Wat deed ie nu weer?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is nou echt Olav. Hij ziet het niet goed maar draait het dan zo dat er iets heel bijzonders gebeurd is
Hij zei dat Button nog veel te ver achter Schumi reed om 'm in te halen en was toen razendenthousiast dat het hem toch nog lukte om hem in te halen. Of het de inhaalactie van de eeuw was.quote:
En bij de herhaling zei hij dat het eigenlijk wel meeviel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zei dat Button nog veel te ver achter Schumi reed om 'm in te halen en was toen razendenthousiast dat het hem toch nog lukte om hem in te halen. Of het de inhaalactie van de eeuw was.
Niks opzouten. Pirelli doet het zeer goedquote:Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef Dside het volgende:
Die Merc... Same shit, different race. Opzouten met die pirelli's
Tja, er gebeurt nogal weinig eigenlijk met hem, dus het heeft ook niet zoveel zin om hem veel te laten zienquote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Wrijfhout het volgende:
Al 5 rondjes geen Alonso in beeld, of ik zit niet op te lettenGoeie regie
The kitchen is callingquote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Niks opzouten. Pirelli doet het zeer goed
De voorspelling zegt van niet.quote:
Dat valt nog wel meequote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk is het een mega saaie race op dit moment.
Just a day at the office
The Olav-effect.quote:
Had wel verwacht dat je Olav goed zou vinden.....quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je Olav goed zou vinden.....
Ooit BBC of Sky gekeken tijdens de race? Vergelijk die maar en trek je conclusie eens eruit.quote:
Ik heb ze geen van beide. Vertel me dan maar wat er mis is met Olav?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ooit BBC of Sky gekeken tijdens de race? Vergelijk die maar en trek je conclusie eens eruit.
Nee, maar ik ga die tijd een opmeten bij de volgende racequote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft iemand al eens geteld hoeveel minuten reclame RTL per race ertussendoor gooit?
Mist veel te veel, probeert zelf verzonnen strategieën de kijker op te dringen, maakt het spannender dan is het is, SBS6 niveau.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van beide. Vertel me dan maar wat er mis is met Olav?
gohquote:Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom ?,
ik zeg, hulde hamilton,
je bent sneller, dus het mag,
lekker puh
Die gast is bijna altijd irritantquote:Op zondag 22 juli 2012 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom ?,
ik zeg, hulde hamilton,
je bent sneller, dus het mag,
lekker puh
Nee dan Vettel met z'n vingertjequote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Die gast is bijna altijd irritant
Ik had dat gezicht van Horner wel willen zien na die actie van Lewis.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik lach me strax helemaal kapot als Vettel uitleg gaat halen na de race''Don't you toch me man, don't frikkin' touch me!''
Het zijn geen vrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Laten hamilton en alonso elkaar maar eraf knallen
En jij denkt dat Alonso het zover laat komen met een achterligger, die zich wilt ontdubbelen? Dan schat je 'm toch veel te laag in en moet je eens wat meer races gaan kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Laten hamilton en alonso elkaar maar eraf knallen
Geeft iemand Olav de schuld van de reclame dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Stiggie het volgende:
Olav zit ook in z'n eentje in een hok in Hilversum. Give him a break. Ti's ook niet alsof hij reclame wil
Anonieme race ook, op die inhaalactie bij Hülkenberg naquote:
Reclame tijdens live sport mag niet in Nederland. Maar ja, RTL zendt officieel uit vanuit Luxemburgquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Destijds bij SBS was er toch geen reclame tijdens de races?
Reclame tijdens sport
Die zal wel weer beginnen te huilen dat ze benadeeld zijn en dat de FIA geen actie heeft ondernomenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had dat gezicht van Horner wel willen zien na die actie van Lewis.
Kloptquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Destijds bij SBS was er toch geen reclame tijdens de races?
Reclame tijdens sport
Tijdens een reclameblok, denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Button gaat Alonso inhalen, weet het zeker
Ja joh?!11!!!!1!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Button gaat Alonso inhalen, weet het zeker
Dat zegt Olav zekerquote:
Omdat dat te zien wasquote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zegt Olav zekerJe hebt duidelijk niet goed gekeken naar de slo-mo waarbij die zich verremde.
Dan zap je ff naar de Duitse rtlquote:Op zondag 22 juli 2012 15:10 schreef Szura het volgende:
Nu naar de reclame, dus Button zal zo wel inhalen
en Raikkonen, en Alonsoquote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Koba en Rosberg goed bezig, enige 2 in de 19'ers.
Perez en Hulk nu ook...
Nee. Drie pitsstops, nu teruggevallen naar plaats 7.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Doet het toch prima?
ondertussen jaquote:
Dat noem ik prima voor zijn doen. De couruer-auto-combinatie is gewoon niet sneller.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee. Drie pitsstops, nu teruggevallen naar plaats 7.
Ik hou ook een race met het zappen tussen RTL7 en de Duitse RTLquote:Op zondag 22 juli 2012 15:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Zelf de race zelf is al reclame, het is wat..
Italiaans.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dat spaanse gelul bij ferarri steeds
Je weet dat Ferrari Italiaans is, en Alonso ook Italiaans kan praten?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dat spaanse gelul bij ferarri steeds
Allebei knoflooklucht in trilling.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat Ferrari Italiaans is, en Alonso ook Italiaans kan praten?
italiaansquote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat Ferrari Italiaans is, en Alonso ook Italiaans kan praten?
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Allebei knoflooklucht in trilling.
Zou maar zo kunnenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Zorro het volgende:
Hamilton valt expres uit om straffeloos motor of versnellingsbak te kunnen wisselen denk ik.
Heb je een stomp voorwerp bij de hand?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef k_man het volgende:
Iedere keer dat Olav 'grote prijs' zegt, roept hier iemand - als een Chinees - 'GLOTE PLIJS?!'
''spaans''quote:
En dan de tv in elkaar beuken?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je een stomp voorwerp bij de hand?
Ja dat gaat nergens over. Ze zouden dat moeten bestraffen, of anders gewoon op groot stuk asfalt zonder lijntjes rijden en dan zoeken ze het maar uitquote:
En terecht.quote:
lava.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat krijg je ook met die asfalt uitloopstroken tegenwoordig.
Grind zeg ik je! [ afbeelding ]
Aan het begin van het seizoen werd die wagen in de Engelse media nog Clifford The Dog genoemd. Grappig genoeg hoor je dat nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef beantherio het volgende:
Alonso![]()
Ongelooflijk met zo'n matige auto
er was genoeg ruimte hoor, duidelijk genoegquote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Vettel werd ook wel een beetje naar buiten gedrukt
? Was nog zat ruimte.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Jij bent gek lol. Button gaf hem ruimte geneg. Terug naar de kitchen!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef beantherio het volgende:
Had ie hem eigenlijk niet al ingehaald voordat ie buiten de baan raakte?
Dan moet die maar van z'n gas af. Werd ook over Maldonado gezegd in Valencia, en 2008 Spa werd Lewis z'n overwinning daarvoor afgepakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wtf heb je een bril nodig?quote:
Noob lolquote:
De race is voorbij hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Cheiron het volgende:
Flikker op zeg, wat een kutmoment voor reclame!
Genoeg ruimte. En zei je in Valencia niet iets anders over Maldonado?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet niet hoor, je zou ook kunnen zeggen dat Button hem daar de bocht had moeten laten en dan had hij niet buiten de baan gehoeven.
Button geeft hem niet genoeg ruimtequote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Parkeren is niet Alonso's grootste talent?
quote:
Hij laat meer dan genoeg ruimte, pas als Vettel weg is gebruikt hij de kerbs. Ik ben benieuwd naar de ruling van de FIAquote:Op zondag 22 juli 2012 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Genoeg ruimte. En zei je in Valencia niet iets anders over Maldonado?
Was niet hun sterkste punt inderdaad. Tevens eens met Cheiron, is altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
RTL faalde vandaag weer aardig met de momenten van de reclames
Vettel: "I didn't know if you were inside or not "quote:
en ook nog niets eens een klein beeld erbij, nee full screen 20 van die klotereclamesquote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was niet hun sterkste punt inderdaad. Tevens eens met Cheiron, is altijd leuk om te zien.
Er konden nog makkelijk twee auto's tussen Vettel en Button, zoveel ruimte zat er nog tussen .... over blind gesproken.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Button maakte nog een extra beweging naar links
quote:
De race is overquote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Crientj het volgende:
Jezus. Wat n moment om een reclameblok in te starten. Hurray!
Ach, ik verwacht al niet meer beter van RTL. Dus het stelt me eigenlijk niet eens meer teleur.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
en ook nog niets eens een klein beeld erbij, nee full screen 20 van die klotereclames
Ja, dat die de neus vooraan had en dus eigenlijk recht had op de volledige breedte van de baan.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Genoeg ruimte. En zei je in Valencia niet iets anders over Maldonado?
En nog eenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
bbb is een troll. Dat mensen nog op hem/haar reageren.
Ga je niet zien bij Olav is al gebeurd,quote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Pas nadat we Alonso hebben zien springen op t podium. Eerder niet.
Jazeker, moet je abo nemenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver. Heeft Fok niet mogelijkheid om 'n bepaalde user te kunnen negeren
Je zegt het goed. Breedte van de baan. Vettel gebruikt de uitloopstrook.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, dat die de neus vooraan had en dus eigenlijk recht had op de volledige breedte van de baan.
Wat een ontzettend stelletje falers bij RTL. Ongelooflijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ga je niet zien bij Olav is al gebeurd,
nu champagne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |