Hallo,
Bij deze bied ik de 2cv van mijn Oom en Tante aan. Ze zijn eerste eigenaar en hij is al 26 jaar in hun bezit. Ze zijn gek van de 2CV en ze willen niets lievers dan dat rijden. Helaas komt hij dit jaar niet meer door de APK. De carrosserie is te verroest, het chassis is nog prima en er is een jaar geleden een nieuwe bodemplaat de carrosserie gelast. Bij de dorpels zit er roest, en de achterschermen ook. De stijlen bij de kokerbalken ( rechterhoek-onderkant van het achterdeurtje zitten er roestgaten in de carrosserie.
![20121006_155204.jpg]()
![20121006_155215.jpg]()
![20121006_155128.jpg]()
Er zit een nieuwe motor in en die doet het ook prima. Deze motor is aangepast zodat er normale euro95 benzine kan worden getankt. Elektrisch doet alles het ook, de kachel daarin tegen werkt niet helemaal meer mee. Het onderstel is ook prima, enkel is er wel wat speling op de fuseepennen, maar dat is toegestaan bij de eend. Verder is de uitlaat een maand geleden vervangen.
De huidige APK is praktisch verlopen, en om er APK op te krijgen moet de carrosserie worden hersteld. De eend is verder altijd gebruikt, in weer en wind en heeft de eigenaars nog nooit laten staan. 26 jaar is wat lang voor een auto en mijn oom&tante zijn inmiddels te oud om de eend te repareren. De garage vraagt veel geld voor een reparatie dus dit is een auto voor de liefhebber en hersteller.
De carrosserie heeft veel werk nodig om hem te herstellen. Zoals eerder aangehaald is er naast de deukjes ook de roestschade die echt moet worden herstelt.
Hij is origineel zwart van kleur, en het bouwjaar is 1986.
De vraagprijs ligt op 850 euro.
Bij vragen of meer informatie, PM even

![20121006_155143.jpg]()