SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rondje is maar 15kmquote:Op zondag 22 juli 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het rondje te lang is... je hebt iedere keer 25 km om weer te herstellen.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja maar ze rijden vanuit Londen naar het rondje bij Box Hill toe, doen dat 9 keer en daarna weer 40km terug naar Londenquote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ok, dan is de laatste beklimming van Box Hill nog verder van de finishquote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zit nog een stuk naar buckingham palace bij toch?![]()
![]()
Ik was al bang dat hij zou vergeten Cruijff te noemen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik had toentertijd het idee dat Frits bij zijn gasten naar binnen wilde kruipen en dat gevoel heb ik nog steeds.
Vervelende, nare man."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
En dan net doen alsof hij niet meer weet waar het voor was.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was al bang dat hij zou vergeten Cruijff te noemen.![]()
Hij is de beste vriend van iedereen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik had toentertijd het idee dat Frits bij zijn gasten naar binnen wilde kruipen en dat gevoel heb ik nog steeds.
Vervelende, nare man.![]()
Ja, in gele onderbroek.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is er al een hells angel onderweg naar Naaldwijk on Frits te klappen![]()
![]()
Hij kon ook goed met Gullit opschieten.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is de beste vriend van iedereen.![]()
![]()
Alle BNers die doodgaan zijn ook altijd de beste vriend geweest van Frits (en Jeroen Krabbé)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: