Aah okay, die hing niet in de winkel ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
5tstaat ook in de omschrijving van de maatvoering
nee hoor. zit verwerkt in de shipping cost.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Fannetje het volgende:
kleurdoos, hou je er ook rekening mee dat Carters uit Amerika komt en je dus ook een behoorlijk bedrag aan invoerrechten kwijt zult zijn?
daarom ging ik er al niet op inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee hoor. zit verwerkt in de shipping cost.
Your total order cost, including merchandise, shipping, taxes and duties will be presented to you during checkout in your preferred currency. This is the exact amount that you will be billed. There will not be any additional costs billed upon delivery.
bron: carters faq
Die pyjama's zijn leuk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Poppejans het volgende:
Jullie kosten me constant geld, wat een leuke dingen heeft die Carters winkel!
En laat ik nou net volgende maand bij de plaats zitten waar een winkel zit![]()
Toch vooralsnog blij dat ik nog niks bij Boden besteld heb, Carters wishlist (niet dat ik het allemaal kopen kan natuurlijk):
pyjama
[ afbeelding ]
pyjamadeze koop ik zeker als hij er is
[ afbeelding ]
En deze pyjama wil ik ook denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die beer lijkt trouwens best wel op de beer van het badlaken van de ''H&M Home kids''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mocht er een gezamenlijke bestelling volgen, dan doe ik graaaaaaaag meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daarom ging ik er al niet op in
we kunnen ook met veel mensen bestellen en dan de verz. kosten delen (mits die niet vervallen boven heeeeel veel eur)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
nee je kan m omzetten naar europrijs en dat scheelt een piepbeetje.
met dan die verz. kosten
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef __Isis__ het volgende:
Vestje is zeker leuk, maar 27,50..![]()
Ik zou de rest wel nemen!
Zo zag ik laatst ook een Oilily-jas van 270 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:21 schreef octopussy het volgende:
Bengh is echt verschrikkelijk. Leuke dingen, maar prijzen waar ik echt hardop om moet lachen. Komop, een jas van 250 euro, voor een kind, Voor een volwassene vind ik dat al belachelijk duur, maar die kan het tenminste jaren aan.
Dat is een fijne tip! Noah moet nog slofjes voor het kdvquote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Poppedein het volgende:
Bij baby-slofje.nl zijn nu heel veel babypaws slofjes in de aanbieding van 29.95 voor 19.95!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |