Even de kleine plaatjes uit het winkelmandje:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef Lamb29 het volgende:
wat wil jij gaan bestellen Fannetje..
Zitten leuke dingen bij idd!
Die truiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh mooie keuzeDie panda vind ik ook erg leuk...
Welke maat heb je genomen??
Ik twijfel nog of t sowieso mag van mijn portomonee... maar vind een paar pyjama's wel erg leuk.. dat snuggle fit lijkt me een stuk prettiger dan de zeemanpyjama's
[ afbeelding ]
Vind deze heel tof
[ afbeelding ]
Geel kan nu wel hier![]()
[ afbeelding ]
En deze!
Wat erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef loeszie het volgende:
Ik heb 4 weken na mijn moederdagbestelling, het pakje binnen gekregen. Na heel veel mailtjes en zelf een bezoekje van mijn kant...was echt gedoe!
Ik zeg gewoon doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh mooie keuzeDie panda vind ik ook erg leuk...
Welke maat heb je genomen??
Ik twijfel nog of t sowieso mag van mijn portomonee... maar vind een paar pyjama's wel erg leuk.. dat snuggle fit lijkt me een stuk prettiger dan de zeemanpyjama's
[ afbeelding ]
Vind deze heel tof
[ afbeelding ]
Geel kan nu wel hier![]()
[ afbeelding ]
En deze!
Ik ga eens even kijken, wanneer wil je het weten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil wellicht tóch wat gaan bestellen bij Carters. Maar de verzendkosten en extra toeslagen zijn om te huilen. Een gezamenlijke bestelling lijkt me wel wat. Als we bijv. meer dan 20 shirtjes bestellen, zakken de kosten uiteindelijk onder de ¤10 per shirt.
Dus mijn vraag: Wie wil er meebestellen bij Carters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |