daarvoro 2009 slecht, 2008 top 3, 2007 Rasmussen tour (reden ze als ploeg heel goed), 2006 4 etappes en bollen en top 5, 2005 2 etappes bollen top 6quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En vóór 2010? Vuelta en Giro gaat t nu niet om...
Hij waant zich in Oostenrijkquote:
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met verdedigen. Natuurlijk was het niet goed, maar ik kijk normaalgesproken redelijk objectief durf ik te zeggen, heb geen nationale voorkeuren.
Mensen hier en in heel Nederlanders schreeuwen en roepen eerst dat Gesink wel podium gaat eindigen, terwijl hij een half jaar geleden met zijn been naast hem lag, en vervolgens zijn ze boos en is het een faler als het niet lukt. Dat is gewoon je eigen frustratie/kater van een misgelopen feestje botvieren op een atleet die toevallig in juli in de aandacht is. Als er in juli een snowboardwedstrijd was die op TV was, hadden we precies hetzelfde gehad maar dan met Sauerbrij. Het gaat bij die mensen, en daar zitten er hier ook veel van, niet om de sport en de atleet, maar puur om zichzelf.
Dat vind ik egoïstisch, respectloos en achterlijk.
Er is genoeg kritiek op Rabobank mogelijk. Delahaye, de opleidingsploeg, de kadans van Gesink, allemaal valide. Maar zover komt de gemiddelde Tourvolger niet.
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Het UEFA fragment hiermee vergelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind het wel raar dat de NOS en mart dan de impressie geeft dat het live is met die verhalen over de renners die al vertrokken zijn.
En dan kritiek hebben op de UEFA om een clipje van 5 seconden monteren
Zoals gezegd, er is voldoende kritiek op Rabobank mogelijk, als dat gebaseerd is op argumenten en niet op onderbuikgevoelensquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ben ik voor een gedeelte met je eens, maar ook het voorjaar was (met uitzondering van California en dauphins) matig. Daarbij, en dat stoort me nog het meest, hebben ze helemaal nix laten zien tijdens het NK.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe showquote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet live? hoezo vanavond niet dan?
En dat fragmentje van UEFA is totaal anders.
Volkslied was idd erg triest.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dat wijf wat daar langs de kant stond zong vanmiddag erger volkslied?
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vast niet live, maar wel van vanavond natuurlijk. En het is een soort samenvatting van de Tour, dus logisch dat er wat teruggeblikt wordt.
Oh oke, dan snap ik het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
[..]
Omdat Mart naar london moet voor de nieuwe show
Oh, dacht dat Boogerd het nog had over de sprint van Cavendish van vandaag, maar dat hoorde ik dan verkeerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gisteren. Is wel redelijk bevestigd en duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |