SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mijn eerste post in deze reeks was in #94.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
200? Van de 294?Of bedoel je iets anders? Volgens mij snap ik je niet
Aha, je doet al 200 topics mee....sjowquote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks was in #94.
Aardig watquote:Op zondag 22 juli 2012 18:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aha, je doet al 200 topics mee....sjow[ afbeelding ]
Feli.
Pff.. Dat je het uithoudtquote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks was in #94.
't is best makkelijk op te zoeken in je postgeschiedenis.quote:
Ik bedoel uithouden in dit topicquote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't is best makkelijk op te zoeken in je postgeschiedenis.
Bedankt. Deze persoon denkt er anders over.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef Lithia het volgende:
Ik verwar De_Dakgoot nu met Klipnap.Met hun schattige UI's.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:21 schreef een niet nader te noemen persoon het volgende:
[..]
ik stoor me nog steeds aan die kut UI van je
"Een niet nader te noemen persoon"quote:Op zondag 22 juli 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt. Deze persoon denkt er anders over.
[..]
Ik volgde hem toen hij op de Japanse tv was.quote:
Onderbroekenhumor voor Robin jeweetzquote:Op zondag 22 juli 2012 18:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik volgde hem toen hij op de Japanse tv was.
Maar het ziet er inderdaad naar uit dat een paar hem ontdekt hebben.
Hoe dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onderbroekenhumor voor Robin jeweetz![]()
![]()
AHAHAHHA EINZS!11!!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onderbroekenhumor voor Robin jeweetz![]()
![]()
Yui is dan ook gewoon schattigquote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef Lithia het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratz!quote:
Hoe zie ik dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Gratz!
ik heb dat moment gemist (schijnbaar doe ik sinds deel 32 mee)
Hier heb ik al tijden last vanquote:Op zondag 22 juli 2012 18:50 schreef Lithia het volgende:
Osuquote:Op zondag 22 juli 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hier heb ik al tijden last vanIk kan ze eindelijk een beetje uit elkaar houden.
Waarom zijn jullie niet op de chat?
niet aangedachtquote:Op zondag 22 juli 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hier heb ik al tijden last vanIk kan ze eindelijk een beetje uit elkaar houden.
Waarom zijn jullie niet op de chat?
Ik ben gewoon achteraan mijn topics begonnen en terug gegaan tot ik een anime topic zagquote:
Of gewoon zoeken op anime - gereageerd door usernaamquote:Op zondag 22 juli 2012 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon achteraan mijn topics begonnen en terug gegaan tot ik een anime topic zag
Ik ook.quote:
Gr grquote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Dakgoot zijn Asuka UI verslaat alles
Hoewel. Klipnap haar QB UI vond ik nog wel het beste.
Die Kyuubei was wel de beste ja. Hoe komen jullie iegenlijk aan die UIs?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Dakgoot zijn Asuka UI verslaat alles
Hoewel. Klipnap haar QB UI vond ik nog wel het beste.
Het was eerst een hele grote gif. Ik had hem gecropped voor Klipnap in Photoshop.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die Kyuubei was wel de beste ja. Hoe komen jullie iegenlijk aan die UIs?
Dus dan ben ongeveer 97 topics langer dan ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:35 schreef Qunix het volgende:
Het grote Anime/Manga topic deel 5
Blijkbaar.... Al vind ik dat als eerste reactie raar en klopt de volgorde niet rond 2 en 3.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
Mijn eerste topic was het Uri Geller topic
Aquote:Op zondag 22 juli 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Laat ik maar eens terug komen met een betere ui
* De_Dakgoot Start Cs5.5 op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Amoet eens een goed plaatje van K-on vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ADeze UI is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe plugsuits
Alhoewel ze wel een beetje gericht zijn op fanservice![]()
Bereid je voor, ik leeg nu mijn K-ON-folder.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet eens een goed plaatje van K-on vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bereid je voor, ik leeg nu mijn K-ON-folder.Je kunt er beter een Google Drive of Dropbox folder van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever Google Drive.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een dropbox groep moeten aanmaken
Ik weet dat je zit te trollen maar ik heb toch zin om de Google haters tegemoet te komen voor als ze toevallig lezen:quote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
Google heeft alles van ons. Onze zoekresultaten, ons internet, onze contactpersonen en onze foto's! Als de tijd rijp is en ze alles van iedereen hebben, gebruiken ze onze gegevens in WO III. Hoe hebben ze homo's opgespoord in Nazi-Duitsland? Door hun abonnementgegevens bij homotijdschriften.
LAAT JE NIET LANGER BELAZEREN!!! OPEN UW OGEN!!!!
Heb je Zetsubou-sensei gezien? Aparte humor, wel een aanrader!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:31 schreef wdn het volgende:
Zeg... allemaal leuk en aardig maar als het weer over anime gaat kan iemand me dan pm'en?
Dan kan ik wegblijven hier totdat het weer ergens over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag julie mening hierover![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Skittels het volgende:
Hoi mensen
ik hoorde dat jullie erg enthousiast waren over ep 3 van SAO
en daar ben ik het totaal niet mee eens
het klopt dat wat er in gebeurt erg goed is maar het gaat allemaal veel en veel te snel
ik kan me in 1 episode echt niet inleven in een groepje net geïntroduceerde characters en snap niet hoe anderen dat doen
om maar even een voorbeeld te geven:Voor een groot deel mee eens. SOA is een klein beetje overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag jullie mening hierover
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 22-07-2012 22:02:20 ]
Ik moet nog episode 3 kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Voor een groot deel mee eens. SOA is een klein beetje overrated.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet nog episode 3 kijken.
Maar dat er snel mensen doodgaan is logisch. Het is een MMORPG. Hmm, ik weet het nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een rare tijdsprong, van mei naar december. Hoeveel jaar zitten ze in dat spel?
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Skittels het volgende:
hi guy's
ik hoorde dat julie erg anthousiast waren over ep 3 van SAO
en daar ben ik t totaal niet mee eens
het klopt dat wat er in gebeurd erg goed is maar het gaat alemaal veel en veel te snel
ik kan me in 1 episode echt niet inleven in een groepje net geintroduceerde characters en snap niet hoe anderen dat doen
om maar ff een voorbeeld te geven:Niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag julie mening hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik in het begin al melde: ik ga deze manga zeker lezen want ik hoor alleen maar goede dingen erover. Heb me nooit zo met manga bezig gehouden maar deze wil ik lezen.
[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 22-07-2012 21:57:57 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]10 secondes >:D (geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een rare tijdsprong, van mei naar december. Hoeveel jaar zitten ze in dat spel?)
Oh en TT is weer up and running
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 22-07-2012 21:58:22 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens.ben het niet met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zónder Nagisa!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Man. Ik moest net bijna janken van Tokyo Magnitude.
Jammer dat het even moet opbouwen, maar zit best goed in elkaar.
Hmm.. ik twijfel.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dat zónder Nagisa!![]()
Misschien ga ik hem ook eens kijken maar ik wilde eigenlijk aan Death Note/Aria/nog iets beginnen
Ja, die keer toen ik me verslikte in een jellybeanquote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik twijfel.
Sowieso zegt het niet veel als ik een traantje laat. Ik heb bij episode 25 van EVA ook een traantje gelaten en voelde echt zo'n dikke druk. Je kent het wel, dat je echt na de aflevering snakt naar adem.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Hoe kwam dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, die keer toen ik me verslikte in een jellybean![]()
![]()
Ze is veel te gulzig.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Dromen jullie trouwens wel eens over anime of FOK!?
[..]
Hoe kwam dat?!
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kwam dat?!
Dit ja.quote:
moest je een traantje wegpinken bij evaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik twijfel.
Sowieso zegt het niet veel als ik een traantje laat. Ik heb bij episode 25 van EVA ook een traantje gelaten en voelde echt zo'n dikke druk. Je kent het wel, dat je echt na de aflevering snakt naar adem.
En tja, je moet maar zien wat je kijkt. Death Note is meer een serie met veel actie e.d. en Tokyo Magnitude is meer drama/slice of life
Als je de problemen van de personages snapt en dan ziet hoe de personages psychologisch helemaal worden uitgekleed doet dat wel wat met je.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moest je een traantje wegpinken bij eva
En daar ben je nu pas achter omdat ... ?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Voordeel is dat je er wel langer door in bed blijft liggenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
En over games/films/series
Vooral als ik het een paar uur achter elkaar kijk/doe.
Ik heb een keer zo'n rare droom gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
En over games/films/series
Vooral als ik het een paar uur achter elkaar kijk/doe.
deja vuquote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n rare droom gehad.
Het ging als volgt:
Op een gewone dag ging ik naar de E-Plaza om een game te kopen. Ik zocht een paar goede RPGs uit en kocht een nieuwe Call of Duty. Eenmaal aan de toonbank zei ik tegen de dame: "Doe toch maar Call of Duty niet.".
Toen zei de dame achter de toonbank: "Zeker te casual voor je?".
Ik zei: "Ja, maar stiekem ben ik ook een beetje hipster (dit vind ik het falendste aan mijn droom. En mijn zusje herhaalt het nog steeds wel eens om me te plagen)
Vervolgens zag ik een hele etalage vol met EVA-figures. Die heb ik toen allemaal gekocht.
Ja, met de gedachte 'wtf heb ik nu weer gedroomdquote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Voordeel is dat je er wel langer door in bed blijft liggen
Nee. Volgens mij had ik er ooit eerder hier melding over gemaakt, maar Klipnap kon het zich in ieder geval niet meer herinneren op OSU!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
deja vu
ooit een KLB topic hierover gemaakt?
Ik heb ook wel eens over FOK! gedroomdquote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, met de gedachte 'wtf heb ik nu weer gedroomd'
Blijkbaar was je verhaal boeiend genoeg dat ik m onthouden heb.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij had ik er ooit eerder hier melding over gemaakt, maar Klipnap kon het zich in ieder geval niet meer herinneren op OSU!
Je vind haar leuheuk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over FOK! gedroomd
Volgens mij heb ik ook een keer gedroomd dat Klipnap zei dat ik moest stoppen met het vragen om een date!
Alhoewel het eigenlijk meer anderen zijn die het vragen
Heb jij een animedroom nog in het geheugen die je op kunt noemen?
Begin met de K-ON filmquote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef Lithia het volgende:
Bovendien kijk ik te weinig anime de laatste tijd. Stiekem post ik hier omdat ik weer in dat wereldje wil stappen.
Wat houdt je tegen om weer verder iets te kijken?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijkbaar was je verhaal boeiend genoeg dat ik m onthouden heb.![]()
[..]
Je vind haar leuheuk.
Hmm, ik droomde dat ik in de FMA wereld zat. De details herinner ik me niet meer.
Bovendien kijk ik te weinig anime de laatste tijd. Stiekem post ik hier omdat ik weer in dat wereldje wil stappen.
K-ONquote:Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Begin met de K-ON film
[ afbeelding ]
Te veel andere hobby's hebben. Ook weet ik niet waar ik moet beginnen. Wie weet lees ik hier iets boeiends.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om weer verder iets te kijken?
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
K-ON
ik snap het, ze zijn schattig en doen schattige dingen.![]()
Ik zal het in mijn to-watch lijst stoppen. Bedankt.
Oja, die zou ik nog kijken. Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer anders Ergo Proxy of zo. Meestal als je uit die fase bent is het goed om een serieuze anime te pakken die je echt weer weet aan te grijpen. Of EVA. Of Serial Experiments Lain.
Gewoon een serie die je serieus kunt nemen.
cutequote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik droomde vannacht nog dat ik een kuikentje kocht en toen ging het over rare ringen die als ze samengevoegd werden een groot monster vormden, en ik wist dat het over Elfen Lied ging, terwijl het daar niets mee te maken had![]()
Ik droom heel vreemd
Hehe.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
Ik droomde vannacht nog dat ik een kuikentje kocht en toen ging het over rare ringen die als ze samengevoegd werden een groot monster vormden, en ik wist dat het over Elfen Lied ging, terwijl het daar niets mee te maken had![]()
Ik droom heel vreemd
Bijna? Ik heb met de laatste twee afleveringen menig mannelijk traantje vergoten.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Moet je doen!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dat zónder Nagisa!![]()
Misschien ga ik hem ook eens kijken maar ik wilde eigenlijk aan Death Note/Aria/nog iets beginnen
Het zal je nog wel meer opvallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Proberen ze in ep 11 van Code geass R1 EVA na te doen?
Daarom zijn er dus niet meer zoveel gewaagde anime's uitgekomen sinds EVA?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zal je nog wel meer opvallen.
Heel veel anime gebruiken dingen van EVA. EVA is een van de grootste invloeden geweest op modernere anime.
Daarom vind ik het eigenlijk ook een soort van ´must watch´. Alleen al omdat het zo veel heeft betekent. Of je het nou haat of geweldig vindt, iedereen heeft er wel een mening over.
Waar is dat plaatje van "deze anime is beïnvloed door EVA, want ze hebben haar"?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel veel anime gebruiken dingen van EVA. EVA is een van de grootste invloeden geweest op modernere anime.
Daarom vind ik het eigenlijk ook een soort van ´must watch´. Alleen al omdat het zo veel heeft betekent. Of je het nou haat of geweldig vindt, iedereen heeft er wel een mening over.
Sommige dingen wel, sommige dingen niet. Bepaalde dingen zijn overgenomen en bepaalde dingen niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom zijn er dus niet meer zoveel gewaagde anime's uitgekomen sinds EVA?
Overigens lijkt het wel alsof Gundam de grootste invloed heeft hoe de mecha's eruit zien
Eén titel veranderd en de boodschap is precies hetzelfde.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel veel anime gebruiken dingen van K-ON!. K-ON! is een van de grootste invloeden geweest op modernere anime.
Gundam is bijna 5 jaar eerder uitgekomen dan Transformers G1quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je hebt gelijk met het laatste. Stiekem is Gundam weer een beetje gejat van Transformers
Behalve dan dat Gundam franchise ouder is dan de Transformers...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
En je hebt gelijk met het laatste. Stiekem is Gundam weer een beetje gejat van Transformers
Ik dacht al, komt dit van robin?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eén titel veranderd en de boodschap is precies hetzelfde.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van "deze anime is beïnvloed door EVA, want ze hebben haar"?
Oeps. Dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat Transformers ouder is.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Behalve dan dat Gundam franchise ouder is dan de Transformers...
Daarom heb ik het ook gekekenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eén titel veranderd en de boodschap is precies hetzelfde.
waarom heb je een japans toetsenboordquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
Ja Robin,datwasnietslim.
Ah, Japans toetsenbord typt kut
Euthanasie voor kinderen in België topic.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
Ja Robin,datwasnietslim.
Ah, Japans toetsenbord typt kut
縄らな菜畑なや手なたかまたあら屋やなquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarom heb je een japans toetsenboord
In Android kan dat ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
縄らな菜畑なや手なたかまたあら屋やな
Niet haten. Dit is een van de voordelen van de iPhone.
Ga hier niet op in en maak er geen Applediscussie van aub.
mijn kapotte telefoon kan dat ookquote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
縄らな菜畑なや手なたかまたあら屋やな
Niet haten. Dit is een van de voordelen van de iPhone.
Ga hier niet op in en maak er geen Applediscussie van aub.
Op zijn minst 45 andere animé personages, als we deze tv tropes pagina mogen geloven. Dat doe ik echter niet want er staan rare voorbeelden op zoals Misaki Mei (Another) en Ulquiorra (Bleach).quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, sommige dingen niet. Bepaalde dingen zijn overgenomen en bepaalde dingen niet.
Kijk bijvoorbeeld naar Rei. Hoeveel anime hebben haar wel niet overgenomen?
Dit inspireerde me om op te zoeken uit welk jaar de light novels van Haruhi komen (2003). Je hebt gelijk. Volgens tv tropes en wikipedia althans...quote:Hoe heet dat boekenwurmmeisje uit Haruhi ook al weer? Dat is een perfect voorbeeld.
Geïnspireerd zijn door zou ik niet gejat noemen. Overigens een van de grootste problemen van intellectueel eigendom.quote:En je hebt gelijk met het laatste. Stiekem is Gundam weer een beetje gejat van Transformers
SPOILER: klipnap wat is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar uiteindelijk zou je zo toch kunnen zeggen dat elke anime wel iets overneemt van een andere anime?Ze heeft Youtube gehacked om QB in de suggesties te zetten.SPOILER: klipnap wat is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar uiteindelijk zou je zo toch kunnen zeggen dat elke anime wel iets overneemt van een andere anime?Is dat een probleem? Ik zou durven stellen dat alles dat gebeurd is het directe gevolg is van wat weer daarvoor gebeurd is.SPOILER: klipnap wat is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Tabitha en Yuki vielen me ook al heel erg op.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op zijn minst 45 andere animé personages, als we deze tv tropes pagina mogen geloven. Dat doe ik echter niet want er staan rare voorbeelden op zoals Misaki Mei (Another) en Ulquiorra (Bleach).
[..]
Dit inspireerde me om op te zoeken uit welk jaar de light novels van Haruhi komen (2003). Je hebt gelijk. Volgens tv tropes en wikipedia althans...
[..]
Geïnspireerd zijn door zou ik niet gejat noemen. Overigens een van de grootste problemen van intellectueel eigendom.
Is het wat?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Meer mensen die Oda Nobuna no Yabou kijken?
Ik heb eindeloos veel respect voor die oude man, uit de eerste aflevering. Hoewel dat waarschijnlijk zo is omdat hij als enige niet in een adolescente vrouw veranderd is.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Meer mensen die Oda Nobuna no Yabou kijken?
Mwah, ik vind het wel leuk, maar het is nou niet echt dat je zegt ''wow wat goed''quote:Op maandag 23 juli 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is het wat?
Waar is iedereen in de chat?
Is toch leeeeuuuuk, kawaiiii enzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos veel respect voor die oude man, uit de eerste aflevering. Hoewel dat waarschijnlijk zo is omdat hij als enige niet in een adolescente vrouw veranderd is.
eens kijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sword Art Online 2 staat op Animees, 3 staat nu tussen de actieve torrents van mijn exemplaar van bittorrent net als een groot deel van mijn wekelijkse series.
Aahw.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over FOK! gedroomd
Volgens mij heb ik ook een keer gedroomd dat Klipnap zei dat ik moest stoppen met het vragen om een date!
Alhoewel het eigenlijk meer anderen zijn die het vragen
Heb jij een animedroom nog in het geheugen die je op kunt noemen?
Dit heb ik wel eens gehad. En brand ook, maar dan altijd dat ik mijn familieleden weet te redden en zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
Ook een keer gedroomd dat mijn tanden er een voor een uitvielen. Geen idee of het onbewust met een anime te maken heeft.
Kawaï~ en dankje.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk stuk op Animees trouwens Repel.
Ik weet dat het iets met groten ogen en schattigheid te maken heeftquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij een duidelijke definitie geven van moe?
De Engelse wikipedia heeft een goed artikel.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuwe ringtone
[ code verwijderd ]
Dat vind ik het beste stukje... dat tutuludiedie is leuk hoor... maar dat "KEII ONNN" is toch wel het beste stukje.quote:
Ik heb Koi no Mikuru Densetsu (instrumentaal door josh) als ringtone en K-ON dus als sms-toonquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb gewoon de standaard Nokia ringtoneHad voor een korte tijd ooit hare hare mobile...
Maar toen dacht ik... nee, dat is toch niet goed.
Na veel verschillende reactie overwogen te hebben kom ik uiteindelijk op de volgende vraag uit:quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Op de middelbare school had ik meestal een ringtone met het geluid van kreunende vrouwen.
Een keer ging mijn mobiel toen af in de klas.
Geen idee. Was lekker puberaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Na veel verschillende reactie overwogen te hebben kom ik uiteindelijk op de volgende vraag uit:
Waarom?
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Op de middelbare school had ik meestal een ringtone met het geluid van kreunende vrouwen.
Een keer ging mijn mobiel toen af in de klas.
Is die leuk? Valktria bedoel ik dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Valkyria chronicles af nu verder met Code Geass
het is opzich wel een goede anime, het begin is iet wat kut maar het wordt langzaam aan beter.quote:
maar op je Mal profiel stond je nog op 11 van de zoveelquote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef Klipnap het volgende:
En Madoka opnieuw afgerond.
Wat blijft het toch een bazenserie
?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar op je Mal profiel stond je nog op 11 van de zoveel
Edit: o het zijn maar 12 episodes
Hoeveel keer heb je die nu gezien?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef Klipnap het volgende:
Dit was de tweede keer.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je die nu gezien?
Ik ga m over een tijdje ook maar eens rewatchen.
Goed zo. Dit is een goede ontwikkeling. Mwhuhaha.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit was de tweede keer.
Ik herinnerde me nog alle episodes behalve 11
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed zo. Dit is een goede ontwikkeling. Mwhuhaha.
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf
Er vallen wel veel liedjes te maken uit K-ON
Hoe ver ben je?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef omelette het volgende:
Steins;Gate wordt beter met elke aflevering
quote:Dat swag
Dat super swag
Dat fabulous swag
Dat girl swag
Dat girlyer swag
Dat pompadour swag
MUDADA, ZA WARUDO!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als de game maar goed word
Even schaamteloos quoten van een narutoforums JJBA thread
[..]
quote:
Wanneer je vermoeid bent of slaap nodig hebt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
YOLOquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Swag
wat een kut woord blijft dat.
heeft iemand hier overigens seitokai no ichizon gekeken, zoja is het net als seitokai yakuindomo?
Danku Reaganquote:Op maandag 23 juli 2012 19:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan niet wachten op anime,1 maand eerder beginnen is ook goed.
JoJo Where To Get
Hallo Henk!quote:
Ik ben nu op de helft van Yakuindomo, en Ichizon is ongeveer het omgekeerde. Een jongen wil van de leerlingenraad zijn harem maken, schijnbaar zonder succes. (Schijnbaar, omdat ik er niet helemaal uit ben of hij nu wel of niet de goede kant op gaat). Er komt een season 2.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Swag
wat een kut woord blijft dat.
heeft iemand hier overigens seitokai no ichizon gekeken, zoja is het net als seitokai yakuindomo?
gr gr grquote:
maar heeft het ook van die grappen of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben nu op de helft van Yakuindomo, en Ichizon is ongeveer het omgekeerde. Een jongen wil van de leerlingenraad zijn harem maken, schijnbaar zonder succes. (Schijnbaar, omdat ik er niet helemaal uit ben of hij nu wel of niet de goede kant op gaat). Er komt een season 2.
Gigantisch veel grappen zijn verwijzingen naar andere anime. Als je die kent, is het wel leuk ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar heeft het ook van die grappen of niet?
Lithia!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gr gr gr
iemand hier die trouwens serieus aan cosplay doet?
serieus?quote:
denk het niet, zou welquote:
cho....als het WEL een trap is, dan is het "quote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
serieus?
[..]
denk het niet, zou welzijn
dat is mijn fetishquote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
cho....als het WEL een trap is, dan is het ""?
![]()
Wat dacht je van /d/, ook al is dat dan getekend.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ooh gelukkig, dan is het goed.![]()
Man jij kan je lol niet op dan op /b/...
Je bent een neger zwart?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja schaamt zich voor mede huidgenoten
/v/ is de plek voor trapsquote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ooh gelukkig, dan is het goed.![]()
Man jij kan je lol niet op dan op /b/...
Oeh, leuk. Veel plezier met spelenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik loop achter, maar heb nu toch ook maar eens skyrim gekocht.
Net loon gehad, dusss...
/d/ickgirlsquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wat dacht je van /d/, ook al is dat dan getekend.
Ik ben een Congolees!!Lekker donkerbruinquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent een neger zwart?.... of doelde je op die gast in het midden?
Ik wist dat iemand die kutgrap zou maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je vermoeid bent of slaap nodig hebt.
Deze man die weet, mensen die haten zijn ketters.quote:
Hebben de grootouders van jouw grootouders (of ik weet niet hoe lang precies geleden) onder Leopold II rubber moeten zoeken omdat ze anders hun handen kwijt zouden raken?quote:
Ik vind het echt niets. Om meerdere redenen:quote:
Jaaahquote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hebben de grootouders van jouw grootouders (of ik weet niet hoe lang precies geleden) onder Leopold II rubber moeten zoeken omdat ze anders hun handen kwijt zouden raken?
Vond ik ook wel een beetje dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was die noeuwe sword art online nou een filler?
Ze springen van de hak op de tak en het gevecht slaan ze over
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die kutgrap zou maken.
Hoe groot is die manga, ben nog niet eens op de helft en er zijn al 28 volumes. Stel je voor als je dat allemaal zou kopen.quote:
Een vagina is niet vies?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het echt niets. Om meerdere redenen:
- Piemels vind ik bah.
- Anaal vind ik vies
- Mijn hersenen zijn dan in de war, omdat ze het geslacht niet goed meer kunnen identificeren.
JOEPIEquote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik loop achter, maar heb nu toch ook maar eens skyrim gekocht.
Net loon gehad, dusss...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Piemels vind ik bah.
- Anaal vind ik vies
- Mijn hersenen zijn dan in de war, omdat ze het geslacht niet goed meer kunnen identificeren.
Ben je gay ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Piemels vind ik bah.
- Anaal vind ik vies
Nah, één en al schijt. enige leuke daar zijn de trapsquote:
Bijna 850 hoofdstukken(104 volumes in totaal dus). http://jjba.wikia.com/wiki/Main_Page,bij de manga contents zie je hoe je het moet lezen(gedeeld per part + aantal volumes ).quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hoe groot is die manga, ben nog niet eens op de helft en er zijn al 28 volumes. Stel je voor als je dat allemaal zou kopen.
Dit deed een brede glimlach doen verschijnen op mijn gezicht.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
http://imgur.com/4veRO
achter een linkjejezus
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
achter een linkjejezus
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
achter een linkjejezus
scarred for lifequote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
achter een linkjejezus
Ik kan me niet voorstellen dat een vagina die elke dag gewassen wordt met Lactacyd smerig is.quote:
alsof ik niet elke dag mn lul wasquote:Op maandag 23 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een vagina die elke dag gewassen wordt met Lactacyd smerig is.
Sowieso zijn vagina's cool.
Dan is het nog de vraag: innie vs outie.
Dat vrouwen een vagina elke dag wassen (en ook nog eens met lactacyd) is een aanname.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een vagina die elke dag gewassen wordt met Lactacyd smerig is.
Sowieso zijn vagina's cool.
Dan is het nog de vraag: innie vs outie.
Ja joh, logisch. Ik hoop dat iedereen dat doet.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof ik niet elke dag mn lul was
en het ziet er ranzig uit, sowieso outies, innies als ik niet kijk misschien
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof ik niet elke dag mn lul was
en het ziet er ranzig uit, sowieso outies, innies als ik niet kijk misschien
Wtfquote:Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja joh, logisch. Ik hoop dat iedereen dat doet.
Maar goed. Daar verschillen we dan van mening over. Vagina's
die piemol die eronder schuiltquote:Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef Easymodo het volgende:
Wat is er gay aan traps, ze zijn toch vrouwelijk :3.
jij bent een vrouw (denk ik) jouw mening geld in dit geval nietquote:
dat is algemeen bekendquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:59 schreef Easymodo het volgende:
Wat is er gay aan traps, ze zijn toch vrouwelijk :3.
beeld je dan in dat het een vrouwenpenis is, dan is het niet gayquote:
Het is algemeen bekend dat het er ranzig uit ziet? Volgens mij is dat nog altijd een mening.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is algemeen bekend
alhoewel ik liever een (goede) trap zou daten dan een man/vrouw
Ok.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
it is not gay, if it's pretty.
Gr
Hideyoshi
ja dat ook, maar ik doelde dat ik hommo benquote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat het er ranzig uit ziet? Volgens mij is dat nog altijd een mening.
Vergeet niet, je bent hier voor altijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
"Primair <geslachtsdeel>"
.
.
shiittt, waar ben ik beland?
Ah, bah.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vrouwen een vagina elke dag wassen (en ook nog eens met lactacyd) is een aanname.
Kut /b/ met hun innie en outie bs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |