SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Nu bijna 2 weken SS gedaan. Het gewicht voelt steeds lichter in steeds van zwaarder. Ik eet en slaap dan ook goed maar het is zo verleidelijk om meer dan 2.5kg toe te voegen![]()
Volgende week in ieder geval de Power Clean toevoegen![]()
![]()
Last van mn pols bij lowbar squats (ivm ongelijke beenlengte?) en die kant blijft ook een klein beetje achter bij het vanuit de zitpositie naar boven gaan.
Iets minder diep gegaan daarna en toen geen last meer van.
Kwestie van techniek die zuigt of verstandig om niet zo diep (>90 graden) te gaan?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
low bar doen, en dan je arm recht houden en je pols ook.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ruime maand eruit geweest door 2 x 2 weken vakantie.
Flink gezondigd: eerste vakantie vooral slecht en weinig gegeten, 2e vakantie wel redelijk goed, maar niet veel gegeten.
Wel leuke tijd gehad en complimenten gekregen over mn lichaam
Nu 't weer oppakken met als doel meer spiermassa, panzer achterna.
Ik trainde 3 x per week met een soort SS. Nu in de vakantie wil ik 4/5 x per week trainen,
ga in principe niet meer weg, dus nu kan 't. Iemand een idee voor een goed schema?
Ik dacht in 1e instantie:
Dag 1: Benen. Squat, Leg Press, Calf Raises.
Dag 2: Borst + Triceps. Decline BP, Fly, Standing Incline Chest Press, Triceps Dip, Kickback
Dag 3: Rug + Biceps: BOR, Deadlift, Chin-Ups, Barbell Curl
Dag 4: Schouders. Military Press, Upright Row/Rear Delt Row, Lateral Raise
Zitten alleen geen Pull-Ups in, en mn benen hebben mss nog wat meer aandacht nodig, mss squats aan de schouder dag toevoegen?![]()
Wat zijn je stats dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:52 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ruime maand eruit geweest door 2 x 2 weken vakantie.
Flink gezondigd: eerste vakantie vooral slecht en weinig gegeten, 2e vakantie wel redelijk goed, maar niet veel gegeten.
Wel leuke tijd gehad en complimenten gekregen over mn lichaam
Nu 't weer oppakken met als doel meer spiermassa, panzer achterna.
Ik trainde 3 x per week met een soort SS. Nu in de vakantie wil ik 4/5 x per week trainen,
ga in principe niet meer weg, dus nu kan 't. Iemand een idee voor een goed schema?
Ik dacht in 1e instantie:
Dag 1: Benen. Squat, Leg Press, Calf Raises.
Dag 2: Borst + Triceps. Decline BP, Fly, Standing Incline Chest Press, Triceps Dip, Kickback
Dag 3: Rug + Biceps: BOR, Deadlift, Chin-Ups, Barbell Curl
Dag 4: Schouders. Military Press, Upright Row/Rear Delt Row, Lateral Raise
Zitten alleen geen Pull-Ups in, en mn benen hebben mss nog wat meer aandacht nodig, mss squats aan de schouder dag toevoegen?Deathlift or Die.![]()
nog aanraders erbij? pull-ups erbij? lying row?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef 16meter het volgende:
drie oefeningen voor rug is wat magertjes he
geen oefening voor hams
Good-Morning voor de hamstrings?Hmm fout gemaakt, bedoelde incline bench press. Om wat meer focus te verleggen op het bovenste gedeelte vd borst. afwisselen met gewone bench press.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef mtchel112 het volgende:
Waarom kies je voor borst decline met een of andere incline apparaat, en geen normale bp?![]()
Vraagje, heeft iemand goede oefeningen waarvoor ik me schouder/nekspieren kan trainen
Wat deze man erg heeftThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je bedoelt je upper traps? Shurgs, high pulls, overhead press, deadlift
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
WTF kwam ik nou weer tegen:
http://www.synthetek.com/products/synthelator-vasodilator/
Within one hour of using Synthelator™ as per USAGE, one will experience extreme hyperventilation, where oxygen will get sucked up into the blood stream, increasing vascularity (surface veins) to an extreme level, achieving the ‘Road Map’ look highly desired in bodybuilding competitions.![]()
Is misschien een handige link voor de NVVE (Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig levens Einde)
[ Bericht 17% gewijzigd door RaymondK op 23-07-2012 08:26:42 ]![]()
Netjes gast, maar euhm nog ff twee vragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vandaag wat shirts gepast. XXL past niet meer.![]()
Althans niet waar ik vandaag geweest ben.![]()
1. was het een tight fit modelletje?
2. komt het door een summer bulk?
Geintje. Cewl hoor Snakey.![]()
Zaterdag zag ik bij Jack & Jones gewoon een mooi geblokt overhemd met korte mouwen, XL die ik dus van z'n levens dagen niet bleek te passen. Zowel bij de schouders , borst en armen niet![]()
Ze hadden geen XXLanders had dat m'n eerste geworden.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 23-07-2012 08:37:28 ]![]()
Mijn shirts beginnen ook overal te klein te worden, alleen een maat groter is dan vaak van onderen zo slobberig.
Iemand tips voor merken die mooie tight fit shirts verkopen met een kleine V-hals, voor een acceptabel prijsje?![]()
WEquote:Op maandag 23 juli 2012 08:58 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn shirts beginnen ook overal te klein te worden, alleen een maat groter is dan vaak van onderen zo slobberig.
Iemand tips voor merken die mooie tight fit shirts verkopen met een kleine V-hals, voor een acceptabel prijsje?
iets van 2 voor 19eu nog wat vaak
Getailleerd is een groot probleem
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 23-07-2012 09:05:28 ]![]()
ja maar je zegt het zelf al. Of boven klopt het of beneden.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:08 schreef BigSmurf het volgende:
Er moet toch ergens een merk zijn wat gewoon V-shape shirts maakt?
Dus kies je voor boven en dan maar wat te wijd onder.![]()
Deadlift.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraagje, heeft iemand goede oefeningen waarvoor ik me schouder/nekspieren kan trainen
[ afbeelding ]
Wat deze man erg heeftEen horizontale row bijv. seated cable row.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
nog aanraders erbij? pull-ups erbij? lying row?
Good-Morning voor de hamstrings?
[..]
Hmm fout gemaakt, bedoelde incline bench press. Om wat meer focus te verleggen op het bovenste gedeelte vd borst. afwisselen met gewone bench press.
Romanian deadlift is een aanrader voor de hamstrings.![]()
Ik vind de shirts van alan red mooi, ze hebben verschillende types die meer/minder fitted zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:08 schreef BigSmurf het volgende:
Er moet toch ergens een merk zijn wat gewoon V-shape shirts maakt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: