Heineken bier...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Vroeger op school zongen we een hele andere versie van dat nummer
Vrije school?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat zongen jullie dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Deze heb ik in Amsterdam wel eens gehoord.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Ok, hetzelfde niveau dus als wij bij Sesamstraat en Seabird deden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar het was iets met hoeren en de Zeedijk
Ja die ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb ik in Amsterdam wel eens gehoord.
Was dat nog in de tijd van de liniaalslagen en zo'n duif ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar het was iets met hoeren en de Zeedijk
Eindelijk een goede reportage, maar TDJ-fans moeten m helaas laten lopenquote:Roy Norris en Lawrence Bittaker zijn twee vrienden die een gruwelijke passie delen: het ontvoeren, mishandelen, verkrachten en vermoorden van tienermeisjes, bij voorkeur van elke leeftijd één meisje. In hun speciaal daarvoor aangeschafte bestelbus en gewapend met een gereedschapskist struinen ze de wegen van Californië af op zoek naar een jong en onschuldig slachtoffer. Beide mannen hebben al vele jaren in de gevangenis doorgebracht. Bittaker was paranoïde en psychotisch, een hoogbegaafde psychopaat, en Norris was een onverbeterlijke recidivist. Toch worden beide mannen steeds weer vrijgelaten, met meer dan desastreuze gevolgen.
Duif? Nee het was niets met een duif. Hoeren op de stoep zoietsquote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat nog in de tijd van de liniaalslagen en zo'n duif ofzo?
gaat dat over gert?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Eindelijk een goede reportage, maar TDJ-fans moeten m helaas laten lopen
Nee, als je iets deed wat niet door de beugel kon werd er door de leraar zon soort duif gegooid ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Duif? Nee het was niets met een duif. Hoeren op de stoep zoiets
Diekstra is leraar?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, als je iets deed wat niet door de beugel kon werd er door de leraar zon soort duif gegooid ofzo?
Nee dat zegt me niets en met een liniaal werden we ook niet geslagenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, als je iets deed wat niet door de beugel kon werd en door de leraar zon soort duif gegooid ofzo?
Toen je nog een blok hout mee naar school moest nemen voor in de kachel?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, als je iets deed wat niet door de beugel kon werd er door de leraar zon soort duif gegooid ofzo?
Ik denk dat je een werpster bedoelt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik dacht dat dat soort dingen in jullie tijd nog gebeurdenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zegt me niets en met een liniaal werden we ook niet geslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |