Kos en Kreta is ook wel mooi. West-Kreta is echt mooi gebied en rustig. Je kan natuurlijk ook richting de kant van Cherso maar daar wil Caland juist niet heenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zakynthos of een van die andere Griekse eilanden zijn wel leuk. Marokko is serieus ook goed.
Oh ik ging wel van het park af hoor, maar niet zo vaak.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind zo'n resort vaak maar verschrikkelijk. Ga je op vakantie ga je nog niet je park af, no offence verder Lans.
Drijfzandquote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
Ik ga in januari 2 weken naar Curaçao, ben benieuwd.
Een mooi gifje om mijn post wat bazer te maken:
[ afbeelding ]
Wij gingen eerst altijd naar een camping in Frankrijk. Met name naar Bretagne. Mooi al die kastelen etc. maar 1x naar zo'n resort lijkt me wel lachen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind zo'n resort vaak maar verschrikkelijk. Ga je op vakantie ga je nog niet je park af, no offence verder Lans.
Oh, dat zou ik opzich wel willen. Maar de vakanties in het verleden wezen uit dat je dan per dag minimaal 100 euro kwijt bent aan het stappen enzo. Daar heb ik niet echt het budget voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kos en Kreta is ook wel mooi. West-Kreta is echt mooi gebied en rustig. Je kan natuurlijk ook richting de kant van Cherso maar daar wil Caland juist niet heen
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Welk resort zit je dan?
Het is ontzettend luxe daar hoor, zo'n resort. Portemonnee kun je lekker op je kamer laten en je kan overal zuipen en lekker eten.
Dit ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
True dat, ja. Ontbijtje scoren op de plaatselijke markt enzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit ja.
Lekker in restaurantjes eten, dat is pas vakantie man.
Titanic ken ik ook welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad.2 jaar terug in het resort ''Titanic'' gezeten. Baas hoor. Kebabje gratis af te halen elke middag enzo echt ik heb genoten. Wel in the middle of no where maar zelfs het vermaak van animatie team was tof, hele circus shows e.d. Was echt heel tof gedaan allemaal.
Dan blijft ze toch thuis?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn ouders willen trouwens wel uitstapjes gaan maken enzo, maar daar is mijn zusje nooit zo van
Ik heb altijd snel matties op vakantie, zeker op jouw leeftijd want toen ging ik altijd alleen met mijn pa en zusje. Dus ik ging altijd gewoon daarmee kloten.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn ouders willen trouwens wel uitstapjes gaan maken enzo, maar daar is mijn zusje nooit zo van
None taken. Was mijn eerste vakantie met kind. Dan speel je een beetje op veilig. Jwz.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Deden we dus vorig jaar. 16 dagen op vakantie en gewoon elke avond lekker uit eten in Kreta. En voorderest in de ochtend naar zwembad bij appartement, middag naar strand (of hele tijd switchen we zaten direct eraan vast). En in de avond uit eten en daarna weer lekker hangen bij het zwembad.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit ja.
Lekker in restaurantjes eten, dat is pas vakantie man.
Zeker begrijpelijk. Dat is ook meer de doelgroep van die all inclusive resorts.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
None taken. Was mijn eerste vakantie met kind. Dan speel je een beetje op veilig. Jwz.
Het was wel echt zo'n über resort en ook echt tering duur, laatste vakantie die me pa voor mij wilde betalen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Titanic ken ik ook welEigenlijk is elk resort wel goed daar.
In het hoogseizoen vind ik het eigenlijk niet meer te betalen.
Dat doet mij denken aan de het camping leven in Frankrijk. Chillen met de Nederlandse kinderen daar enzo. Dat had ik wel veel minder vorig jaar in Kreta, maar waren ook niemand van mijn leeftijd aangezien we altijd vrij laat weggaan omdat het dan goedkoper is. Meestal laatste 2 weken van de zomervakantie.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd snel matties op vakantie, zeker op jouw leeftijd want toen ging ik altijd alleen met mijn pa en zusje. Dus ik ging altijd gewoon daarmee kloten.
Ja logisch ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was wel echt zo'n über resort en ook echt tering duur, laatste vakantie die me pa voor mij wilde betalen.Als ik het later als ik groot ben kan betalen ga ik het denk ik ook wel eens doen. Maar voorlopig ga ik gewoon op zuip en uitgaan vakanties met wat vrienden.
Ben je wel een keer eerder in Bodrum geweest dan? Ik totaal 1 dag en dat was een uitstapje van Kos met de boot naar Turkijequote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja logisch ja.
Mijn volgende vakantie is mei 2013 waarschijnlijk. Ook weer Turkije.
Aruba is baas ja. Hadden via via een huisje geregeld, maar waren vergeten waar we onze huurauto hadden laten regelen. Wij op goed geluk van voren af begonnen. Bleek dat we meteen een neef van de verhuurder van het huis te pakken hadden. Daarna aangehouden door de politie. Die vertelde dat je wel mocht drinken en rijden zolang je maar met 2 wielen in de berm reed met je alarm lichten aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Monopoly het volgende:
Aruba vond ik wel heel erg baas. Last minute kan je voor iets van 330 per persoon nog wel eens een weekje pakken ergens in Oktober wel, maar altijd lekker weer daar :-)
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aruba is baas ja. Hadden via via een huisje geregeld, maar waren vergeten waar we onze huurauto hadden laten regelen. Wij op goed geluk van voren af begonnen. Bleek dat we meteen een neef van de verhuurder van het huis te pakken hadden. Daarna aangehouden door de politie. Die vertelde dat je wel mocht drinken en rijden zolang je maar met 2 wielen in de berm reed met je alarm lichten aan.![]()
In het weekend tussen de locals op het strand bbq'en. Ik zou meteen terug willen.
Nee dat nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je wel een keer eerder in Bodrum geweest dan? Ik totaal 1 dag en dat was een uitstapje van Kos met de boot naar Turkije. Dit jaar dus eigenlijk eerste keer echt Turkije. Al zal het klimaat niet anders zijn dan Griekenland
Ik wil nog een keer naar de hoofdstad en dan daar eens shit bekeken en dan langzaam wat meer richting Azië één voor één grote steden bekijken. Maar dat doe ik wel tegen de tijd dat ik geen puf meer heb om elke avond te stappen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja logisch ja.
Mijn volgende vakantie is mei 2013 waarschijnlijk. Ook weer Turkije.
Ik ben niet zo'n cultuurtypequote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar de hoofdstad en dan daar eens shit bekeken en dan langzaam wat meer richting Azië één voor één grote steden bekijken. Maar dat doe ik wel tegen de tijd dat ik geen puf meer heb om elke avond te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |