijkt wel een leuk meisje voor zover ik kon zien
Gewoon je eigen AK47 meenemen. Gat in de muur schieten en fietsen maar.quote:
Preciesquote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen AK47 meenemen. Gat in de muur schieten en fietsen maar.
Toer doe moskouquote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen AK47 meenemen. Gat in de muur schieten en fietsen maar.
Nummer 85 in de top 100 met 18 posts.. Ga jij maar naar NL1 jaquote:
Kanaal 23quote:Op maandag 23 juli 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Nu snel zappen naar meiden van holland hard
Ik hou haar in de gatenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rachelle achteste rij, 2e van links
aangenamer voor de benedenburenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zetten mensen hun bed midden in de kamer?
zeer a-relaxt als hij niet tegen de muur staat, wat mij betreft
Dan kun je nog rondjes er omheen rennen. Handig voor vrouwen die de dupe zijn van huiselijk geweldquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zetten mensen hun bed midden in de kamer?
zeer a-relaxt als hij niet tegen de muur staat, wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |