Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
Zit alleen met de eventuele overloop met de Belg, dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk aan, dat had ik nog niet gelezen. Ik vind dat zelf wel prettig en mooi rond de klok van 23 uur afgelopen, dus niet al te laat
Mooi zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)mer-op-de-buis.dhtml
Mart truitjes.quote:
22.00u DeMartquote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Om 23u zijn de gebroeders van de EO er. Dus Tijdstip is geen 23uur
De Tour start met een rit in lijn, daarna een paar leuke etappes met wat heuveltjes, voor de rest is het tot het tweede weekend niet heel bijzonder. Wel nog een ploegentijdrit, voor de rest veel sprinten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Mehh, kom er net achter dat de Tour een week eerder dan normaal begint. Ik zit de eerste week van Juli in een tentje in Toscane en ging er van uit dat ik bij thuiskomst nog net de start mee kon pikken.
Ga ik in week 1 veel missen, of is het een proloog, ploegentijdrit en 5x afsprinten?
ik ga zes dagen missen..Ik bedoel, kan dan niet kijken vanaf 18 juli tot 23 juli..24 juli weer terug van vakantiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Mehh, kom er net achter dat de Tour een week eerder dan normaal begint. Ik zit de eerste week van Juli in een tentje in Toscane en ging er van uit dat ik bij thuiskomst nog net de start mee kon pikken.
Ga ik in week 1 veel missen, of is het een proloog, ploegentijdrit en 5x afsprinten?
Inderdaad, ik ga toch niet al om 22 uur een fles wijn opentrekken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Mart moet gewoon om 11.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, anders moet ik zo laat naar bedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
toen won de Rabo dankzij de waaiers hequote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Zit toch met die Knevel en Bevelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
En een leuke man om te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Winkels is een zeer goede toevoeging aan het programma
Mooi dat het deze keer niet samenvalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Direct na TDJ. Best fijn en een sfeervolle afsluiter van een Tourdag. Nog even rustig naborrelen met Mart bij een kasteeltje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |