Aah okay, die hing niet in de winkel ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
5tstaat ook in de omschrijving van de maatvoering
nee hoor. zit verwerkt in de shipping cost.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Fannetje het volgende:
kleurdoos, hou je er ook rekening mee dat Carters uit Amerika komt en je dus ook een behoorlijk bedrag aan invoerrechten kwijt zult zijn?
daarom ging ik er al niet op inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee hoor. zit verwerkt in de shipping cost.
Your total order cost, including merchandise, shipping, taxes and duties will be presented to you during checkout in your preferred currency. This is the exact amount that you will be billed. There will not be any additional costs billed upon delivery.
bron: carters faq
Die pyjama's zijn leuk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Poppejans het volgende:
Jullie kosten me constant geld, wat een leuke dingen heeft die Carters winkel!
En laat ik nou net volgende maand bij de plaats zitten waar een winkel zit![]()
Toch vooralsnog blij dat ik nog niks bij Boden besteld heb, Carters wishlist (niet dat ik het allemaal kopen kan natuurlijk):
pyjama
[ afbeelding ]
pyjamadeze koop ik zeker als hij er is
[ afbeelding ]
En deze pyjama wil ik ook denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die beer lijkt trouwens best wel op de beer van het badlaken van de ''H&M Home kids''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mocht er een gezamenlijke bestelling volgen, dan doe ik graaaaaaaag meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daarom ging ik er al niet op in
we kunnen ook met veel mensen bestellen en dan de verz. kosten delen (mits die niet vervallen boven heeeeel veel eur)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
nee je kan m omzetten naar europrijs en dat scheelt een piepbeetje.
met dan die verz. kosten
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef __Isis__ het volgende:
Vestje is zeker leuk, maar 27,50..![]()
Ik zou de rest wel nemen!
Zo zag ik laatst ook een Oilily-jas van 270 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:21 schreef octopussy het volgende:
Bengh is echt verschrikkelijk. Leuke dingen, maar prijzen waar ik echt hardop om moet lachen. Komop, een jas van 250 euro, voor een kind, Voor een volwassene vind ik dat al belachelijk duur, maar die kan het tenminste jaren aan.
Dat is een fijne tip! Noah moet nog slofjes voor het kdvquote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Poppedein het volgende:
Bij baby-slofje.nl zijn nu heel veel babypaws slofjes in de aanbieding van 29.95 voor 19.95!
Ik heb niet eens een bevestigingsmail gehad zag ik net, maar ze staan wel op mn account. Vind cancellen altijd lullig.. Misschien bestel ik nog wel een paarquote:Op zondag 29 juli 2012 21:35 schreef Poppedein het volgende:
wat shit Nirak, kun je m niet meer cancellen?
toevallig had ik net gister daar besteldquote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Poppedein het volgende:
Bij baby-slofje.nl zijn nu heel veel babypaws slofjes in de aanbieding van 29.95 voor 19.95!
+1quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het heel erg met je eens, DML. Voor de winter wil ik er toch wel wat bestellen, zeker ook omdat kleren in de grotere maten ook sowieso al duurder worden. Verschil wordt kleiner, zeg maar. Ik vind nu echter niets meer in de sale in de goede maat, en ik ga nog geen winterkleding bestellen. Dat weiger ik in juli
50% korting op de hele collectie (niet op alles als je goed kijkt, maar nou ja)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef loeszie het volgende:
Ik ging net even kijken bij maries kleertjes...ik dacht je weet maar nooit wat voor een actie ze nu weer heeft bedachtmaar ik lees in het gastenboek dat het weer niet goed verloopt met de bestellingen. Er zijn zelfs mensen die haar hebben aangegeven bij de politie inzake internetoplichting
Even de kleine plaatjes uit het winkelmandje:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef Lamb29 het volgende:
wat wil jij gaan bestellen Fannetje..
Zitten leuke dingen bij idd!
Die truiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh mooie keuzeDie panda vind ik ook erg leuk...
Welke maat heb je genomen??
Ik twijfel nog of t sowieso mag van mijn portomonee... maar vind een paar pyjama's wel erg leuk.. dat snuggle fit lijkt me een stuk prettiger dan de zeemanpyjama's
[ afbeelding ]
Vind deze heel tof
[ afbeelding ]
Geel kan nu wel hier![]()
[ afbeelding ]
En deze!
Wat erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef loeszie het volgende:
Ik heb 4 weken na mijn moederdagbestelling, het pakje binnen gekregen. Na heel veel mailtjes en zelf een bezoekje van mijn kant...was echt gedoe!
Ik zeg gewoon doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh mooie keuzeDie panda vind ik ook erg leuk...
Welke maat heb je genomen??
Ik twijfel nog of t sowieso mag van mijn portomonee... maar vind een paar pyjama's wel erg leuk.. dat snuggle fit lijkt me een stuk prettiger dan de zeemanpyjama's
[ afbeelding ]
Vind deze heel tof
[ afbeelding ]
Geel kan nu wel hier![]()
[ afbeelding ]
En deze!
Ik ga eens even kijken, wanneer wil je het weten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil wellicht tóch wat gaan bestellen bij Carters. Maar de verzendkosten en extra toeslagen zijn om te huilen. Een gezamenlijke bestelling lijkt me wel wat. Als we bijv. meer dan 20 shirtjes bestellen, zakken de kosten uiteindelijk onder de ¤10 per shirt.
Dus mijn vraag: Wie wil er meebestellen bij Carters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |