Precies.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef heywoodu het volgende:
Froome moet maar eens laten zien of ie kan winnen, in de Vuelta....
Dat is toch bijna niet te doen nadat je de Tour al 3 weken volle bak hebt gereden?
Is het de warmste dag van alle uitzendingen geweest heeft ie lange mouwen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Danny zit weer zo zelfingenomen te kijken.
Het was nu inderdaad wel weer voor het roze Quick shirtje.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het de warmste dag van alle uitzendingen geweest heeft ie lange mouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep vandaag ook met longsleeve en spijkerbroek. Maar ik ben autist dus dan mag datquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het de warmste dag van alle uitzendingen geweest heeft ie lange mouwen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef baggerbaas het volgende:
Ondertussen geniet Sagan van een welverdiend "biertje"Nu je over bier begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wiggins is een tempoklimmer, Froome is veel explosiever. Froome kan daardoor met een demarrage tijd winnen, maar iemand die op tempo klimt, komt dan vaak terug op het moment dat zo'n renner gaat "zitten". Zover is het nooit gekomen omdat Froome op dat moment al aan het zwaaien was waar Wiggins bleef. Ik denk ook dat Froome sterker was bergop hoor, maar we hebben nooit een echt duel gezien omdat Froome zijn inspanning nooit langer doortrok. Alleen die 2 seconden voor de ritzege op Belles Filles dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus Danny, overduidelijk dat Froome veel en veel beter was berg op.
Op La Toussuire, op Peyragudes, op Belles Filles. En wellicht had hij nog meer tijd kunnen pakken in de ritten met de aankomst bergaf. Als hij in de Vuelta niet wint van Contador en co, betekend het niet dat hij deze Tour niet kunnen winnen als hij had gemogen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |