Je bent ook TS. Doe rustig aan met bier.quote:
Hou je het nog vol met de warmte en niet eten ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent ook TS. Doe rustig aan met bier.
TT-suggestie?quote:
Niet echt nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TT: Leo speaks English very well not so snell but that komt well
Past helaas niet.
Bier en borstjes?quote:
Ja is wel te doen. Alleen vanaf 6 uur heb ik altijd dorst, dus vanaf dan is het doorbijten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou je het nog vol met de warmte en niet eten ?
Bekkie dicht over onze modploeg.quote:
Nog even toch? 22.15 zeker ofzoiets ?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is wel te doen. Alleen vanaf 6 uur heb ik altijd dorst, dus vanaf dan is het doorbijten.
Meh, heb je niks beters?quote:
Nog 9 minuten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog even toch? 22.15 zeker ofzoiets ?
Pics or BS.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Saind het volgende:
TT: Saind heeft een Spaanse chick. Later hommo's
Ik had hier een Marrokaan tegenover me wonen. Destijds waren we aan het verbouwen en tijdens de ramadan kwam hij altijd hier roken en bier drinken. Topkerel. Daarna wel opgepakt wegens een kwekerij. Spanning en sensatie hier in de straat.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is wel te doen. Alleen vanaf 6 uur heb ik altijd dorst, dus vanaf dan is het doorbijten.
De zon is nog niet onder.quote:
Nope.quote:
Ja.quote:
Terecht. Heel mooi gefilmd allemaal. Ben ook wel fanquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Yellowstone bluraytje kijken dadelijk. Ik ben tegenwoordig van de natuurseries. Alles van BBC earth is kek.![]()
Behalve Human Planet. Die vond ik niet zo.
Die Attenborough is ook wel baas hoor. Pas eens proberen te kijken met Nederlandse taal, maar dat leek nergens op.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. Heel mooi gefilmd allemaal. Ben ook wel fan
Double penetration?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Saind het volgende:
TT: Saind heeft een Spaanse chick. Later hommo's
FOK! = democratie toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mogen wij zelf stemmen trouwens? Of bepalen alle mods het samen?
Ik las dat jij aan de ramadan deed vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar eens wat eten maken, vrij hongerig. Gr gr
Heey lekkerding.quote:
Atomic kittenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
You know i said it's true i can feel the love can you feel it too...
Recentelijk pas hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij die foto's ook al gezien?
God-ver-domme
Dikke plaat.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
You know i said it's true i can feel the love can you feel it too...
Jepperdepep.quote:
Dikke plaatquote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat noem je toch geen dikke plaat? Goffetomme commerciële kankerherrie
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij die foto's ook al gezien?
God-ver-domme
Toen die een half jaar geleden nog niet commercieel was, was ie ook al kek hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is toch nog best een prestatie om een Drum and Bass een nummer 1 hit te laten wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zegt meer over dit land dan over dat nummer.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is toch nog best een prestatie om een Drum and Bass een nummer 1 hit te laten worden
Dat soort shit Drum & Bass noemenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is toch nog best een prestatie om een Drum and Bass een nummer 1 hit te laten worden
Als het er iets van weg heeft is het geen eckte Drum & Bassquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het heeft er wel iets weg van. Al is de echte "underground" D&B het mooiste.
Gewoon een hoax lieve Happelquote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen ziet jouw foto's en ik niet. Dacht we zo close waren.
Het is zeg maar net zoals bij Dubstep. Je hebt eckte eckte Dubstep maar ook de commerciële tak van bijv. Skrillexquote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het er iets van weg heeft is het geen eckte Drum & Bass
Skrillex heeft ook vrij weinig van dubstep weg, met dat kankerdomme geschreeuw er door heen. Dubstep van een aantal jaar geleden was keihard, nu niet meer man, bijna elk nummer wordt op de een of andere manier wel verkracht.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is zeg maar net zoals bij Dubstep. Je hebt eckte eckte Dubstep maar ook de commerciële tak van bijv. Skrillex
Ik zeg niet dat ik Skrillex waardeer, maar dat is gewoon de populaire vorm en noemen ze het Dubstep, zelfde met Feel the love.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Skrillex heeft ook vrij weinig van dubstep weg, met dat kankerdomme geschreeuw er door heen. Dubstep van een aantal jaar geleden was keihard, nu niet meer man, bijna elk nummer wordt op de een of andere manier wel verkracht.
Ik vind dat Feel the Love nog wel heel erg ver van Drum and Bass af staan hoor, het is veelste poppyquote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik Skrillex waardeer, maar dat is gewoon de populaire vorm en noemen ze het Dubstep, zelfde met Feel the love.
quote:Ronald Koeman @Koeman1963
Hey @persie_official, als Manchester United en Manchester City er niet uitkomen, mag je ook terug bij #Feyenoord hoor. #prijzenpakken
Held die koeman !quote:
Haha ja man, moest hardop lachen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Held. En dat is gewoon via zijn officiële kanaal.
Zijn enige prijs heeft hij tot nu toe gepakt in een Feyenoord-shirt, dat was de grap.quote:
vPersie kan gewoon beter naar United gaan, dan pakt hij prijzenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met zo'n super spits pakt Feyenoord de landstitel wel.
Mooi Arsenal shirt. !quote:
FA cup volgensmij ookquote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn enige prijs heeft hij tot nu toe gepakt in een Feyenoord-shirt, dat was de grap.
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dat vroeg vanmiddag ook al iemand aan me maar nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |