Jip.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Iemand van hier wel eens in Tunesie geweest?
Zelfde post gedrag.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hoe komen jullie daar eigenlijk bij?
Ah, zit te denken om met een maat half augustus een last minute te pakken voor een weekje. Kwam een beetje daarop uit, dat Hammamet oid schijnt nog best tof te zijn qua uitgaan.quote:
Praat hij vaak over autisten?quote:
Ben het resort nauwelijks af geweest. Had toen net mijn dochter. Hele aardige mensen en een super resort.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, zit te denken om met een maat half augustus een last minute te pakken voor een weekje. Kwam een beetje daarop uit, dat Hammamet oid schijnt nog best tof te zijn qua uitgaan.
Aanraders?
Ook niet zo'n duur land toch buiten het resort?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben het resort nauwelijks af geweest. Had toen net mijn dochter. Hele aardige mensen en een super resort.
Lijkt mij niet tochquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet zo'n duur land toch buiten het resort?
Kost niets. Vond Marokko mooier trouwens. Dat is echt een topland.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet zo'n duur land toch buiten het resort?
Turkije, maar dan zit ik ook elke keer in zo'n luxe resort he.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is volgens jullie dan het mooiste vakantieland waar je bent geweest?
Chinaquote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Kroatie dan.. mooi land makkelijke wijven goedkoop eten en drinken en mooi strand.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, dat lees ik meer. Al schijnt dat gebied waar ik het over had dan wel weer wat beter te zijn als je ook nog af en toe wilt stappen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kost niets. Vond Marokko mooier trouwens. Dat is echt een topland.
Ga ik ook over paar weken heen. Naar zo'n All Inclusive 5 sterren Resort met tennisbaan, bowlingbaan, fitnesszaal en megazwembad met glijbanen etc. Nog nooit geweest en je moet natuurlijk niet verwachten dat deze 5 sterren gelijk staan aan 5 sterren Hotels hier maar heb er wel zin in.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Turkije, maar dan zit ik ook elke keer in zo'n luxe resort he.
Zakynthos of een van die andere Griekse eilanden zijn wel leuk. Marokko is serieus ook goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik meer. Al schijnt dat gebied waar ik het over had dan wel weer wat beter te zijn als je ook nog af en toe wilt stappen.
Wil een beetje een half relax half zuipvakantie, nog een keer zo'n Sunny beach/Chersonissos achtig iets hebben we niet echt trek in.
Welk resort zit je dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga ik ook over paar weken heen. Naar zo'n All Inclusive 5 sterren Resort met tennisbaan, bowlingbaan, fitnesszaal en megazwembad met glijbanen etc. Nog nooit geweest en je moet natuurlijk niet verwachten dat deze 5 sterren gelijk staan aan 5 sterren Hotels hier maar heb er wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |