Haast is voor Audi-rijdersquote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Prowl het volgende:
Jij rijd ook wel erg rustig he
Ik deed 1:15 als mn rechtervoet zich in hield
Xantia 1:8
Hangt van de stand van het gaspedaal af. Maar ik gok dat het ongeveer twee keer de helft zal zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is het verbruik van een xantia break diesel 1.9 automaat ongeveer?
Want tussen Groningen en Rotterdam staan geen tankstations ?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wil weten of ik met 1 tank van 65 liter groningen-rotterdam retour kan doen
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:20 schreef 2cv het volgende:
Heb je ook even in het instructieboekje gekeken in welke stand de vering moet staan bij het bijvullen en hoeveel LHM er in moet ?
En weet je ook wanneer de LHM voor het laatst vervangen is en het systeem doorgespoeld ?
En in een Fiat moet speciale Fiat-koelvloeistof.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja dat komt goed
in de handleiding staat dat er specifieke citroen koelvloeistof in moet, moet dat echt?
Zal wel goed zijn, gaat alleen zo roken en geeft een smeerbendequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:57 schreef 2cv het volgende:
Dus het is ook geschikt voor de motor van mijn Eend ?
Tip: als hij adviseert iets te doen, doe dan juist het tegenovergestelde. Dan is de kans aanzienlijk groter dat je het niet verneukt.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nou zei een van die gasten dat ik tot ie bij de garage is geweest ik er ook wel remvloeistof ipv hydraulische olie in kan gooien omdat dat wat goedkoper is.
Tip: ga niet meer naar die garage. Die vloeistof is niet alleen voor je vering, maar ook voor je remmen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff gekeken en zowel in de hoogste als in de laagste stand geeft het paraplutje aan dat ie zo'n beetje leeg is.
gast van de garage zei dat ik dan maar ff moest stoppen met vullen tot ie gerepareerd was maar is dat niet behoorlijk slecht voor dat ding?
die eerste quote was een krakersadvies en dat niet meer bijvullen zei de verkoper tegen me,niet de monteur.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tip: als hij adviseert iets te doen, doe dan juist het tegenovergestelde. Dan is de kans aanzienlijk groter dat je het niet verneukt.
Remvloeistof (DOT) reageert met de rubber afdichtingen en retourleidingen waarodor je Xantia in no-time een vergiet wordt.
[..]
Tip: ga niet meer naar die garage. Die vloeistof is niet alleen voor je vering, maar ook voor je remmen.
Mensen die dit soort debiele adviezen geven mogen wat mij gebrandmerkt worden met een symbool dat er op wijst dat je aan hen geen autotechnisch advies moet vragen.
Je kreeg het zelfs gratis bij aankoop van een BXquote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef Erasmo het volgende:
Hier en daar kun je het uit het vat krijgen, heb nu een adresje waar ik ¤5 betaal.
maar de gemiddelde citroen dealer/garage zal het niet hebben lijkt me?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Erasmo het volgende:
Bij een garage die zich specialiseert in het onderhoud aan ds+cx, ze kopen het per tankwagen in ofzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat hele hydraulische systeem is inmiddels beetje achterhaald natuurlijk
ja, lijkt me toch dat zo'n dealer/garage niet 5000 liter gaat inslaan "omdat er weleens iemand met een 12+ jaar oude auto erom vraagt"quote:
Misschien wel, maar vuistregel is dat alles bij de dealer duurder is.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar de gemiddelde citroen dealer/garage zal het niet hebben lijkt me?
Ga je mond eens HEEL snel spoelen met LHMquote:dat hele hydraulische systeem is inmiddels beetje achterhaald natuurlijk
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar de gemiddelde citroen dealer/garage zal het niet hebben lijkt me?
dat hele hydraulische systeem is inmiddels beetje achterhaald natuurlijk
nee dat wist ik nietquote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef 2cv het volgende:
Je weet dat de C6 en C5 hydropneumatisch veren ? Wel met een andere vloeistof dan LHM overigens.
Ik doe ondertussen bijna alles zelf zonder een centje pijn, ik heb ondertussen het halve leiding werk van mijn BX vervangen terwijl ik 4 jaar geleden alleen wist hoe ik benzine moest tankenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zeg niet dat het niet heel stoer is zo'n hydraulisch systeem maar tegenwoordig gewoon stukje duurder te onderhouden omdat het niet meer in de nieuwe auto's zit
Alleen bij het starten en uitzettenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet
maar dan alleen bij het starten en uitzetten neem ik aan?
niet zoals de oude auto's echt met een hoogteregelaar enzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik doe ondertussen bijna alles zelf zonder een centje pijn, ik heb ondertussen het halve leiding werk van mijn BX vervangen terwijl ik 4 jaar geleden alleen wist hoe ik benzine moest tanken
Tegenwoordig lach ik iedereen in mijn familie uit als ik weer hoor wat voor kosten ze wel weer niet aan hun renault/opel/mercedes hebben gehad
Vertel ik wat mijn hele wagenpark aan kosten heeft gehad het afgelopen jaar dan kijken ze mij glazig aan en geloven ze het niet
1 groot nadeel van HP geveerde auto's is dat de meeste eigenaren de boel niet onderhouden en daardoor alles kaduuk gaat waardoor ze een slechte naam krijgen omdat ze te lui zijn om een keer bollen te laten vullen of de lhm te verversen met alle gevolgen van dien
quote:
als ik de xantia start moet ie altijd eerst ff een stukje omhoog komen voor ik wegrijd en hij zakt ook weer als je heb geparkeerd hebtquote:
geweldige man heb ik he?quote:
De hele tijd veert de auto hydropneumatisch, tenzij de auto in de hoogste/laagste stand staat. Het omhoog gaan op zich is niet het doel van die vering. Het doel is een comfortabele rit. En toevallig krijg je dat het beste met hydropneumtische vering. Voor reparaties is het nuttig om het systeem eenvoudig drukloos te maken (auto zakt in de laagste stand) en/of om de auto zo hoog mogelijk te zetten (zodat je makkelijk in de wielkassen of onder de auto kan kijken). Echter, op den duur gaat het systeem intern een beetje lekken (dus niet dat de LHM op straat komt maar het gaat via de retourleidingen terug naar het voorraadvat) en daardoor zakt de auto wat in als je parkeert. Wanneer je de motor start wordt dat weer gecorrigeerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
[..]
als ik de xantia start moet ie altijd eerst ff een stukje omhoog komen voor ik wegrijd en hij zakt ook weer als je heb geparkeerd hebt
als jij voor ons gaat verhuizen, klussen enz?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stuur hem hier anders maar langs
kan ie mooi de xantia opknappen
Zekers kun je een C5 omhoog en omlaag zetten. Het is wel iets harder geveerd als vroeger, maar ik merk zeker het verschil tussen de C5 van pa en van mijn Xsaraquote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet
maar dan alleen bij het starten en uitzetten neem ik aan?
niet zoals de oude auto's echt met een hoogteregelaar enzo
Kun je zelf doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kunnen ze dat bij elke beunhaas garage of moet dat bij een citroen dealert/garage?
dat betwijfel ikquote:
zou niet eens weten waar die nippels zitten.quote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Enneh, ben je al lid van de BX-club ?
[..]
Vergeet die poetstroep. Je kan beter het systeem echt doorspoelen. Werkt hetzelfde als ontluchten, maar dan laat je de ontluchtingsnippels net zo lang open staan tot er verse LHM uit komt. Daarna nog even een paar keer van de laagste stand naar de hoogste stand (en weer terug) en alles is goed doorgespoeld.
Overigens bij het omlaag laten in stapjes doen om de octopus (retourleidingen) niet te laten klappen.
ja, of ik breng hem de 25ste heen en neem een leenauto mee ofzoquote:
ik zal je zeggen met mijn whiplash heb ik haast geen meer pijn dan anders met de xantia maar zodra ik in een andere auto rijd dan heb ik de poppen aan het dansen en kan ik plat liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Woods het volgende:
Gaaf dat er een Citroën topic isMe pa is al een tijd monteur bij Citroën en rijden niets anders, hoeft ook niet want we rijden danwel een Xantia 1.6 maar qua rijdcomfort komt geen enkele andere auto(merk) in de buurt.
Klopt, vroeger wilde ik altijd een snelle 'stoere' auto als ik al mn rijbewijs zou halen, duurt nog wel een tijd, maar ik ben blij met de auto die we nu hebben en de Xantia kan je al voor ¤1000 kopen, wel met enig onderhoud maar dat komt wel goed. Performance is leuk maar daar maak je echt niet de hele tijd gebruik van en dan is comfort het beste. Nadeel: bijv. de Activa of de V6 hebben wel iets meer bollen dan de normale 1.6quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal je zeggen met mijn whiplash heb ik haast geen meer pijn dan anders met de xantia maar zodra ik in een andere auto rijd dan heb ik de poppen aan het dansen en kan ik plat liggen.
vorige week de auto van mijn ouders geleend(opel) ik ga nog liever fietsen dan die kut auto.
Ik vind het best wel epic dat bijv. de Activa of V6 gewoon 10 van die bollen kunnen hebbenquote:Vullen doen dealers nauwelijks meer aan, dus gaan er nieuwe bollen op voor 40/45 eur per stuk (weet niet wat ze precies bij de dealers kosten). Kom je zomaar op 300 eur uit voor een basis Xant of 600 voor een Activa.
dat weten we maar al te goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Erasmo het volgende:
Congrats.
Brieven van de RWD zijn niet zo erg, die van het CJIB wel
Was maar een paar km te hard wel een bon van 100 euro, kan diegene wel mooi blij zijn dat hij toch nog iemand heeft geflitstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef Erasmo het volgende:
Je rijdt zelf te hard.
Oh en de BX heeft vanaf nu gele koplampen, staat supermooi bij de zwarte BX
Eigenlijk niets omdat de motor minder snel zou slijten/kapot gaan. Als ik het praatje van de Citroënboer mag geloven maakt het de motor schoon. Ik heb er gebruik van gemaakt onder het mom van 'baadt het niet, schaadt het niet'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Fiorano het volgende:
Wat is de zin/onzin van Brandstof toevoeging, heb er nu een flesje ingegooid maar wat ga ik er nu van merken ?
Alles wat Frans en ouder dan 20 is mag van mij wel gele lampjes, herken je gelijk de liefhebbers op de wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze op een rode BX ook prima staan.
Na een korte vakantie in Frankrijk heb ik wel gemerkt dat gele koplampen echt een uitstervend verschijnsel zijn, net als BX-en, bijna geen rijdende meer gezien.
Dat is symptoombestrijding. Wat voor auto en wat gebeurt er als je wilt starten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Fiorano het volgende:
Haha dat was mijn idee ook al, af en toe doet ie wat moeilijk met starten vandaar, ik dacht misschien helpt het misschien niet.
Ja, dan hoef je niet iedere keer de radio handmatig uit en aan te zetten. Volgens de handleiding zit er geen geschakelde plus draadje in en het enige wat ik er verder in de buurt zit is de ventilatie. Maar daar de stroom voor de radio aftappen is niet zo'n briljant idee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:10 schreef 2cv het volgende:
Een geschakelde plus handig ? Okee ...
Komt er niet zo'n geval ergens al uit je dashboard ? Want als het goed is moet dat er wel in zitten.
quote:Het email adres wat u koos is niet beschikbaar
Ik lees op Citroënforum verschillende verhalen, maar ik denk dat ik voor de 15W40 ga.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef Prowl het volgende:
Ik had er nog niet eens de kans voor gehad om de olie te vervangen maar ik zou er zelf 15w40 in doen
10w40 is meer voor wat modernere en gevoelige motorblokken
In de Xantia gaat elke 20.000 altijd action of lidl 15w40
Komt er net zo schoon uit als het er in gaat![]()
Hoeveel km heb je inmiddels al bij de BX bijgeschreven?
Die kabeltjes zijn zo duur toch niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik lees op Citroënforum verschillende verhalen, maar ik denk dat ik voor de 15W40 ga.
Ongeveer 10.000, ongeveer want ik heb nog steeds geen nieuwe kilometertellerkabel gevonden
ruilen tegen een kratje bier?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:03 schreef Prowl het volgende:
Niemand Xantia ruilen tegen een BX? Erasmo?
zoveel passen er niet in m'n kofferbakquote:
Koop je deze gewoon:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zoveel passen er niet in m'n kofferbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar probeer ik ze juist voor te ruilenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koop je deze gewoon:
[TK] 2x Citroen Xantia Break 1.8i 16V LPG-G3 Airco
Dan past het met gemak.
Renault, rijd fijn het zo achterop een sleepwagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar probeer ik ze juist voor te ruilen
stiekem mis ik m'n xantia welmaar die renault is ook wel
tot nu toe nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Renault, rijd fijn het zo achterop een sleepwagen
Wat niet is kan nog komen....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen last van gehad
Nee, dan had ik het topic genote.quote:
hoor ik de hele week al, maar eentje uit 99' zal toch heus wel meevallen lijkt mequote:
De laguna (2000) van mn schoonvader heeft meer onkosten gehad dan dat de aanschafprijs wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hoor ik de hele week al, maar eentje uit 99' zal toch heus wel meevallen lijkt me
ach, als ie echt irritant begint te worden dan ruil ik hem gewoon voor een anderequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
De laguna (2000) van mn schoonvader heeft meer onkosten gehad dan dat de aanschafprijs was
van dat geld had ie een nieuwe auto kunnen kopen
Moet ik er wel eerst eentje vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die kabeltjes zijn zo duur toch niet?
Hoe staat het met de nieuwe APK, ben benieuwd
Ik mis emquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef Erasmo het volgende:
Pics
BX hier goed leeg gereden om te kijken of ik 2x op en neer naar het werk redde, moest 60 liter in
MET stuurbekrachtigingquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef Prowl het volgende:
V&A / [TK] Citroën BX 14E 1988
Ik heb toch liever een Break
Wel met een 1.4 motor dan?quote:
Dat zit in je armen.quote:
Ik zou er geen problemen mee hebben maar mijn whiplash wel en na een kort ritje 3 dagen plat liggen is geen doen met 3 kids.quote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat meestal wat minder het geval.
Nou als ik stapvoets rijd dan vind ik het toch best lastig om te sturen. En dat is dan met de 205 dan heb ik het nog niet eens over jouw BXquote:Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef 2cv het volgende:
Ik heb geen enkele vrouw, inclusief jou, horen klagen over het gebrek aan stuurbekrachtiging in mijn BX.
Dat is een heel ander verhaal jaquote:Op zondag 18 november 2012 09:02 schreef Popples het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben maar mijn whiplash wel en na een kort ritje 3 dagen plat liggen is geen doen met 3 kids.
Stuurbekrachtiging trainen dusquote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou als ik stapvoets rijd dan vind ik het toch best lastig om te sturen. En dat is dan met de 205 dan heb ik het nog niet eens over jouw BX.
Andere maat ?quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Erasmo het volgende:
Dafuck sinds de apk rij ik een kwart minder per tank. Nu zitten er achter wel nieuwe sloffen op maar zoveel maakt dat toch niet uit?
Klopt, nu ik maximaal 100 rijd verbruik ik +/- 10-20% minder diesel. Van 1:16/1:17/1:18 naar +/- 1:20.quote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Prowl het volgende:
Een citroën is gemaakt voor 90km/u en dan zijn ze ook meestal op zn zuinigst
120 km/u zijn ze al een stuk minder zuinig
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef Erasmo het volgende:
Koop er een AX bij, puur omdat je dan een ABC rijdt
Die had een zakje beschimmelde oliebollen onder de motorkap liggen? Of had die speciaal z'n CX omgebouwd naar olievering?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:32 schreef Prowl het volgende:
CX met oliebollen
Vorige baasje d8 dat dit zo hoorde
Ik moest gelijk weer denken aan de eerste maanden in mn Xantia![]()
Kachelkraan die vastzit is een standaard probleem bij type 2/3quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Erasmo het volgende:
Ik kreeg hem niet ver genoeg in het roodVoor de rest ben ik heel lief voor d'r
![]()
Maar ik heb hem nog hoor, beetje 2-componentenlijm er tussen en hij zal weer dienst doen.
Veerbol membraan kaduuk = oliebol omdat er geen lucht meer bij zit en niet meer fatsoenlijk veertquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die had een zakje beschimmelde oliebollen onder de motorkap liggen? Of had die speciaal z'n CX omgebouwd naar olievering?
Type 1 had toch nog van die schuifjes?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef Prowl het volgende:
[..]
Kachelkraan die vastzit is een standaard probleem bij type 2/3
Die draaiknoppen was geen goed idee van Citroën
[..]
Veerbol membraan kaduuk = oliebol omdat er geen lucht meer bij zit en niet meer fatsoenlijk veert
Stuiterbak BMW mode
Ah zo. Ik zie ook dat ik een andere Citroën in gedachten had dan een CXquote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef Prowl het volgende:
[..]
Veerbol membraan kaduuk = oliebol omdat er geen lucht meer bij zit en niet meer fatsoenlijk veert
Stuiterbak BMW mode
Bovenste en onderste dashboardkastje er uit halen en aan de kachelknop draaien, dan zie je het wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Type 1 had toch nog van die schuifjes?
Waar zit die kachelkraan eigenlijk? M'n Haynes is nog onderweg
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:43 schreef Kadooosh het volgende:
Zou vanmiddag naar België gaan om shag te halen(¤5,50 in plaats van ¤8,10 hier) maar ga ik veel last krijgen van de gevallen sneeuw? Of is het om een uur of 3 alweer allemaal gesmolten daar in het zuiden?
Rij vanaf Amsterdam richting Antwerpen en weer terug.
Die kwamen uit de achterdeur van mn blauwe Xantiaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Erasmo het volgende:
Oh Prowl de speakers doen het trouwens prima, echter ik heb de kroonsteentjes toch maar vervangen door soldeer
Ik mis mijn Xantia'squote:Op donderdag 7 februari 2013 05:43 schreef Garbageman het volgende:
Mijn Xantia 2.1Td heeft een revisie van de dieselpomp gehad. 650 euro (auww) Maar het ding rijdt weer lekkerVooral de tussensprintjes zijn erg leuk, compleet met anti bumperklever rookgordijn
(die ie alleen eventjes als je plankgas geeft) Over de 340.000km nu
Nope. Zit vast met 4 (2 boven,2 onder) + nog 2 om een plaatje (de bodem) vast te houden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Erasmo het volgende:
3 letters horen niet op een CX![]()
Zo kan eindelijk weer sleutelen aan de BXMoet nog de kofferbakverlichting fixen, een van de metalen plaatjes is afgebroken.
Net even naar het onderste handschoenenkastje gekeken, klopt het dat ie maar met twee schroeven vastzit?
Zal wel iets in DIG zijnquote:
Heb wel een zelfde kleur berline gehadquote:
Welkom, nog wat beeldmateriaal van je vloot?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Mehari het volgende:
Ik zit al even bij chinese telefoons en tablets te reageren maar deze vandaag pas gevonden.
Zag hier laatst nog een XM break staan, is dat niet wat voor jou?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zal wel iets in DIG zijn
[..]
Heb wel een zelfde kleur berline gehad
Dit is toch wel de ultieme Xantia voor mij![]()
Beter dan de huidige CX waar de achterbak al vol zit met 1 kinderwagen
Deze 3 heb ik nu het langst.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welkom, nog wat beeldmateriaal van je vloot?
Een liefhebber van het eerste uurquote:Op zondag 3 maart 2013 10:23 schreef Mehari het volgende:
[..]
Deze 3 heb ik nu het langst.
[ afbeelding ]
Mehari vanaf juni 1980, 18PK vanaf januari 1979, BX van sept 1996.
Deze is de meest recente toevoeging, rijdend sinds april vorig jaar.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:14 schreef Erasmo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef Prowl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Gaaf ! Gefeliciteerd !quote:
Wauw!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Paar cosmetische plekjes maar niks ergs:
[ afbeelding ]
Ik krijg haar in apk-waardige staat mee zo.
Renard had een ambulance-BX van EXACT het type dat ik ook wil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan zie je een gele CX Renard rijden
Je vind m nog wel 2cv!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Renard had een ambulance-BX van EXACT het type dat ik ook wil.
Had ...
Kweet niet, misschien stiekem toch een verlangen naar een knikkerhokquote:
Ben er al genoeg tegengekomen voor weinig, meestal worden ze toch niet verkocht dus is het een enkeltje sloopquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo ben ik aan het kijken of ik een AX 1.5d kan vinden hier in Nederland. Weet niet of ik er één wil maar ze zijn toch niet te vinden.
Zonde, zijn namelijk goedkope blikjes waar goed aan te sleutelen is volgens mij. Iig wel bij mijn 1.1quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ben er al genoeg tegengekomen voor weinig, meestal worden ze toch niet verkocht dus is het een enkeltje sloop![]()
![]()
Autohandelaren willen niet lang met zon ding blijven zitten
Vind een AX er alleen leuker uitzien. Qua luxe en comfort is een Saxo natuurlijk fijner. En ja, je vind ze genoeg op de sloop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Prowl het volgende:
Tja, een saxo is beter verkoopbaar en zelfs die gaan al met massa naar de sloper
Ik wil wel kijken wat ik voor je kan regelen. Als je er geld voor over hebt (los van verzendkosten) kan ik het eens via de club vragen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:20 schreef Erasmo het volgende:
Zijn er toevallig nog BX-eigenaren die een zonneklepmiddengedeelte, dat ding met die klemmetjes/haakjes over hebben? Hier is een van de schroefgaten afgebroken
Valt best mee, betrouwbaar is wat andersquote:Op woensdag 10 april 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
Hallon Waterballon
Is een BX nou écht zo`n rampen bak als er overal gezegd word?
Ja.. maar een Xantia is niet zo`n unieke bak als een BXquote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef Prowl het volgende:
[..]
Valt best mee, betrouwbaar is wat anders
Een Xantia is betrouwbaarder en rijd een stuk degelijker
Tja als je zelf niet aan een auto kan sleutelen niet aan een BX beginnenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.. maar een Xantia is niet zo`n unieke bak als een BX![]()
Maar niet betrouwbaar?.. vertel..
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef 2cv het volgende:
Ff kijken wat ik voor je kan regelen. Morgen moet ik een auto slopen, wellicht zit daar toevallig een goede in. En anders kijk ik ff verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |