Ik met een 0,6quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet het maar met een 1.1 injectie doen
Werkplaatshandboeken op marktplaats scoren ? Of een Olving.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal er trouwens toch echt aan moeten geloven om de motor+bak van de Ami te reviseren, maar ik moet er nog een handleiding voor vinden, iemand tips?
Ik heb al een Haynes maar ik hoorde dat er boeken zijn die zich enkel op motorrevisie focussen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Werkplaatshandboeken op marktplaats scoren ? Of een Olving.
Overigens was er 1 of andere Eendenclub die cursussen versnellingsbak reviseren gaf. Maar dat heb ik een paar jaar terug gehoord, hoe het nu zit weet ik niet. Wat dat betreft zou ik zelf als eerste neer het Eendenei gaan (of Duckservice om het te laten doen).
Zeker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Vinden jullie een Visa met BX 16v-blok erin leuk?
Nee onder de motorkap of course. Werkend inmiddels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef 2cv het volgende:
Hangt er vanaf. Ligt dat 16-V blok in de kofferbak ?
Videomateriaal bittequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee onder de motorkap of course. Werkend inmiddels.
Ze is er vandoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:46 schreef Prowl het volgende:
FF ontopic spammen:
[TK] Citroën Xantia 1.8 16v Tentation LPG-G3 Rouge nieuwe APK
Gefeliciteerd met de verkoop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Prowl het volgende:
Ja nou pics + info!
[..]
Ze is er vandoor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkoop.
Nog meer bling bling in Winterswijk:
[ link | afbeelding ]
Citroën DS in Winterswijk by Erasmo..., on Flickr
Och kijk heb je mevrouw DS weerquote:
Zit nu effe op mobiel, maar pics volgen straksquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Prowl het volgende:
Ja nou pics + info!
[..]
Ze is er vandoor![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |