Pics or BS.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Saind het volgende:
TT: Saind heeft een Spaanse chick. Later hommo's
Ik had hier een Marrokaan tegenover me wonen. Destijds waren we aan het verbouwen en tijdens de ramadan kwam hij altijd hier roken en bier drinken. Topkerel. Daarna wel opgepakt wegens een kwekerij. Spanning en sensatie hier in de straat.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is wel te doen. Alleen vanaf 6 uur heb ik altijd dorst, dus vanaf dan is het doorbijten.
De zon is nog niet onder.quote:
Nope.quote:
Ja.quote:
Terecht. Heel mooi gefilmd allemaal. Ben ook wel fanquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Yellowstone bluraytje kijken dadelijk. Ik ben tegenwoordig van de natuurseries. Alles van BBC earth is kek.![]()
Behalve Human Planet. Die vond ik niet zo.
Die Attenborough is ook wel baas hoor. Pas eens proberen te kijken met Nederlandse taal, maar dat leek nergens op.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. Heel mooi gefilmd allemaal. Ben ook wel fan
Double penetration?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Saind het volgende:
TT: Saind heeft een Spaanse chick. Later hommo's
FOK! = democratie toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mogen wij zelf stemmen trouwens? Of bepalen alle mods het samen?
Ik las dat jij aan de ramadan deed vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar eens wat eten maken, vrij hongerig. Gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |