Mijn school was juist heel "hip", leraar bij de voornaam noemen en zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik dacht dat soort dingen in jullie tijd nog gebeurde
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Tegenwoordig wordt een leraar "lul" of "hey hommo" genoemd ipv de voornaam
Dat lag heel erg aan het soort school.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik dacht dat dat soort dingen in jullie tijd nog gebeurden
Ik heb eigenlijk liever dat ze stoppen met praten en dat Dries vijf keer achter elkaar zijn lied volledig mag zingen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat ze stoppen met praten en dat Dries vijf keer achter elkaar zijn lied volledig mag zingen.
Of het volledige oeuvre van Driesquote:Op zondag 22 juli 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat ze stoppen met praten en dat Dries vijf keer achter elkaar zijn lied volledig mag zingen.
Hij is net een gemiddeld wijf, draait er omheen om te zeggen wat ie eigenlijk wil zeggen. Moet gewoon direct zijn verhaal doenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
Ik raak een beetje de draad kwijt als hij praat.
Hij betaalt om te mogen komenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom nodigt iemand figuren als Fritseigenlijk uit.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij betaalt om te mogen komen
Het ging over plas, Fritsie begon gelijk te glimmen, met een vies lachje.quote:
Zekerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef LDS het volgende:
Morgen helden tafel met gertje danny diekstra en johan
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is morgen de aflevering dan ??, ook 22.30 ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |